Fantastisk spil!
Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 29-01-05 16:38

Jeg går stækt og overvejer at købe dette spil.
http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigsotrr/review.html

Anmeldelsen ser jo ret god ud og hans video optagelse af testen under
reviewetlader jo heller ikke meget i tvivl?

Skal jeg købe?

Anders

Fra : Leif Hansen

Dato : 29-01-05 17:11

Køb køb køb, det er jo fantastisk.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Hold da helt kæft, det er længe siden jeg har grinet så meget af et spil.

/Leif

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 29-01-05 17:23

> LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
> Hold da helt kæft, det er længe siden jeg har grinet så meget af et spil.

Ja med mange unike features:

- Man kan accellere uendeligt.
- Man kan forøge sin rotationhastighed uendeligt.
- Man kan kører igennem huse, over bjerg uden det betyder noget.
- Ved Head-to-Head mod computeren vil modstandern altid holde sig 2 m bag en
og man vinder altid. Fantastisk!
- Broer er ikke moddeleret til at være genstande (ligsom huse) så man ryger
igennem dem.

+ en lang række andre unike feauteres som burde få folk til at storme ned og
købe det.

Og ja damn det er et sjovt review!

Anders

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 29-01-05 18:44

On Sat, 29 Jan 2005 16:37:56 +0100, "Anders K. Jacobsen" <none@at.all>
wrote:

> [...]
>
> Anmeldelsen ser jo ret god ud og hans video optagelse af testen under
> reviewetlader jo heller ikke meget i tvivl?

God plan. :)

Bortset fra det, så forstår jeg ikke helt hvordan anmelderen kan give
spillet et 1-tal for grafik. Grimt er det da ikke ligefrem.

Venligst
Thomas

Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 29-01-05 19:10

> Bortset fra det, så forstår jeg ikke helt hvordan anmelderen kan give
> spillet et 1-tal for grafik. Grimt er det da ikke ligefrem.

Han blev nok grebet af stemningen. hehe.

Anders

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 29-01-05 21:57

Anders K. Jacobsen wrote:
> Han blev nok grebet af stemningen. hehe.

Panikken

/Anders

Fra : Leif Hansen

Dato : 30-01-05 11:01

"> Bortset fra det, så forstår jeg ikke helt hvordan anmelderen kan give
> spillet et 1-tal for grafik. Grimt er det da ikke ligefrem.

Jo det er, uhyggeligt grimt.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 30-01-05 13:02

On Sun, 30 Jan 2005 11:00:56 +0100, "Leif Hansen"
<vanh666@hotmail.com> wrote:

> Jo det er, uhyggeligt grimt.

Du kan slet ikke forestille dig grimmere grafik end det?

Venligst
Thomas

Fra : Leif Hansen

Dato : 30-01-05 19:08

> Du kan slet ikke forestille dig grimmere grafik end det?

Ikke rigtig, ikke siden realtime 3d rendering blev opfundet ihvertfald.

/Leif