Folk der har stem DF, kan lære noget af Am~
Fra : hoff

Dato : 11-02-05 20:09

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 11-02-05 21:00

Hvad er det vi kan lære?

/Mikael

Fra : Mogens

Dato : 11-02-05 21:39

"Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
news:420d0f1f$0$207$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Hvad er det vi kan lære?
>

> /Mikael

JA, men nu lever vi altså ikke i hashtågernes tidsalder mere , det kan godt
være at der stadig er mange som gør , selv efter at Christiania blev lukket
, -- kom tilbage tilgage det virkelige liv , og ikke bare sidde i jeres
drømmeverden . Så vil I lære at se , hvor dejligt det er at leve i Danmark .

Fra : Futte

Dato : 11-02-05 21:43

"Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det vi kan lære?
>

> /Mikael
>
>Ja det ku` jeg også godt tænke mig at få at vide!

Futte.

Fra : hoff

Dato : 11-02-05 22:25

"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Futte.

Skabe fred i samfundet, i stedet for splid. Dansk folkeparti får jo IKKE
indvandrer integreret, de gør bare indvandere mere hadefuld mod danske og
samfundet. De kunne lige så godt kalde sig Dansk nationalfront. Som poul
nyrup sagde, bliver de aldrig stuerene. At stemme på Dansk folkeparti er
pga. dumhed, og mangel ingen overblik.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 11-02-05 22:57

> [...]
> samfundet. De kunne lige så godt kalde sig Dansk nationalfront. Som poul
> nyrup sagde, bliver de aldrig stuerene. At stemme på Dansk folkeparti er

Indvandrerne (læs: muslimer) _vil_ jo ikke integreres. De har hadet os lige
siden de kom til landet.
Så hvad skal DF gøre?

Det eneste man kan gøre er at begrænse de skader som allerede er sket. Men
Danmark er et arret land.
- Så lad os allesammen sige tak til de Radikale m.f. for muslimernes indslag
i det danske samfund.
Og for fast arbejde til politiet.

/Mikael

Fra : Mogens

Dato : 12-02-05 00:33

> [...]
> Danmark er et arret land.
> - Så lad os allesammen sige tak til de Radikale m.f. for muslimernes

Ja , du må godt nok undskylde , men jeg kan ikke helt finde ud af hvilket
ben , du står på , i de to indlæg du kommer med , men klokken er også blevet
mange , så jeg sover lige på det .

M.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 12-02-05 00:40

> Ja , du må godt nok undskylde , men jeg kan ikke helt finde ud af hvilket
> ben , du står på , i de to indlæg du kommer med , men klokken er også
blevet
> mange , så jeg sover lige på det .

Det forstår jeg ikke?!
Men jeg kan fortælle dig at begge mine fødder er solidt plantet hos Dansk
Folkeparti.

/Mikael

Fra : Mogens

Dato : 11-02-05 23:13

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> samfundet. De kunne lige så godt kalde sig Dansk nationalfront. Som poul
> nyrup sagde, bliver de aldrig stuerene. At stemme på Dansk folkeparti er

Hvordan kan man skabe fred i det danske samfund , så længe vi har flere
tusinde analfabeter , - efterkommere af fårehyrder -, rendende rundt uden
for enhver pædagoisk rækkevidde , og kun tænke på at nedbryde det danske
demokrati . Hvis de virkelig ømsker at blive integreret i det danske samfund
, så har de mulighederne . Men alene den fremgang , som de radikale og
enfoldighedslisten fik , vidner jo kun om hvor mange der i virkeligheden er
uden for pædagoisk rækkevidde .

M.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 11-02-05 22:50

"Mikael Mortensen" wrote

> Hvad er det vi kan lære?

Formentlig ikke noget som helst!

- Jensby

Fra : Croc®

Dato : 12-02-05 13:05

Lige på sømmet.

Regards Croc®

Fra : Spangkuk

Dato : 12-02-05 07:14

"Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev

> Hvad er det vi kan lære?

Alt hvad en DF'er kan lære af subj, har hoff faktisk
skrevet i sin meddelelse....

Og jeg må da give ham ret.

Spang

Fra : Tim

Dato : 12-02-05 19:23

"Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> wrote in message

> Hvad er det vi kan lære?

All you need is love?

Tim

Fra : Jim

Dato : 12-02-05 20:05

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> wrote in message

> All you need is love?

Og en skarpladt AK47.. ;0)

Fra : Tim

Dato : 12-02-05 22:21

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Og en skarpladt AK47.. ;0)

Hehe

Tim

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 15-02-05 18:02

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> wrote in message

Måske har de lært noget af Indianernes erfaringer med ubegrænset indvandring
i stedet?