/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Mette Frederiksen kan være socialdemokrate~
Fra : Niki Nicolas Grigori~


Dato : 09-02-05 00:10

Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de
springe over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan
Trøjborg. De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.

I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
en pige med ben i næsen.

Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.

/NNG

 
 
Jesper (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 09-02-05 00:27

Niki Nicolas Grigoriou <nn@nospam.com> wrote:

> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de
> springe over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan
> Trøjborg. De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> en pige med ben i næsen.
>
> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.
>
> /NNG

Hun er for ung og uerfaren til at løfte opgaven. Der skal en garvet
politiker til at styre det store parti og holde fløjene i ro, det samme
gælder formentligt også Helle Thorning Smidt.
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Michael (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 09-02-05 00:49

Jesper wrote:

> Der skal en garvet politiker til at styre det store parti og holde fløjene i ro

En som lykketoft...?

/michael

Jasmin (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jasmin


Dato : 09-02-05 01:09

Nej, Henrik Saas Larsen.
Hvorfor hører vi ikke om ham?

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:42095009$0$12690$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jesper wrote:
>
>> Der skal en garvet politiker til at styre det store parti og holde
>> fløjene i ro
>
> En som lykketoft...?
>
> /michael



Jim (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 09-02-05 11:15

"Jasmin" <jasmin@mail.invalid> skrev i en meddelelse
news:cubkcd$1itp$1@news.cybercity.dk...
> Nej, Henrik Saas Larsen.
> Hvorfor hører vi ikke om ham?
>
Øh hvem?



Kim2000 (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 09-02-05 12:35


"Jasmin" <jasmin@mail.invalid> skrev i en meddelelse
news:cubkcd$1itp$1@news.cybercity.dk...
> Nej, Henrik Saas Larsen.
> Hvorfor hører vi ikke om ham?
>

Har du så ikke lige fortalt hvorfor han er uegnet som formand!?

mvh
Kim



Jim (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 09-02-05 11:14

"Michael" <michael-25@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:42095009$0$12690$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jesper wrote:
>
>> Der skal en garvet politiker til at styre det store parti og holde
>> fløjene i ro
>
> En som lykketoft...?
>
Nej, han har en aftale med et plejehjem.
De gamle mangler en makker til Bridge.

J.



Frithiof Andreas Jen~ (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Frithiof Andreas Jen~


Dato : 10-02-05 13:05


"Michael" <michael-25@ofir.dk> wrote in message
news:42095009$0$12690$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jesper wrote:
>
> > Der skal en garvet politiker til at styre det store parti og holde
fløjene i ro
>
> En som lykketoft...?
>

Nej - som Saddam Hussein



Niki Nicolas Grigori~ (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Niki Nicolas Grigori~


Dato : 09-02-05 01:07

Jesper wrote:
> Hun er for ung og uerfaren til at løfte opgaven. Der skal en garvet
> politiker til at styre det store parti og holde fløjene i ro, det samme
> gælder formentligt også Helle Thorning Smidt.

Socialdemokraterne har brug for noget nyt.

Med en general som Mogens Lykketoft til at holde orden i geledene, og
med Mette Frederiksen som frontfigur ville Anders Fogh ligne en gammel
sur mand, når der er valg igen om fire år.

/NNG

Bo Warming (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 09-02-05 01:35

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> wrote in message
news:4209546c$0$48661$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jesper wrote:
>> Hun er for ung og uerfaren til at løfte opgaven. Der skal en garvet
>> politiker til at styre det store parti og holde fløjene i ro, det samme
>> gælder formentligt også Helle Thorning Smidt.
>
> Socialdemokraterne har brug for noget nyt.
>
> Med en general som Mogens Lykketoft til at holde orden i geledene, og med
> Mette Frederiksen som frontfigur ville Anders Fogh ligne en gammel sur
> mand, når der er valg igen om fire år.

Det er ikke et dårligt team, du nævner der.
Mette Frederiksen er vist så ung, at hun må kunne lære lidt mere dybde og en
knap så rappenskraldet facade.
Pia var jo overfladisk og uvidende, da hun ca 1983 blev gjort
folketingskandidat i Østre Storkreds , og hun roste sin sidemand, mig , for
at få flere læserbreve optaget end hun.
Det ændrede sig hurtigt, da Kirsten Jacobsen begyndte at skrive hendes
læserbreve for at få fjernet hende fra Glistrup.
Om Pia gentog Glistrup tidligt en berømt Goethe-formulering om at de dygtige
og flittige er bedst, og de dumme og dovne er ufarligst, de dygtige og dovne
er middelmådige men de *dumme og flittige* - Pia - kan blive rigtig
farlige. Hun blev farlig for Glistrup, fordi han fængsledes, så slappernes
erobring af den Glistrup-forgudende hjemmehjælper-sind kunne færdiggøres -
men idag sætter Glistrup hendes parti meget højt
At præsterne kalder Glistrup "vanvittig". ændrer ikke på, at de sammen med
Søren Espersen har hovedparten af partiets intelligens.

