Kirkeminister Hedegaard
Fra : jodem

Dato : 10-02-05 12:14

Connie Hedegaard nævnes som mulig Kirkemninister, og det vil da være et
passende sted for hende at lufte sine religiøse anfægtelser.

mvh
jodem

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 12:44

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> Connie Hedegaard nævnes som mulig Kirkemninister, og det vil da være
> et passende sted for hende at lufte sine religiøse anfægtelser.

Religiøse anfægtelser?

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 14:46

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Religiøse anfægtelser?
Nåhr nej, du ser vel ikke en rød kanal som DR2?

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 15:28

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Nåhr nej, du ser vel ikke en rød kanal som DR2?

Hvorfor svarer du ikke bare på mit spørgsmål?

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 16:25

> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor svarer du ikke bare på mit spørgsmål?
Da hun var ansat på Deadline's søndagsmagasin var det muligt at se hende
tematisere dem med jævne mellemrum.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 16:59

"jodem" <jodem@nypost.dk> wrote in message

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Da hun var ansat på Deadline's søndagsmagasin var det muligt at se hende
> tematisere dem med jævne mellemrum.

Tro ikke at hun har en selvstændig mening om noget. Hun sagde hvad de røde
lejesvende i DR ønskede

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 17:37

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Da hun var ansat på Deadline's søndagsmagasin var det muligt at se
> hende tematisere dem med jævne mellemrum.

Og?
Du skrev noget om religiøse anfægtelser.
Dem har du ligesom ikke rigtigt gjort rede for endnu.

J.

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 18:00

> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Og?
> Du skrev noget om religiøse anfægtelser.
> Dem har du ligesom ikke rigtigt gjort rede for endnu.
>
> J.

Connie Hedegaards religiøse anfægtelser er sandelig ikke sådan lige at gøre
rede for. De er jo sådan set hendes problemer og ikke mine, jeg kan igen kun
beklage at den røde Deadline, hvor de har være almindeligt tilgængelige, er
på din tabuliste.

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 18:23

Du skrev:
"Connie Hedegaard nævnes som mulig Kirkemninister, og det vil da være et
passende sted for hende at lufte sine religiøse anfægtelser."

Hvis det ikke var dig, som skrev dette, hvem var det så?
Hvad DR2 angår, kan jeg slet ikke se det.
Den kanal indgår ikke i min kanal-pakke.
Så hvad du antager ligger på min tabuliste må være dit problem.
Jeg har ingen tabuliste.
Og tag så lige og gør rede for dine påstande.

J.

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 18:48

> [...]
> Så hvad du antager ligger på min tabuliste må være dit problem.
> Jeg har ingen tabuliste.
> Og tag så lige og gør rede for dine påstande.

Hvis du siger til mig sikket dejligt vejr, beder jeg dig jo ikke om en
fagmeteroligisk redegørelse, og hvis jeg gjoprde, kunne du da bare nøjes med
at henvise til solskinnet, ligesom jeg nu fortæller dig om Deadline.

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 19:03

> [...]
> fagmeteroligisk redegørelse, og hvis jeg gjoprde, kunne du da bare
> nøjes med at henvise til solskinnet, ligesom jeg nu fortæller dig om

Hvad har deadline med nogle af dig påståede religiøse anfægtelser at
gøre.
Du må da fortælle, hvad det er du mener med det, du skriver.
Du kan da ikkebare slynge påstande ud i den blå luft for derpå at
henvise til Deadline.
Kom nu med en forklaring.

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 20:16

> [...]
> Du må da fortælle, hvad det er du mener med det, du skriver.
> Du kan da ikkebare slynge påstande ud i den blå luft for derpå at henvise

Jeg tror, det var noget med Jesus

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 21:51

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, det var noget med Jesus

Nå da da, det var sørme slemt...
Og var det alt?

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 22:00

> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Nå da da, det var sørme slemt...
> Og var det alt?

Det korte af det lange er, at jeg synes, hendes religiøse kvababbelser måske
er bedre anbragt i kirkeministeriet, end at hun sætter dem på dagsordenen på
en sagesløs kanal som DR2.

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 22:20

> [...]
> måske er bedre anbragt i kirkeministeriet, end at hun sætter dem på
> dagsordenen på en sagesløs kanal som DR2.

Du har stadig ikke fortalt, hvad det er for ting, du betegner som
religiøse kvababbelser.

J.

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 23:19

> [...]
> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Du har stadig ikke fortalt, hvad det er for ting, du betegner som

Ærlig talt så føler jeg ikke det fjerneste behov for at skulle sætte mig ind
i Hedegaards, Fergos, Krarups. Langballes eller nogen som helst andens
religiøse ideosynkrasier. At jeg udtrykker tilfredshed med at Bent Betjent
har hentet én af dem hjem fra en offentlig TV-kanal og nu forhåbentlig
sætter hende under forvaring i kirkeministeriet, udløser på ingen måde nogen
forpligtelse til at forstå -for slet ikke at tale om at stå til regnskab
for, hvad det er for krøllede tankegange, der i givet fald bringer hende fra
det ene til det andet sted. Det overlader jeg helt til hendes menighed.

