World of Warcraft beta.
Fra : Henrik

Dato : 30-01-05 21:14

Hej..

Har formateret min pc i dag, og ville installer World of Warcraft beta igen
, men den siger at den cd nøgle jeg har ikke er en orginal nøgle det samme
er med bruger navn og password. før jeg om formateret min pc var der ikke
noget galt. Hvad kan jeg gøre. Håber der nogle der kan hjælpe.

Mvh

Henrik.

Det er den orginal beta version jeg har købt ikke en kopi.

Fra : Jakob Værge

Dato : 30-01-05 21:39

Du skal ikke registrere igen du skal bare lukke det vindue ned som kommer
efter install. og så starte spillet som normalt.

Fra : Henrik

Dato : 30-01-05 22:22

den spørge efter brugernavn og pass. og den vil ikke virke er det ikke
rigtigt man skal intaste det.