H&D2 problem
Fra : Silver

Dato : 01-02-05 00:11

Davs folkens.

Jeg sidder endnu engang fast i Hidden & Dangerous 2 spillet, er nået til
missionen der foregår i tunnelen hvor et tog er kørt fast.

Jeg skal finde en Colonel Heiberg var hans navn vist nok, men jeg har været
igennem alle de kupéer i hele toget, og har ikke fundet ham endnu.

Jeg har mødt en soldat som sad på knæ og ham har jeg haft fanget efter at
have skudt ham i benet et par gange, bag ham lå en soldat med
identitetspapirer som jeg kunne overtage og derved blev et optional
objective opfyldt, jeg har dog ikke fundet ud af hvor og hvordan jeg skal
kunne bruge de papirer.

Jeg har været hele togstammen igennem og kommet til den anden tunnelåbning
hvor spillet fortæller en at man er nået til yderområderne og man skal vende
tilbage til missionsområdet.

Jeg syntes jeg har ledt overalt men uden held.

Mvh
Silver.

Fra : Grin

Dato : 01-02-05 11:32

On Tue, 1 Feb 2005 00:10:51 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Davs folkens.
>
>Jeg sidder endnu engang fast i Hidden & Dangerous 2 spillet, er nået til
>missionen der foregår i tunnelen hvor et tog er kørt fast.

Operation Liberator mission 3: Mole in the hole.

>Jeg skal finde en Colonel Heiberg var hans navn vist nok, men jeg har været
>igennem alle de kupéer i hele toget, og har ikke fundet ham endnu.

Harald Freiberg er i den 3 sidste togvogn i hele toget nede ved tunneludgangen.

> [...]
>identitetspapirer som jeg kunne overtage og derved blev et optional
>objective opfyldt, jeg har dog ikke fundet ud af hvor og hvordan jeg skal

De skal ikke bruges til noget, blot tages.

>Jeg har været hele togstammen igennem og kommet til den anden tunnelåbning
>hvor spillet fortæller en at man er nået til yderområderne og man skal vende
>tilbage til missionsområdet.

Freiberg skal fanges før missionen ender. Måske mangler du at skyde nogle
tyskere før du kan finde Freiberg. Kik under togene. Oppe på tagene.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Silver

Dato : 01-02-05 19:13

> Harald Freiberg er i den 3 sidste togvogn i hele toget nede ved
tunneludgangen.

ROGER THAT!, jeg kigger lige en ekstra gang igen så, jeg har dog nakket alle
andre tyskere.

Tak for hjælpen.

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 01-02-05 21:52

Jeg fandt ham, men er det bare mig eller er det usansynligt svært at komme
op i den togstamme til ham så man kan arrestere ham?, jeg har næsten
efterhånden forsøgt alt, storme derop, at hoppe osv osv.

Mvh
Silver.

Fra : Grin

Dato : 02-02-05 10:33

On Tue, 1 Feb 2005 21:51:55 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Jeg fandt ham, men er det bare mig eller er det usansynligt svært at komme
>op i den togstamme til ham så man kan arrestere ham?, jeg har næsten
>efterhånden forsøgt alt, storme derop, at hoppe osv osv.

Har du prøvet at gå om på den anden side ?

Fra : Silver

Dato : 02-02-05 13:04

> Har du prøvet at gå om på den anden side ?

Jup, jeg har stationeret soldater fuldt om ham, på begge sider af vognen,
men kan simpelthen ikke gå op til him, hvordan gjorde du det?, han står inde
i et hjørne af vognen med hænderne oppe.

Mvh
Silver.

Fra : Grin

Dato : 02-02-05 15:27

On Wed, 2 Feb 2005 13:04:16 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
> [...]

>men kan simpelthen ikke gå op til him, hvordan gjorde du det?, han står inde
>i et hjørne af vognen med hænderne oppe.

For lang tid siden, men man skal så tæt på som muligt.
Han burde stå nær døren.