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-05 22:06

> Jeg tror, det var noget med Jesus

Tak for en meget uddybende forklaring, du argumenterede rigtig godt for din
sag :-/

Kim

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-02-05 06:32

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Nåhr nej, du ser vel ikke en rød kanal som DR2?

)))))))))))

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-05 13:29

> Connie Hedegaard nævnes som mulig Kirkemninister, og det vil da være et
> passende sted for hende at lufte sine religiøse anfægtelser.

Nu kan man sige meget om Fergo, men hun var uddannet præst og havde dermed
et kendskab til hvad der skete i kirken, udover hun ikke kunne finde ud af
økonomien mener jeg nu heller ikke der var det store at sætte på hendes tid.
Anyway, vælgerne smed hende ud.

Connie har ingen balast til at rode med kirkeministeret og er da også alt
for dygtig til at sidde i så lille et ministerium, der dybest set kun skal
administeres. Lad hende fortsætte sit indtil videre særdeles lovende arbejde
i miljøministeriet. Hun kører vist samme linie som Svend, og det er positivt
ment.

mvh
Kim

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 10-02-05 14:10

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> administeres. Lad hende fortsætte sit indtil videre særdeles lovende
> arbejde i miljøministeriet. Hun kører vist samme linie som Svend, og det

DF har to gode emner som kirkeminister, Søre Krarup og hans fætter Jesper
Langballe.

mvh
Kurt

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-05 14:26

> DF har to gode emner som kirkeminister, Søre Krarup og hans fætter
> Jesper Langballe.

Nu er det jo ikke aktuelt at debattere de herres evner eller mangel på
samme, da jeg intet sted har hørt DF indtræder i regeringen.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 14:33

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Nu er det jo ikke aktuelt at debattere de herres evner eller mangel på
> samme, da jeg intet sted har hørt DF indtræder i regeringen.

Hedegaard har aldrig vist evner til kloge beslutninger - det har Fergo,
og at hun pga PARTIETS valgnederlag gør sig (klædeligt beskeden) kostbar
mht at blive som minister,

bør ikke rokke ved at Fogh bør fortsætte med sin VINDER-TEAM

Fra : Carsten Agger

Dato : 10-02-05 20:45

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det jo ikke aktuelt at debattere de herres evner eller mangel på
> samme, da jeg intet sted har hørt DF indtræder i regeringen.

Og så er jeg sikker på, at ingen af d'herrer er specielt interesserede i
posten
som kirkeminister ...
men Søren Krarup ville utvivlsomt gerne være integrationsminister (og Gud
nåde
og trøste Danmark, så ...)

Fra : G.B.

Dato : 11-02-05 00:24

"Carsten Agger" <agger@NOSPAM.REMOVE_c.dk> skrev i meddelelsen

> men Søren Krarup ville utvivlsomt gerne være integrationsminister

Ja, du så jo helst den tidligere coke-pusher, nu stenings-"imam", Reino
"Abdul Wahid" Pedersen som integrationsminister. Så ville der blive bygget
stormoskéer, indført sharia-domstole og speciel klædedragt til dhimmier.

Til lykke med valget, for resten. I klarede jer jo bedre end prognoserne
forudsagde.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-02-05 00:28

"Carsten Agger" <agger@NOSPAM.REMOVE_c.dk> wrote in message

> [...]
> posten som kirkeminister ...
> men Søren Krarup ville utvivlsomt gerne være integrationsminister (og Gud

Ja, gud fader i skuret, så ville mindste halvdelen af de afviste flygtninge
blive sendt hjem

Fra : Bo Warming

Dato : 11-02-05 10:53

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "Carsten Agger" <agger@NOSPAM.REMOVE_c.dk> wrote in message

> Ja, gud fader i skuret, så ville mindste halvdelen af de afviste
> flygtninge blive sendt hjem

ALLE skal hjem, og har det fået statsborgerskab, så er der i USA tradition
for at tage det tilbage, fx hvis de glemte at fortælle at de gjorde rent i
en kz-lejr engang.
De ska bevise at den tortur- og dødsstraf-risiko de gav som alibi for at
blive asylanter her var korrekt - ellers ud. Og beviser skal være mur og
nagelfaste
Konventioner er ikke love - vi er ikke bundet til selv de integrerede Naser
Khader typer - og Kamal Qureshi som kaldte mig nazi og byretten gav mig ret
i at det var ubeføjet UD MED HELE ROSSET

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 14:27

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> DF har to gode emner som kirkeminister, Søre Krarup og hans fætter
> Jesper Langballe.

Fergo er ukritisabel vedr økonomi. Alle problemer skyldes embedsmænd hun
arvede og forhold fra socialdemokratisk ministertid

Fra : jodem

Dato : 10-02-05 14:45

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:420b5d28$0$265$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> DF har to gode emner som kirkeminister, Søre Krarup og hans fætter
> [...]