Hvem kan V køre ind - Rohde?
Både V og DF lederne har mange år i sig, men det er klogt frembringe gode
kronprinser i god tid.



Niki Nicolas Grigori~ (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Niki Nicolas Grigori~


Dato : 09-02-05 23:55

Bo Warming wrote:
> Det er ikke et dårligt team, du nævner der.
> Mette Frederiksen er vist så ung, at hun må kunne lære lidt mere dybde
> og en knap så rappenskraldet facade.
> Pia var jo overfladisk og uvidende, da hun ca 1983 blev gjort
> folketingskandidat i Østre Storkreds , og hun roste sin sidemand, mig ,
> for at få flere læserbreve optaget end hun.
> Det ændrede sig hurtigt, da Kirsten Jacobsen begyndte at skrive hendes
> læserbreve for at få fjernet hende fra Glistrup.
> Om Pia gentog Glistrup tidligt en berømt Goethe-formulering om at de
> dygtige og flittige er bedst, og de dumme og dovne er ufarligst, de
> dygtige og dovne er middelmådige men de *dumme og flittige* - Pia - kan
> blive rigtig farlige. Hun blev farlig for Glistrup, fordi han
> fængsledes, så slappernes erobring af den Glistrup-forgudende
> hjemmehjælper-sind kunne færdiggøres - men idag sætter Glistrup hendes
> parti meget højt
> At præsterne kalder Glistrup "vanvittig". ændrer ikke på, at de sammen
> med Søren Espersen har hovedparten af partiets intelligens.

Når du skriver om Glistrup, lyder det lidt som et episk heltesagn.

/NNG

Jim (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 09-02-05 11:18

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:4209546c$0$48661$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jesper wrote:
>> Hun er for ung og uerfaren til at løfte opgaven. Der skal en garvet
>> politiker til at styre det store parti og holde fløjene i ro, det
>> samme
>> gælder formentligt også Helle Thorning Smidt.
>
> Socialdemokraterne har brug for noget nyt.
>
> Med en general som Mogens Lykketoft til at holde orden i geledene, og
> med Mette Frederiksen som frontfigur ville Anders Fogh ligne en gammel
> sur mand, når der er valg igen om fire år.

Som det så ud i går, så det ud som om, at Mette leverede noget helt
andet til Lykketoft, som gjorde ham gammel.
Og så er det Lykketoft, som er så gammel, at han ikke kan holde styr på
sin egne kropsfunktioner.
Selv Erhard ser yngre.



Per Rønne (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-02-05 21:29

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> "Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
> news:4209546c$0$48661$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Jesper wrote:
> >> Hun er for ung og uerfaren til at løfte opgaven. Der skal en garvet
> >> politiker til at styre det store parti og holde fløjene i ro, det
> >> samme gælder formentligt også Helle Thorning Smidt.
> >
> > Socialdemokraterne har brug for noget nyt.
> >
> > Med en general som Mogens Lykketoft til at holde orden i geledene, og
> > med Mette Frederiksen som frontfigur ville Anders Fogh ligne en gammel
> > sur mand, når der er valg igen om fire år.
>
> Som det så ud i går, så det ud som om, at Mette leverede noget helt
> andet til Lykketoft, som gjorde ham gammel.
> Og så er det Lykketoft, som er så gammel, at han ikke kan holde styr på
> sin egne kropsfunktioner.
> Selv Erhard ser yngre.

Mon ikke Erhard ser noget rådden ud - hvis han altså ikke er brændt. Han
døde umiddelbart efter at have oplevet at datteren havde ødelagt hans
parti.
--
Per Erik Rønne

Jim (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 13-02-05 23:01

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
news:1grxxbb.7o1qfk1pk0j67N%spam@husumtoften.invalid...
> Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:
>> Og så er det Lykketoft, som er så gammel, at han ikke kan holde styr
>> på
>> sin egne kropsfunktioner.
>> Selv Erhard ser yngre.
>
> Mon ikke Erhard ser noget rådden ud - hvis han altså ikke er brændt.
> Han
> døde umiddelbart efter at have oplevet at datteren havde ødelagt hans
> parti.

