Chronicles of Riddick
Fra : Gitte & Kent

Dato : 26-01-05 21:11

Hej

Kan det være rigtigt at spillet skal lagge på en P4-3,2 Ghz , 1024 DDR ram
og et
FX 5500 Grafikkort med 256 Mb ram.

Har prøvet alle indstillinger i spillet , og det lagger faktisk en hel del.

Bag på står der en hel del om hvad de anbefaler , og der er jeg langt over
med alt.

Mvh Kent

Fra : Jan Vagle

Dato : 26-01-05 22:52

Gitte & Kent wrote:
> Hej
>
> Kan det være rigtigt at spillet skal lagge på en P4-3,2 Ghz , 1024 DDR ram
> og et
> FX 5500 Grafikkort med 256 Mb ram.

Ja !

> Har prøvet alle indstillinger i spillet , og det lagger faktisk en hel del.
>
> Bag på står der en hel del om hvad de anbefaler , og der er jeg langt over
> med alt.

Nei ! Skjermkortet ditt er elendig ! Begynn med minst 9800pro eller
allerhelst X800PRO/6800GT skal det ikke lagge i høy oppløsning (1024x
eller bedre)

Forøvrig et meget fedt spil !

Anbefales !

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Gitte & Kent

Dato : 26-01-05 23:24

Hej
Det kan jo ikke passe , at man skal til at give 3000 - 5000-. for et
grafikkort , bare for det.......
Har forresten ændret lidt i Shader - fra 2.0 til 1.1 - det hjalp meget
Mvh Kent

Fra : Hobert Idiart

Dato : 26-01-05 23:33

Gitte & Kent wrote:

> Det kan jo ikke passe , at man skal til at give 3000 - 5000-. for et
> grafikkort , bare for det.......

Så køb dig en Xbox, hvis du ikke hele tiden gider at bruge penge på PC
hardware opgraderinger.
Dog ville jeg nok selv vente med at købe, til Xbox 2 kommer på gaden.

Fra : Jan Vagle

Dato : 27-01-05 01:42

Gitte & Kent wrote:
> Hej
> Det kan jo ikke passe , at man skal til at give 3000 - 5000-. for et
> grafikkort , bare for det.......

3000.- for tiden passer ret udmærket desverre... Sådan har det alltid
vært skal en have det sidste fede både i spil og grafikkort ..

> Har forresten ændret lidt i Shader - fra 2.0 til 1.1 - det hjalp meget

Da har en og justeret ned kvaliteten en god del.
Finn en fæetter der har en maskine med et 6800GT/X800PRO eller bedre og
tjek selv..

--
Jan Vagle