TV - 2 -> hjemmeside over kendte danske jø~
Fra : Malene

Dato : 13-02-05 23:13

I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
muslimer og jøder.
Er der en her, der har et link ?
mvh. M.

Fra : Lyrik

Dato : 14-02-05 00:00

Malene wrote:
> I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?
> mvh. M.
++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg tror det er fjernet.
Hilsen
Jens

Fra : Jim

Dato : 14-02-05 00:04

"Malene" <Malene934@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?

Ikke endnu, men jeg søger på Google..
Jeg håber at kunne finde det.

Mvh. J.

Fra : Malene P

Dato : 14-02-05 00:30

"Malene" <Malene934@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?

Ifølge EB kan man finde den ulækre udstilling af danskere med jødisk
baggrund på www.mosaisk.com . Sitet er sikkert lukket -takket være PETs
interesse for sagen. Og vi har jo heller ikke noget at bruge den slags møg
til.

Malene P

Fra : Jim

Dato : 14-02-05 00:40

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> PETs
> interesse for sagen. Og vi har jo heller ikke noget at bruge den slags

Og den side er svær at komme på.
Den er sikkert overbelastet nu.

Fra : Malene P

Dato : 14-02-05 00:50

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Og den side er svær at komme på.
> Den er sikkert overbelastet nu.

Næh -nærmere lukket eller overvåget. Og som sagt, synes jeg ikke, at vi har
brug for den slags udstilling af individuelle danskere.

Malene P

Fra : Jim

Dato : 14-02-05 01:11

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Næh -nærmere lukket eller overvåget. Og som sagt, synes jeg ikke, at
> vi har
> brug for den slags udstilling af individuelle danskere.

Absolut ikke. Jeg synes, at det er direkte usmageligt.

Fra : G.B.

Dato : 14-02-05 15:10

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> baggrund på www.mosaisk.com . Sitet er sikkert lukket -takket være
> PETs interesse for sagen. Og vi har jo heller ikke noget at bruge den

Nej. Og vi har heller ikke noget at bruge Hizb-ut-Tahrir's antijødiske møg
til - men det får lov at blive liggende uantastet.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Jim

Dato : 14-02-05 00:48

"Malene" <Malene934@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?

TV2 skriver lidt om den her.
http://station2.tv2.dk/nyheder/article.php?id=1963098

Fra : Per Hagemann

Dato : 14-02-05 00:56

"Malene" <Malene934@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?

I TV2 sagde de vist mosaisk.dk som navnet på siden, men den eksisterer
tilsyneladende ikke.

--
Aarhus Journalisthøjskole og Danmarks Journalistforbunds opstigen har gjort
skrivekarlene i skreven som i elektronisk presse til eet fedt. Alle med

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 14-02-05 11:00

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med samme sødsuppegode guddomsgørelser. Demokrati, ANC,
> menneskerettigheder, humanisme o.l. må kun males i hvidt.

Her er der en link der giver adgang til siden, der var med artiklen i går
søndag i Jyllands Posten.
http://upps.t35.com/index.php
Kurt

Fra : Jim

Dato : 14-02-05 00:50

"Malene" <Malene934@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?

Lidt hyggelæsning:
http://www.vision-lighed.dk/forums/topic.asp?TOPIC_ID=706

Et af debatindlæggende har en slående lighed med emnet.

Fra : vidal

Dato : 14-02-05 10:38

Malene wrote:

> I nyhederne i dag henviser TV2 til en hjemmeside, der udstiller daske
> muslimer og jøder.
> Er der en her, der har et link ?
> mvh. M.

Prøv at se på:

http://upps.t35.com/index.php

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : vidal

Dato : 14-02-05 10:58

vidal wrote:

> Prøv at se på:
>
> http://upps.t35.com/index.php

Denne her kan måske også være interessant:

http://upps.t35.com/muslim/Muslimer-Islam-Fundamentalister-Danmark.php

Siderne er lidt svære at navigere rundt på, der mangler
tilsyneladende en vsentlig del af siderne, bl.a. siden
om danske jøder, men de svenske er da med i den engelske
del:

http://upps.t35.com/Torben-Lund/Bonnier-Hjorne-Klein-Jewish-Media-Scandinavia.php#pagrotsky

Der er nok mange her i gruppen, der kan sympatisere
med Allan Wammens/Vamen (hvis det er det han hedder?)
synspunkter.

Synspunkterne er jo en del i familie med Warmings.
Vamen/Warming?

Måske er det en familieforbindelse fra dengang BW
spredte sin sæd over Danmark.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Hagemann

Dato : 14-02-05 21:08

"vidal" <"vidal"@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Synspunkterne er jo en del i familie med Warmings.
> Vamen/Warming?

Omtalen af Georg Brandes er ikke helt som Bo Warmings:

citat start

Georg Brandes, født Georg Morris Cohen Brandes (1842-1927), den jødiske
kulturradikal hvis bror Edvard bl.a. gav inspiration til partiet Det
Radikale Venstre (Social liberal) der et af de små partier i det danske
Folketing, men ofte har været tungen på vægtskålen ved folketingsvalg,
citeres for at have sagt følgende:
"Jeg hader kristendommen ind til marven af mine ben",

samt:

"Skal man udrydde Rotter, maa man vide Besked om Rottens Biologi.

Det er ikke nok at paavise, at det er et grimt og skadeligt Dyr.

Vor Tids Kamp mod Kristendommen maa føres paa en anden Maade".

Han yndede også at citere Voltaire for at have sagt:

"lad os knuse den afskyelige" [kirken]

citat slut

Det var så også de eneste hadefulde udsagn jeg umiddelbart kunne finde på
mosaisk.com. Alt det andet er jo bare faktuelle oplysninger, selvfølgelig
med en antijødisk dagsorden.

--
Auschwitz-gaskamrenes ældste forløber er Muhameds henrettelser af
Quraiza-jøderne. Alt dette er ikke historiske kuriositeter. Nutidens

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-02-05 15:17

"G.B." <nonono@nospam.invalid> writes:
>Nej. Og vi har heller ikke noget at bruge Hizb-ut-Tahrir's antijødiske
>møg
>til - men det får lov at blive liggende uantastet.

Og det er ligeså svinsk - enig!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : G.B.

Dato : 14-02-05 15:52

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen

> Og det er ligeså svinsk - enig!

Jamen så lad os få lukket de to sider - ikke? Eller hvad?

Fra : Mogens

Dato : 15-02-05 13:53

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen så lad os få lukket de to sider - ikke? Eller hvad?
>
> --

Har vi da ikke ytringsfrihed , her i landet ?

M.

Fra : Jim

Dato : 15-02-05 15:16

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Har vi da ikke ytringsfrihed , her i landet ?

Jo, med ansvar for loven.

Fra : Mogens

Dato : 16-02-05 00:27

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> " Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, med ansvar for loven.

Enig , og er loven blevet brudt , skal man straffe dem som har brudt den .
Noget helt andet er , at så snart man ikke er enig med den jødiske politik i
Israel , så er man antisemit . Det ord bruger de så snart nogen vover at
kritisere deres politik over for Palæstineserne, og det syntes jeg er
forkert .

M.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-02-05 16:04

"G.B." <nonono@nospam.invalid> writes:
>Jamen så lad os få lukket de to sider - ikke? Eller hvad?

Næh, som det sikkert er dig bekendt er jeg fuld tilhænger af
ytringsfrihed, uanset hvor tumpede og tossede ytringerne er.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : G.B.

Dato : 14-02-05 16:55