Det er netop det. Jeg ved, at Erhard er død. ;0)



Per Rønne (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-02-05 21:29

Niki Nicolas Grigoriou <nn@nospam.com> wrote:

> Med en general som Mogens Lykketoft til at holde orden i geledene, og
> med Mette Frederiksen som frontfigur ville Anders Fogh ligne en gammel
> sur mand, når der er valg igen om fire år.

En ung pige på 27 år, ville være lige så uegnet som socialdemokratisk
formand som en jævnaldrende ung dreng. Så kort kan det siges.
--
Per Erik Rønne

Kim2000 (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 09-02-05 00:37


"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de springe
> over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan Trøjborg.
> De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.

Bestemt ikke. Frank Jensen fremviste ikke meget som justitsminister, og
alene det faktum at vi er det mindste i tvivl om han er egnet som leder
efter han har siddet 8 år som justistminister fortæller vel alt.

Trøjborg var en elendig minister og havde den ene dårlige håndtering af
sager efter den anden, mens Dam går ind med tapetet. Hans udstråling er
endnu værre end Lykketoft, måske fordi vi alle, uanset partifarve, vidste at
Lykketoft er dygtig og lynende inteligent.

>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> en pige med ben i næsen.
>

Bestemt, men hun er kun 27 år og har kun 3 års erfaring i folketinget, men
måske om 10 år.

mvh
Kim



Tim (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 09-02-05 00:49

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> wrote in message
news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de springe
> over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan Trøjborg.
> De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> en pige med ben i næsen.
>
> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.
>

Hvis de for alvor skal få comeback, skal de melde sig ind i Venstre.

Tim



Kim.Larsen (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim.Larsen


Dato : 09-02-05 05:22

"Tim" <tim_h_p@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42094fce$0$12722$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> wrote in message
> news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de springe
>> over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan Trøjborg.
>> De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>>
>> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
>> en pige med ben i næsen.
>>
>> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.
>>
>
> Hvis de for alvor skal få comeback, skal de melde sig ind i Venstre.

Tim er den eneste som ikke har opdaget at hans parti har mistet en masse
mandater, det kan hans eneste tilbageværende men absolut hendøende
hjernecelle slet ikke rumme.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Kim Larsen (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 09-02-05 05:39

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de springe
> over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan Trøjborg.
> De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> en pige med ben i næsen.
>
> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.

Nej hende tågehornet, Mette Frederiksen, kan da virkelig skræmme vælgerne
væk fra Socialdemokraterne ligesom Lykketoft har gjort, godt at han trak sig
i går, han skulle aldrig have stillet op.

Nej jeg kan ikke lige nu se andre end Helle Thorning Smidt til at tage fat i
det socialdemokratiske tøjr og lede partiet frem til sejr og blive den
første kvindelige statsminister i Danmark.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Anders Peter Johnsen (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 09-02-05 09:35

Kim Larsen wrote:
> "Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
> news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>>Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de springe
>>over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan Trøjborg.
>>De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>>
>>I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
>>en pige med ben i næsen.
>>
>>Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.
>
>
> Nej hende tågehornet, Mette Frederiksen, kan da virkelig skræmme vælgerne
> væk fra Socialdemokraterne ligesom Lykketoft har gjort, godt at han trak sig
> i går, han skulle aldrig have stillet op.

Man skulle seriøst vælge dette storvrælende pigebarn til leder af
landets engang største parti?

Hun kan da allerhøjst blive udnævnt til "tudeprinsesse"?

> Nej jeg kan ikke lige nu se andre end Helle Thorning Smidt til at tage fat i
> det socialdemokratiske tøjr og lede partiet frem til sejr og blive den
> første kvindelige statsminister i Danmark.

Fuldstændig enig, men de platfodede bagstræbere i fagbevægelsen -
herunder de mange lavtuddannede mænd - vil jo næppe bryde sig om at
denne dygtige akademikerkvinde (som i øvrigt er "berygtet" for sin gode
- og ret dyre - tøjsmag, herunder sine Gucci-tasker) nogensinde skulle
blive formand for "DERES" Socialdemokrati med træsko, røde faner og
blodige slagsange fra forrige åhundrede...

Der er simpelt hen for meget Venstreløvinde i hende til at hun
nogensinde kan få bred succes hos Socialdemokraterne, så det er da vist
bare et spørgsmål om tid før hun kommer til fornuft og skifter parti...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Jesper (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 09-02-05 21:26

Kim Larsen <kl2607x@yahoo.dk> wrote:

> "Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
> news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de springe
> > over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan Trøjborg.
> > De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
> >
> > I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> > en pige med ben i næsen.
> >
> > Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.
>
> Nej hende tågehornet, Mette Frederiksen, kan da virkelig skræmme vælgerne
> væk fra Socialdemokraterne ligesom Lykketoft har gjort, godt at han trak sig
> i går, han skulle aldrig have stillet op.
>
> Nej jeg kan ikke lige nu se andre end Helle Thorning Smidt til at tage fat i
> det socialdemokratiske tøjr og lede partiet frem til sejr og blive den
> første kvindelige statsminister i Danmark.

