Netexprex og netværk
Fra : jan larsen

Dato : 24-05-01 09:10

Hej.

Efter jeg har fået netexpres og har haft alle protokoller afinstalleret kan
jeg ikke få mit interne netværk til at virke, der er også problemer med at
komme i kontakt med min server ude fra nettet, er der nogle som kan og gider
hjælpe med dette problem.

Jeg har prøvet at give begge maskiner en ip adresse med det hjælper ikke.

Inde under ander computer har jeg følgende, klientprogram til
microsoft-netværk, mit netkort, netbui, tcp/ip

Computerconfig:

Windows 98 SE
Netexpres
Hup 10mbps

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 24-05-01 11:43

Hej Jan

Hvilken type NetExpress er det du har ?? er det NE1 eller NE2 ???
Det er lidt svært at yde support hvis man ikke ved hvilken det er !!

Thomas

Fra : jan larsen

Dato : 24-05-01 11:53

Hej.

Hmm. det er sgu et godt spørgsmål, jeg formoder det er netexpres2 den uden
atm kort, men med router, eller hvar er forskellen.

Fra : jan larsen

Dato : 24-05-01 12:47

Hej Igen.
Jeg har fået det interne netværk til at virke, men hvordan kommer man i
kontakt med den web server jeg har kørende fra internettet, skal den have en
ip adresse eller hvad.

Den har kørt før på en Proaccess isdn linie.