Formel 1
Fra : Michael Melby

Dato : 26-01-05 17:05

Hey derude

Står og mangler et formel 1 spil. Men hvilket???

Skal gerne ha mulighed for multiplayer?? Og skal køre godt med et Radeon9600
PRO

På forhånd tak....!

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-01-05 21:47

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> wrote in

> Står og mangler et formel 1 spil. Men hvilket???

Det eneste jeg kender til er Geoff Crammonds serie af GP-
spil. Det sidste er vist nummer fire eller sådan noget. De
kan alle køre multiplayer og er generelt særdeles vellavede.

> Skal gerne ha mulighed for multiplayer?? Og skal køre godt med et
> Radeon9600 PRO

Hvis du gerne vil køre baneræs men det godt må være andre
biler kan fia GTR fra SimBin anbefales. Det er GT-biler og
ganske sjovt :D Jeg har selv Radeon 9600 PRO og det kører
rigtig godt.

Selv kører jeg kun CMR2005 og Richard Burns for tiden.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |