Connie-fans tilbydes harikiri
Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 01:03

Journalisters jubel da en af deres blev minister, fik universitetsstuderende
og andre akamikersnobber til at opdigte "Connie-effekt"
Den var fjer-let - valget prægedes forudsigeligt af den tons-tunge
Glistrup-effekt. Et efterslæb der vil noget.
Udenadslære-gåsen kræver flere ministerposter og mere R-samarbejde, tsk tsk.

Lykketoft blev ikke "fanget af sit eget image" som Berlingske-skærmtrolden
ord-onanerede på TV - han overgår Krag, Anker, Nyrup, og Auken i indsigt.
Investorerne på børsen opfører sig ikke liberalistisk, men "som hysteriske
kællinger", sagde Lykketoft engang, og de velvalgte ord gentog Glistrup
ofte - større ære kan man ikke forestille sig for en S-pamper.

95-80 til den borgerlige blok - havde KD+CD+imamminoriteten samlet sig i
eet parti, havde det stået 94 - 81 -
- stadig ikke noget som NordAtlanternes uretfærdige overrepresenation kan
rokke ved
Journalisterne jublede for to valg siden ved, at Færø-MFerne nu kunne
drive afpresningspolitik, sådan som muslimer snart kan.
Selvom Justits-Lene er hævnhad-populistisk, er hun bedre end
Connie-fladbryst - nordjyden har folkelig opbakning, hvilket plejer at ses
af personlige stemmetal - som ikke skyldes kavalergangen, kun..

S ligger som de har redt, når du nu skal vælge mellem pæne-Helle og
rappe-Mette som formand. Når man går imod de kommunal-privatiseringer, som
Glistrup satte på skinner, er man selv ude om det.
Brixtofte og Vejle-SF-præst-borgmester Flemming Christiansen er to af de
mange Glistrup-inspirerede udlicitations-successer, der har modnet tiden
for Foghs kommunalreformen

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 03:17

> Journalisters jubel da en af deres blev minister, fik
> universitetsstuderende og andre akamikersnobber til at opdigte
> "Connie-effekt"

Straks da Fremskridtspartiet i firserne havde foreslået FOLKEAFSTEMNING om
omfanget af muslimindvandringen, mopsede Connie Hedegaard(MF,K) at "det
ville være usmageligt".
At lytte til folket, er hende imod - hun har jo en uddannelse.

Konservativ betyder magthaverliderlig, liberal betyder frihedselskende.
Ikke at jeg fatter at så mange titusinde, der stemte V tidligere, har stemt
K nu.Har du et gæt?

At Fogh er i kort snor af det socialdemokratiske vælgerflertal er
indlysende, men han udstråler lidt frihedslyst = minimalstats-lyst og Per
Stig Møller er jo viljeløs

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 08:42

> At lytte til folket, er hende imod - hun har jo en uddannelse.

Har du ikke en uddannelse?

LU

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 09:17

"LU" <luh77snabelahotmailpunktumdk> wrote in message

> Har du ikke en uddannelse?

Gå efter bolden og spørg ikke vedr en skribent - mig - om hvad du godt ved.
Kvaliteter ved mine skriverier er PÅ TRODS AF og ikke på grund af min
cand.scient. uddannelse (undtagen i dk.videnskab)

" Det siger, at vi er bedre uddannet end vore forældres
generation. Hvad de mener er, at vi har gået længere i skole. Det er ikke
det samme". Churchill

"Det er bedre at studere med måde end at blive gal af for megen
lærdom.Ludvig Holberg

"Der må ikke spørges, om én er mest lærd, men om han er bedst lærd, ikke
hvo der haver lært mest at tale, men hvo der have lært bedst at leve.
Holberg

Nature has always had more power than education Francois de Voltaire

" Hvad er den højere uddannelses opgave? At
gøre en mand til en maskine. Hvilke er de anvendte midler? Han lærer at
finde sig i at kede sig. Hvordan opnås det. Gennem begrebet pligt. Nietzsche

Great learning and great shallowness go together very well under one hat.
Nietzsche

SKADELIGST ER UDDANNELSE hos (sags)behandlerne,

"Livet som flygtningemedarbejder er en oplevelse af meningsfuldhed. De
sagsbehandlere, som plejer at møde RESOURCE FATTIGE DANSKE, møder nu
*inspirerende klienter* med samme sociale status og uddannelsesniveau som
dem selv.Mange behandlere siger, at for første gang i deres professionelle
liv har de oplevet, at de havde lyst til at lave det professionelle forhld
om til et egentligt venskab. En del kvinder beretter at de bliver sexuelt
tiltrukket af disse mænd, som har en holdning og en sexuel udstråling, som
er *yderst pirrende* for dem." Håndbog om Indvandrere og flygtninge,
Forlaget Kommuneinformation. 1991

TILBAGE TIL CONNIE

"Når en ung kvinde får en højere uddannelse, er der som regel noget galt med
hendes kønsorganer. Nietzsche

"Kvindens emancipation, det er den mislykkede dvs ufrugtbae kvindes
instinktive had mod den vellykkede kvinde - manden er altid bare et middel,
påskud, taktik, Ved at hæve sig selv op til "kvinden i sig selv", "højere
kvinde", "kvinde-idealist" stræber de efter at sænke kvindens almindelige
rang-niveau.., intet middel er sikrere til det end gymnasieuddannelse,
bukser og politisk stemmekvæg- ret. Nietzsche

Den eneste virkelige uddanelse får du fra de ting, der går dig imod.
André Gide

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 16:31

> Gå efter bolden og spørg ikke vedr en skribent - mig - om hvad du godt
> ved. Kvaliteter ved mine skriverier er PÅ TRODS AF og ikke på grund af min
> cand.scient. uddannelse (undtagen i dk.videnskab)

Dvs. dine indlæg på dk.videnskab er alle eksempler på, at du ikke lytter til
folket?

