VKR+Nordatlanten ?
Fra : Jesper

Dato : 09-02-05 20:49

Ved valget blev udfaldet således at partierne fik:

Venstre: 52 mandater
Konservative: 19 mandater
Radikale: 16 mandater

Derudover vandt Folkeflokken på færøerne som tilslutter sig
Konservative og Republikanerne som tilslutter sig venstre hver et
mandat. Jeg kender ikke udfaldet af valget på Grønland, men hvis bare én
af de to der blev valgt tilslutter sig enten Venstre, Konservative eller
Radikale, så vil et VKR flertal være en realitet og dermed et
alternativt flertal som regeringen kan benytte sig af.

Fra : Sten Schou

Dato : 09-02-05 21:02

> [...]
> Radikale, så vil et VKR flertal være en realitet og dermed et
> alternativt flertal som regeringen kan benytte sig af.

Innuitterne plejer at tilslutte sig S og SF.Lad os håbe de holder den
tradition i hævd,så de radikale holdes uden for indflydelse.

Hilsen Sten

Fra : Jesper

Dato : 09-02-05 21:04

Sten Schou <mohmedabacha@yahoo.ca> wrote:

> Innuitterne plejer at tilslutte sig S og SF.Lad os håbe de holder den
> tradition i hævd,så de radikale holdes uden for indflydelse.
>
> Hilsen Sten

Er det Siumut og IA der har vundet på Grønland?