DF er ikke i regering, kommer det heller ikke, og præster er i øvrigt
komplet uegnede til jobbet som kirkeminister.
mvh
jodem

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 15:32

> [...]
>
> DF er ikke i regering, kommer det heller ikke, og præster er i øvrigt
> komplet uegnede til jobbet som kirkeminister.

Hvad ved du om DF´s fremtid i en evt. regering?
Du aner ikke en kæft, kan jeg se.
Og hvorfor skulle en præst ikke kunne være kirkeminister?
Kan en landmand så heller ikke blive fødevareminister?

J.

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-05 15:41

> Og hvorfor skulle en præst ikke kunne være kirkeminister?
> Kan en landmand så heller ikke blive fødevareminister?

En præst kan sagtens være kirkeminister, ja det vil nok være det bedste, men
lige præcis en af de to tosser.....

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 15:49

> En præst kan sagtens være kirkeminister, ja det vil nok være det
> bedste, men lige præcis en af de to tosser.....

Hvis arbejdet bliver gjort, kan jeg ikke se problemet.

Fra : Kim2000

Dato : 10-02-05 15:58

> Hvis arbejdet bliver gjort, kan jeg ikke se problemet.

En af de ting jeg godt kunne lide ved Fergo var at hun ikke var bange for
konfrontationer med biskopperne, og det kriterium vil de to fættere helt
sikkert opfylde. Hvad jeg hæfter mig ved er nogle af deres kommentarer. Fx
anså Krarup det, at komme i folketinget, som en firhedskamp på linie med
modstandskampen, altså helt ude af propertioner efter min mening. Ingen af
dem fremviser særlige gode diplomatiske evner heller, når de er i debatter.

mvh
Kim

Fra : Jim

Dato : 10-02-05 17:40

> [...]
> propertioner efter min mening. Ingen af dem fremviser særlige gode
> diplomatiske evner heller, når de er i debatter.

Diplomati kan du ikke bruge til en kæft, hvis din mening skal igennem en
tyk rød masse.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-02-05 17:12

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:
>Tro ikke at hun har en selvstændig mening om noget. Hun sagde hvad de
>røde
>lejesvende i DR ønskede

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ja, DR har i sandhed fostret mange røde lejesvende - eksempelvis Uffe
Elleman Jensen og Bjørn Elmquist.
Krasnilkov er vist også kun rødhåret og ellers ikke.
Den tidligere ledelse med Kleeners bestyrelse var næppe heller det man
kunne kalde rød, ej heller den hidtidige generaldirektør Chr. Nissen.
Rubinstein er med bestemthed heller ikke rød, det samme gælder for Morten
Løkkegaard og hans åndelige tvilling Steffen Kretz osv osv.

Hold nu da op med den slags sludder.

--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-02-05 06:35

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Rubinstein er med bestemthed heller ikke rød, det samme gælder for Morten
> Løkkegaard og hans åndelige tvilling Steffen Kretz osv osv.

Ja men fælder næsten en tåre af grin over de tåbelige skriverier om røde
lejesvende i DR. Der må da findes noget medicin som kan bringe nogle af de
højrefløjsere tilbage til virkelighedens verden. )))))))

Fra : Kim Larsen

Dato : 11-02-05 06:31

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> Connie Hedegaard nævnes som mulig Kirkemninister, og det vil da være et
> passende sted for hende at lufte sine religiøse anfægtelser.

Så kan hun passende begrave regeringens parodi på en miljøpolitik hvor de
blandt andet på forhånd rundbarberer budgettet til Miljøministeriet voldsomt
hvorefter de giver samme ministerium lidt almisser og bruger det i en perfid
valgkamp som påståede miljøforbedringer - smart men ikke seriøst.

Men at vi slipper af med Tante Fergo er en gave til nationen

Fra : jodem

Dato : 11-02-05 09:46

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> seriøst.
>
> Men at vi slipper af med Tante Fergo er en gave til nationen

Det er sådan set det, som er substansen, hvis der virkelig skulle være noget
om snakken.

Hedegaard kunne tænkes at have forpligtet sig så hårdt på miljøpolitikken,
at hun ikke ville kunne holde en hel periode til den afviklingspolitik,
regeringen faktisk har tænkt sig at føre.

Spørgsmålet er så, om hun vil nøjes med et ligegyldigt ministerium.

mvh
jodem

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-02-05 13:17

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> voldsomt hvorefter de giver samme ministerium lidt almisser og bruger det
> i en perfid valgkamp som påståede miljøforbedringer - smart men ikke

Var det ikke Auken, der ikke var til at *drive* til at få stoppet skibes
udledning af olie i vore farvande, og da han endelig indførte en straf, var
det en bøde på 5.000 kr.
Selv nu hvor vi har 30 doblet bødestørrelsen, er det så billigt, at skibe
bruger danske farvande til at komme af med deres spildolie og andet
miljøfarligt affald.