Kriminel slik-onkel i VU
Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 09:34

Venstres Ungdom fik lavet slikpose med vittighedstegning , som de nu ser ud
til at blive bødestraffet for. FORDI:

1. de har solgt slik uden angivelse af sidste udløbsdato!

(intet slik i uåbnet "Haribo-pose" kan blive sundhedsfarligt , selv efter
milliarder års lagring)

2. Ingredienserne er trykt på engelsk, tysk fransk - og ikke på dansk!

Ekstrabladet oplyser om anmeldelsen til Fødevareregionen.

Lidt musikalitet burde få alle til at tænke "da dette var engangs-happening
under en kortvarig valgkamp, kan straframmens maximum - en 1000 kr bøde -
ikke komme på tale"
"Slik-onkler" tilbød Den Danske Forening at sende ud til alle skoler for at
oplyse om islam.
Et humoristisk brev sendtes til alle skoleinspektører og medier i 1999.
Det blev taget alvorligt som pædofili af medierne, og bagmanden, vort sjove
bestyrelsesmedlem, der var betjent i København, blev forflyttet til Skjern.

Halvdelen af al venstrefløjens humoristiske sans fandtes i Jan Ginzbergs nu
opbrugte hjerne. Han var en engang-joke - nu er han forfremmet til danser og
seriøs kunstner.
Men - mon han selv skrev sine sjove indfald?

Fra : Per Christoffersen

Dato : 09-02-05 09:48

> Venstres Ungdom fik lavet slikpose med vittighedstegning , som de nu ser
> ud til at blive bødestraffet for. FORDI:

Da det nu er en jura-gruppe her, så vil jeg bare stilfærdigt bemærke, at der
kan være meget stor forskel på at en anmeldelse er omtalt i Ekstrabladet, og
at man rent faktisk for en bøde.

/Per

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 13:17

"Per Christoffersen" <pc@NIXcomonto.dk> wrote in message

> Da det nu er en jura-gruppe her, så vil jeg bare stilfærdigt bemærke, at
> der kan være meget stor forskel på at en anmeldelse er omtalt i
> Ekstrabladet, og at man rent faktisk for en bøde.

Ingen usenetter er så ontopic-påpasselig, som jeg så jeg replicerer
stilfærdigt, at der er jura i
_precedens for at undlade_
at benytte straframmer, så mit spørgsmål til gruppen går på netop hvad
fundatsen præciserrer

Ekstrabladet kan være poppet men er nok juridisk stringent og korrekt i
brødteksten langt mere end de fleste andre aviser.

Dine sidste fire ord er vel "får en bøde".