WOW hvor finder jeg ting til enchanting
Fra : Jakob Værge

Dato : 30-01-05 16:24

Er der nogen som ved hvor jeg finder "lesser magic essence" og "strange
dust"
Det kan da ikke passe at man skal købe det, når man kun kan købe en af
gangen.

Fra : Simon Nejmann

Dato : 30-01-05 22:18

On Sun, 30 Jan 2005 16:24:03 +0100, "Jakob Værge"
<Zalasta_Quikos@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen som ved hvor jeg finder "lesser magic essence" og "strange
>dust"
>Det kan da ikke passe at man skal købe det, når man kun kan købe en af
>gangen.

Nope.
Da du lærte Enchanting fik du to nye "knapper" - enchant og
disenchant.

Enchant hiver et vindue frem, hvor du så kan brygge enchatments sammen
og smide dem på items.
Disenchant derimod er en temmelig destruktiv skill - du bruger den på
et grønt eller bedre item, der dermed bliver spaltet i sine magiske
elementer (og destrueret i processen).

Med andre ord, så tager du et magisk item - destruerer det med
Disenchant for at få dit "lesser magic essence" og "strange dust" -
til sidst bruger du så Enchant til at lave essence og dust om til
magiske tilføjelser til eksisterende items.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann