Painkiller: Battle out of Hell
Fra : Allan Knaap

Dato : 02-02-05 22:33

Jeg har brug for lidt hjælp i dette spil.

Jeg er kommet til Colloseum og står nu og skal springe over 2 "kløfter" .
Den ene er fyldt op med spidse pæle, den har jeg klaret. Den anden er med
ild, og den kan jeg ganske simpelt ikke springe over.

Til sidst (efter at have været brændt levende sådan ca. 500 gange) søgte jeg
en noclip på nettet, men fandt intet.

Vil nu også helst klare spillet uden cheat, så er der en der kan guide mig
over flammerne ?

På forhånd tak

Allan Knaap

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 03-02-05 08:41

Allan Knaap wrote:

> Vil nu også helst klare spillet uden cheat, så er der en der kan guide mig
> over flammerne ?

Google er, som altid, din ven :)
http://www.google.dk/search?hl=da&q=painkiller+battle+out+of+hell+Walkthrough&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Her er en af dem, men da jeg ikke selv har spillet, er det lettere at du
selv læser det igennem og finder det du skal bruge:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/painkiller_booh.txt

Mvh. Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-02-05 08:45

On Wed, 2 Feb 2005 22:33:09 +0100, "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com>
wrote:

> Jeg er kommet til Colloseum og står nu og skal springe over 2 "kløfter" .
> Den ene er fyldt op med spidse pæle, den har jeg klaret. Den anden er med
> ild, og den kan jeg ganske simpelt ikke springe over.

Det er også et svært sted. Jeg klarede det ved at hoppe to gange i
træk, da man hopper lidt længere anden gang.

Venligst
Thomas

Fra : Allan Knaap

Dato : 03-02-05 09:35

"Thomas Finnerup" <TF@Picco.dk> wrote in message

> Det er også et svært sted. Jeg klarede det ved at hoppe to gange i
> træk, da man hopper lidt længere anden gang.

Mange tak til jer begge :)

Allan Knaap