Men din dobbeltmoral er altid så underholdende. Især fordi du selv evner at
udstille den så fint og åbenlys.

Men lad mig da give dig en chance for at trække din tåbelighed tilbage. Er
det alle med en uddannelse, som er imod at lytte til folket?

LU

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 13:27

> [...]
>
> Men lad mig da give dig en chance for at trække din tåbelighed tilbage. Er
> det alle med en uddannelse, som er imod at lytte til folket?

Jeg har uddybet min kritik af uddannede blærerøve blandt politikere med
nogle velvalgte citater.

Uanset, er der ikke brug for at trække noget tilbage men spørg PRÆCIST hvis
du vil trænge dybere ind i mine altid stringente og konsekvente skriverier

Mine naturvidenskabelige indlæg er særlig anti-dobbeltmoralske - her er der
jo ikke basis for smagsdommeri

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 20:09

> [...]
>
> Uanset, er der ikke brug for at trække noget tilbage men spørg PRÆCIST
> hvis du vil trænge dybere ind i mine altid stringente og konsekvente
[snip]

Jeg spørger meget præcist: Er det alle med en uddannelse, som er imod at
lytte til folket?

Du kan svare præcist med et "ja" eller "nej".

LU

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 20:23

> [snip]
>
> Jeg spørger meget præcist: Er det alle med en uddannelse, som er imod at
> lytte til folket?
>
> Du kan svare præcist med et "ja" eller "nej".

Svaret er selvfølgelig "nej"
Spild ikke tid med ordkløveri - hvad er den interessante uenighed - kridt
banen op og så tager vi den.Uden mudder. Bold ej mand

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-05 20:44

> Svaret er selvfølgelig "nej"
> Spild ikke tid med ordkløveri - hvad er den interessante uenighed - kridt
> banen op og så tager vi den.Uden mudder. Bold ej mand

Det var da rart du trækker din ord tilbage. Når du skriver:

> At lytte til folket, er hende imod - hun har jo en uddannelse.

Så kan det jo kun forstås, at alle der har en uddannelse er- efter din
opfattelse - imod at lytte til folket .

LU

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-05 20:50

> Så kan det jo kun forstås, at alle der har en uddannelse er- efter din
> opfattelse - imod at lytte til folket .

Der er nogle gråzoner. Fejlen ved Connie er ikke uddannelse men at hun blot
følger med strømmen - er korrupt og egoistisk og ikke gavner landet.
Det bliver tydeligt fordi hun opreklameres som bedre uddannet end fx
DF-medlemmerne - og så ser man at uddannelse slet ikke er vigtig.
At have hjertet på rette sted og at have almindelig bondefornuft er langt
vigtigere.

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 09:22

> Der er nogle gråzoner. Fejlen ved Connie er ikke uddannelse

Fint at du trækker dine ord tilbage.

> men at hun blot følger med strømmen - er korrupt og egoistisk og ikke
> gavner landet.

Hvorfor taler du pludselig om Pia Kjærsgaard?

LU

Fra : Heidi N. K.

Dato : 09-02-05 11:19

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:<PoeOd.2606$BJ2.1935@fe52.usenetserver.com>...

> [...]
>
> At Fogh er i kort snor af det socialdemokratiske vælgerflertal er
> indlysende, men han udstråler lidt frihedslyst = minimalstats-lyst og Per

Du er da vist moden til indlæggelse.
Prøv at opsøge en hjerne-vrider i dit område.
Han må kunne hjælpe dig på en eller anden måde.

Mvh.
Heidi

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-05 08:37

> 95-80 til den borgerlige blok - havde KD+CD+imamminoriteten samlet sig i
> eet parti, havde det stået 94 - 81 -

Klog fusion, der kunne havde reddet disse muslimelskere over spærregrænsen,
havde selvfølgelig flyttet 4 mandater og ikke eet, nen altså ikke nok til at
nærme sig det "brede samarbejde" uden om VKDF som Jelved kræver og
afsværger.

Stor-Korruptionen i det danske stats-monopol på TV&radio sås tydeligt, da DF
fik flere mandater end hvad opinionsundersøgelserne vedvarende mente før
valget.

Henrik Quortrup fra Se&Hør skrev i Politiken "Det er helt karakteristisk, at
Dansk Folkeparti altid vil komme ud med færre stemmer i meningsmålingerne
end i virkligheden, FORDI FOLK IKKE TØR INDRØMME, at de stemmer på dem. -
- men det gør de sgu alligevel"

Public service hjernevasken(som journalisterne nu roser for at have
domineret valgkampen og kreativt fornyet sig med standup-humor og
politiker-privatliv) har på uetisk vis betydet, at folk er manipuleret til
at tro sig syndige=komiske, hvis de ikke er antiracister - ligesom folk er
troende af angst for at være unormale.

" Religionen er for de fleste noget som man tror på, fordi
man tror, at de andre tror på den". (Hjalmar Söderberg)

Bombardementet fra journalistløgnerne om at alle-os-gode-er-som-KimLarsen ,
skaber et ensrettende miljø, der forhindrer at moral kommer indefra,
spontant og ærligt - helt som da al bondekultur var kirkernes prædikener

"Du ska prædike troen til du har den, da vil du prædike den, fordi du har
den" (Renaissancebevægelsen oplysningstid, bl.a. reformatoren Wesley - her
citeret af Nietzsche )

Med et frit medie-marked havde Pia og Glistrup haft flertal sammen i mange
årtier, idag.