Kvinderne bestemmer Fuck !
Fra : alex

Dato : 24-05-01 07:55

Det er åbenbart kvinderne der bestemmer i snak.seksualitet - Fuck

Fra : Hanne L

Dato : 24-05-01 12:51

"alex" skrev i en meddelelse

Hej alex

> Det er åbenbart kvinderne der bestemmer i snak.seksualitet - Fuck

Hvad mener du?
Er det rønnebærrene, der er sure?

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 24-05-01 15:21

"alex" skrev

Hej alex

> Det er åbenbart kvinderne der bestemmer i snak.seksualitet

Hvad bestemmer kvinderne i DSS?

> - Fuck

God ide.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sott

Dato : 24-05-01 18:08

Hej alex :0)

"alex" <alexander@munk.dk> skrev i en meddelelse

> Det er åbenbart kvinderne der bestemmer i snak.seksualitet

Bare det var så vel - *hehe*.
Skriver du det, fordi vi for nyligt har fået en kvindelig "irettesætter" i
Hanne?

> - Fuck

Mmmm... gerne
Jeg tilslutter mig Peders indstilling helhjertet *S*

Søs

Fra : Henning

Dato : 26-05-01 17:05

"alex" <alexander@munk.dk> skrev i en meddelelse

> Det er åbenbart kvinderne der bestemmer i snak.seksualitet

Vel gør de ej, de fører en konstruktiv debat/dialog med
enhvær der vil og kan, når jeg kan se de har ret, ja så
bestemmer de intet, det er mig der er blevet klogere,
har fået et bredere livsyn, større erfaring, at det så måske
er en kvinde der er årsag til dette, er da bare dejligt, jeg
er ikke i krig med kvinderne, jeg ønsker ikke at være
så forstokket, at jeg afviser fornuft, fordi det tilfældigvis
er en kvinde der får mig til at indse at noget ikke er som
jeg troede eller opfattede det var.

Men mangler man sociale evner, så kan man jo ikke det
Så ser mand det som mand, som man bliver domineret,
men det er så pågældende mands eget valg, ikke kvindernes!!

> - Fuck

Ja men med min kone *GGGG*

MVH
Henning