WoW i Århus d. 10 kl 23:59
Fra : M. Jensen

Dato : 02-02-05 23:20

Nogen der ved om vi har en butik i Århus der holder åbent d. 10 kl 23:59 for
at sælge WoW ?

Fra : Sune Salminen

Dato : 02-02-05 23:39

M. Jensen wrote:
> Nogen der ved om vi har en butik i Århus der holder åbent d. 10 kl
> 23:59 for at sælge WoW ?

Hver gang jeg ser betegnelsen WoW, så tænker jeg med det samme på...
http://www.nostalgiacentral.com/pop/wizardofwor.htm
Jeg føler mig gammel.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 03-02-05 15:15

> Hver gang jeg ser betegnelsen WoW, så tænker jeg med det samme på...
> http://www.nostalgiacentral.com/pop/wizardofwor.htm
> Jeg føler mig gammel.

Jeg tænker på World of Warcraft nu, men først tænkte jeg også altid på det
spil der. Puha jeg spillede det meget på min C64 :) Kendnings melodien var
så skummel og dyster :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-02-05 00:28

> Hver gang jeg ser betegnelsen WoW, så tænker jeg med det samme på...
> http://www.nostalgiacentral.com/pop/wizardofwor.htm
> Jeg føler mig gammel.
>
> -Sune

Hehe, tro mig jeg er sytten, og jeg kan huske at have spillet det spil på
min commodore sammen med min lillebror. Vidste bare ikke, hvad det hed. Men
de kære minder

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-02-05 00:34

Søren Kjeldsen wrote:

> Hehe, tro mig jeg er sytten, og jeg kan huske at have spillet det
> spil på min commodore sammen med min lillebror. Vidste bare ikke,
> hvad det hed. Men de kære minder

heh, så har i spillet det i midt-90'erne eller senere?
På det tidspunkt havde alle Amiga..eller endda PC!

Det går op for mig, at du slet ikke var født da det spil udkom.
Nu føler jeg mig endnu ældre end jeg gjorde før..haha

-Sune

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-02-05 13:10

> [...]
>
> Det går op for mig, at du slet ikke var født da det spil udkom.
> Nu føler jeg mig endnu ældre end jeg gjorde før..haha

Det var nu i starten af 90'erne, men tak fordi du kalder min familie
konservativ eller fattig.
Nu håber jeg virkelig du føler dig gammel og træt.

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-02-05 20:09

Søren Kjeldsen wrote:

> Det var nu i starten af 90'erne, men tak fordi du kalder min familie
> konservativ eller fattig.
> Nu håber jeg virkelig du føler dig gammel og træt.

LOL

Grow up

-Sune

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-02-05 13:13

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Det går op for mig, at du slet ikke var født da det spil udkom.
> Nu føler jeg mig endnu ældre end jeg gjorde før..haha

Spillede du det også da det udkom?
(bare for at træde lidt i det hehe)

/Kenneth Iversen

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-02-05 20:11

Kenneth Iversen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
>
> Spillede du det også da det udkom?
> (bare for at træde lidt i det hehe)
>
> /Kenneth Iversen

Jeg spillede Wizard of Wor for første gang på en C64 tilbage i '84 eller
'85. Da var jeg 10 år gammel.

Jeg kan ikke huske om jeg nogensinde har set en rigtig Wizard Of Wor
spillemaskine.

Det kan være Alzheimers der er ved at sætte ind.

-Sune

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-02-05 22:55

> Jeg spillede Wizard of Wor for første gang på en C64 tilbage i '84 eller
> '85. Da var jeg 10 år gammel.

Så er vi ca. samme alder :)

Persoligt kan jeg ikke huske om jeg nogensinde har
spillet Wizard of Wor men der kom mange andre kendere
på brødkassen dengang.

> Jeg kan ikke huske om jeg nogensinde har set en rigtig Wizard Of Wor
> spillemaskine.
>
> Det kan være Alzheimers der er ved at sætte ind.

Nej så gammel er du ikke endnu :)

Jeg har nu heller ikke set nogen.

1942 var på den lokale grillbix her og den blev brugt flittigt
når jeg var der. Det prøvede jeg for ca. 10 år siden igen og
spillede i omkring en time for 2 kroner. Billig underholdning.

/Kenneth Iversen

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-02-05 23:46

Kenneth Iversen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så er vi ca. samme alder :)

Jeg bliver 31 i år.

> Persoligt kan jeg ikke huske om jeg nogensinde har
> spillet Wizard of Wor men der kom mange andre kendere
> på brødkassen dengang.

Jeg kan huske at Wizard Of Wor var på en cartridge. Der var også et
kasettebånd hvor alle spillene var cracket af German Cracking Service.
Der var bl.a. Frantic Freddie (fed musik), Zaxxon og Falcon Patrol på
båndet. På det tidspunkt havde jeg selv ZX Spectrum men var vildt
imponeret over lyden på C64. Det er jeg sådan set stadig.

> 1942 var på den lokale grillbix her og den blev brugt flittigt
> når jeg var der. Det prøvede jeg for ca. 10 år siden igen og
> spillede i omkring en time for 2 kroner. Billig underholdning.

Orv, så er du god til det. 1942 er rimelig svært synes jeg. Inden jeg
flyttede til Valby i 2002 var her en kinagrill der også havde en 1942
stående. Joysticket var halvt i stykker (på ære! og sad løst, så det
var næsten umuligt at spille. Den er desværre i mellemtiden blevet
fjernet og erstattet af nogle ufattelig grimme og aldeles fake
"træ"-bænke.

De eneste spillemaskiner (som ikke er Photoplay eller gambling) jeg
siden har set i Valby, er en flippermaskine som står i en ungdomsklub,
og to store sit-down racerspil man kan se gennem vinduet ind til en
anden ungdomsklub/fritidshjem når man kører i 4A ned ad Sjælør
Boulevard. Hehe..og selvfølgelig den jeg selv har.

-Sune