K: Medal of Honor, Pacific Assault til PC
Fra : Lotte

Dato : 03-02-05 13:42

Jeg søger dette spil - er der en som har det liggende og vil sælge det til
mig?

--
Hilsen Lotte
charlotte_andersen (snabel a)ofir.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 14:10

Lotte wrote:

> Jeg søger dette spil - er der en som har det liggende og vil sælge

Brug en passende markedsgruppe...

Læs mere her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?

Fra : Grin

Dato : 03-02-05 20:57

On Thu, 3 Feb 2005 13:42:16 +0100, "Lotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg søger dette spil - er der en som har det liggende og vil sælge det til
>mig?

Jeps, giv mig 1000 kr. så er den din.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-02-05 22:09

Grin wrote:

> Gerner

The Troll is back...

Fra : Grin

Dato : 04-02-05 10:20

On 03 Feb 2005 21:09:21 GMT, "Jesper G. Poulsen troll"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in dk.spil.computer:

>The Troll is back...

Det er du jo. troll
Og denne gang med indskrumpet hjerne. troll

Fra : Lotte

Dato : 04-02-05 07:56

"Grin" <grinlidt@GRINpostBORTkasse.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerner
>
> Nu er det snart jul igen.
> (denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Haha - ja det er snart jul igen
Men 100 kr. lyder godt. Den er jeg med på.

Hilsen Lotte

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-02-05 10:27

Lotte wrote:

> Men 100 kr. lyder godt. Den er jeg med på.

Hop så over i en markedsgruppe!

Fra : Grin

Dato : 04-02-05 12:28

On 04 Feb 2005 09:27:19 GMT, "Jesper G. Poulsen"

Hop i havet. troll

Fra : Kaare

Dato : 04-02-05 12:44

> Hop i havet. troll
>
> --
> Gerner

Okay en ny Gerner.... Det plejer da nu ellers og være dig der går amok hvis
folk skriver i de forkerte grupper.

Fra : Grin

Dato : 04-02-05 14:37

On Fri, 4 Feb 2005 12:44:12 +0100, "Kaare" <angora@ergodt.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Okay en ny Gerner.... Det plejer da nu ellers og være dig der går amok hvis
>folk skriver i de forkerte grupper.

Og gå glip af 1000 kr., hmmm.