Call of Duty
Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-01-05 10:44

Ja, så har jeg endelig taget mig sammen til at gennemføre Call of Duty.
Fedt spil, men alt for hurtigt gennemført. Det tog mig i alt under 8
timer fordelt på 3 måneder at klare spillet på normal sværhedsgrad.
United Offensive pakken vil jeg kigge på senere. Jeg går ud fra, at det
kan gennemføres på den halve tid.

Jeg synes, spil har en tendens til, at være meget korte. MOH:AA, DOOM 3
og Halflife 2 var også alle hurtigt gennemført. Det eneste nyere spil,
som jeg har spillet og som efter min mening er langt, er FarCry.
Der fik man da valuta for sine penge, endda også nogle frustrerende
øjeblikke.

Det næste spil jeg går i gang med, bliver nok Beyond Good & Evil.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-01-05 16:55

Hobert Idiart wrote:
> [...]
> øjeblikke.
>
> Det næste spil jeg går i gang med, bliver nok Beyond Good & Evil.

Tja jeg synes det eneste spil jeg føler har givet mig værdi for pengene,
er Moh:aa.. Måske fordi jeg stadig spiller det (online that is) og med
lige stor lyst som første gang jeg spillede.

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-05 13:24

Mikael Schøler wrote:
> Tja jeg synes det eneste spil jeg føler har givet mig værdi for
> pengene, er Moh:aa.. Måske fordi jeg stadig spiller det (online that
> is) og med lige stor lyst som første gang jeg spillede.

Har jeg også spillet meget. Den "feeling" der er i spillet har jeg endnu
ikke fundet andre steder. Men det er et stykke tid siden jeg har opgivet at
spille det online, jeg syntes der var for mange cheaters til sidst, og det
gad jeg simpelthen ikke.

Det spil jeg indtil videre synes kommer nærmest (og har prøvet at spille) er
Call of Duty. Så nu spiller jeg mest CoD: United Offensive online Jeg
glæder mig til at se hvad Brothers in Arms vil bringe.

Fra : TommyF

Dato : 29-01-05 23:18

> [...]
>spille det online, jeg syntes der var for mange cheaters til sidst, og det
På den anden side, gør det så også at man er nødt til at blive rigtig
god for at klare sig over for fuskere, og det gør at man lære sig
andre metoder at overleve på og derfor overall bliver en skrap gamer..

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-05 23:38

TommyF wrote:
> På den anden side, gør det så også at man er nødt til at blive rigtig
> god for at klare sig over for fuskere, og det gør at man lære sig
> andre metoder at overleve på og derfor overall bliver en skrap gamer..

Den indstilling spillede jeg såmænd også med langt hen ad vejen, blev da
også på mine bedste dage beskyldt for selv at snyde (havd jeg ikke
gjorde)....meeen i længden blev det sq alligevel for trættende.
Tillægsspørgsmål: Virker PunkBuster altid 100% på CoD-serverne? Kan det ske
at nogen kan omgå det? Har en sjælden gang imellem haft nogle oplevelser der
får mig til at undres lidt. Andre der har været ude for det samme?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-02-05 20:10

Per Nielsen wrote:

> [...]
> ikke fundet andre steder. Men det er et stykke tid siden jeg har opgivet
> at spille det online, jeg syntes der var for mange cheaters til sidst,

Er et spørgsmål om at finde de rette servere og rette klaner. Vi har
næsten ingen problemer med cheaters og vi har en god spillestil på vores
server. Det eneste sted der er en mindre god tone er på TS-serveren ;)

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-02-05 21:57

Mikael Schøler wrote:
> [...]
> næsten ingen problemer med cheaters og vi har en god spillestil på
> vores server. Det eneste sted der er en mindre god tone er på

Har du nogle gode links?