Vaks-levering
Fra : Fie & Christian

Dato : 24-05-01 08:57

Hej Gruppe

Nu skal jeg til at bestille kattegrus hos Vaks.dk, efter anbefaling fra
Tina, men har lige et spørgsmål :
Jeg har før brugt Everclean til pigerne, men synes nu at det er lidt for
dyrt, så hvad er bedst :

Bio Kat's
Bio Kat's Fresh
Super Carino
Miljøstrå
Super Kat

Det skal være et godt klumpende grus (det udelukker vist
miljøstrå......hihi!), men hvad ville I anbefale?

Hilsen
Fie, Tilde og Tulle

Fra : Tina

Dato : 24-05-01 09:27

Jeg bruger ikke så meget kattegrus (min kat var udekat) Men en af mine
venner der bruger meget kattegrus bruger bio kat`s og er meget glad for det.

Tina

Fra : Tina

Dato : 24-05-01 09:34

Hov glemte at sige at det er en vældig god ide og høre om ikke de har en
gratis fodderspand, det har de ind i mellem og de er vældig praktiske.

Tina

Fra : Sofie Hansen

Dato : 24-05-01 11:11

Hej *S*

Har du et link til vaks.dk? www.vaks.dk er en eller anden søge maskine her
hos mig.

Hilsen
Sofie

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-05-01 11:22

Hej Sofie

De hedder: http://www.vaks.net/ (fandt ved at søge i Jubii)

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Sofie Hansen <softlips_sugarbaby@yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9eimo4$5sr$1@sunsite.dk...

Fra : Tina

Dato : 25-05-01 08:30

Den hedder endnu en gang www.vaks.net

Fra : Tina

Dato : 24-05-01 12:13

det skrev jeg også til atstarte med i kattemadpriser men der er en der har
fejllæst

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 24-05-01 12:49

Biokat's fresh er ret god, hvis man kan lide den blomsterduft der følger
med!

- Sidsel

Fra : Nina

Dato : 25-05-01 08:28

Det er godt nok et svært valg. Blomsterduft eller katte-høm-høm

Hilsen Nina
DK Tender Tribes
Mindre opdræt af Maine Coon
www.tendertribes.dk

Fra : Gitte J.L

Dato : 24-05-01 13:02

SuperCarino er ret god.... Jeg skiftede til SuperCarino fordi jeg syntes den
klumpede hårdere en biokats, men jeg tror faktisk nu (efter mange måneder
med SC) at de er lige gode. Biokats har dog en hyggelig brun farve...og der
står vist noget om miljøvenlighed på pakken...
Prisen er cirka den samme mener jeg at kunne huske.
- Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-05-01 15:04

Hejsa

Her bruger vi Superkat. Det klumper, tager lugten og er billigt (40kg for
148,-kr hos petgo) Superkat har også en svag blomsterduft.

Joan

Fra : Gitte J.L

Dato : 24-05-01 15:08

Det er da faktisk pænt billigt! Klumper det meget godt eller middelmådigt?
- Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-05-01 15:25

Ja jeg synz det klumper ret godt. Lige nu er det kun Neo som bruger bakken,
men i morgen kommer missepigen jo i hus, så må vi se om det er lige så godt,
når der er 2 misser

Joan

Fra : Fie & Christian

Dato : 25-05-01 08:46

Hej igen

Nå, men nu har jeg fuldt jeres råd og bestil en sæk SuperCarino og en sæk
SuperKat, og så må vi se, hvilken der falder i bedst jord. Jeg kan bare
næsten forudse, at pigerne ikke bliver begejstret : de elsker det fine sand
fra Everclean, så jeg krydser fingre for at de ikke igangsætter en boykot af
katte-bakken

Hilsen
Fie