Tænk at det skulle komme fra dig, en erklæret socialist?
Helle Thorning Smidt tilhører den absolutte højrefløj i S, af samme
grund nægtede Amagerkredsen at lade hende stille op. Som de
argumenterede: Hun er for højreorienteret, går for pænt klædt og så går
hun med Gucci taske!
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Jim (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 09-02-05 11:14

"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> skrev i en meddelelse
news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de
> springe over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan
> Trøjborg. De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og
> som en pige med ben i næsen.
>
> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste
> A.

Hendes stemme kan høres overalt, også selvom hun ikke har en mikrofon
ved sig.
De kalder hende Tågehornet.
Og hun er sgu da ikke klogere end en våd brosten i november.

J.



Heidi N. K. (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Heidi N. K.


Dato : 09-02-05 11:27

Niki Nicolas Grigoriou <nn@nospam.com> wrote in message news:<4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de
> springe over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan
> Trøjborg. De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> en pige med ben i næsen.
>
> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.
>
> /NNG

Ja, hun lyder helt OK
Hun har mere hjerne end alle de andre socialudemokratiske pampere til
sammen, så lad os håbe de vælger en anden end hende.
De kunne jo gå hen og vinde valget næste gang, og det har vi sgu ikke
råd til.

Jeg tror dog ikke chancerne er store, for i det parti går posterne jo
på skift...så det er jo lige meget om hun er kompetent eller ej.

Man kunne evt. håbe at hun ville skifte parti, f.eks til Venstre som
jo er fremtiden parti (og ikke fortiden som Socialudemokratiet jo er).

Hvor var det sølle at høre Lykketoft hylde Anker J.
Ak....manden førte Danmark mod afgrundensrand, og vi går stadigvæk og
betaler af på gælden.
Anker gjorde nok en masse for partiet, men ikke for Danmark.
Lykketofts hyldelst vist vist bare at partiet ikke er nutidigt.

Mvh.
Heidi

Kim2000 (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 09-02-05 12:38


> Man kunne evt. håbe at hun ville skifte parti, f.eks til Venstre som
> jo er fremtiden parti (og ikke fortiden som Socialudemokratiet jo er).
>

Rolig nu.... Anker fik 43 mandater i 73, i 79 var det på næsten 60. Venstre
har også været et lille parti engang, Konservative var engang også et stort
parti. Det kører lidt i ring...

mvh
Kim



Frank Løkkegaard (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 09-02-05 12:35

hnk451@hotmail.com (Heidi N. K.) writes:
>Ja, hun lyder helt OK
>Hun har mere hjerne end alle de andre socialudemokratiske pampere til
>sammen, så lad os håbe de vælger en anden end hende.
>De kunne jo gå hen og vinde valget næste gang, og det har vi sgu ikke
>råd til.


Der er ingen tvivl om at hvis Socialdemokraterne skal have en reel chance
for at vinde næste valg. så skal man springe både Frank Jensen og Henrik
Dam over. Det tror jeg også man vil gøre og jeg er overbevist om at valget
kommer til at stå mellem Mette Frederiksen og Helle Thorning - og så lad
mig lige rette en misforståelse fra Anders Peters side; Thorning er
særdeles vellidt i fagbevægelsen.
>
>
>Jeg tror dog ikke chancerne er store, for i det parti går posterne jo
>på skift...så det er jo lige meget om hun er kompetent eller ej.

Går på skift???
Det er der sgutte meget der tyder på, hvis man ser på de to foregående
formandsudskiftninger. Skiftet fra Auken til Nyrup var ret voldsomt og
præger Socialdemokratiet endnu. Skiftet fra Nyrup til Lykketoft var heller
ikke særligt fredeligt.
>
>
>
>Anker gjorde nok en masse for partiet, men ikke for Danmark.
>Lykketofts hyldelst vist vist bare at partiet ikke er nutidigt.

Årh hold da op
Det hører da vist bare til almindelig høflighed - alt andet er en vild
overfortolkning.


--
Frank Løkkegaard
Mobil 2624 7311
www.spinnesiden.dk




Michael (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 09-02-05 16:30

Frank Løkkegaard wrote:

> hnk451@hotmail.com (Heidi N. K.) writes:
>
>>Ja, hun lyder helt OK
>>Hun har mere hjerne end alle de andre socialudemokratiske pampere til
>>sammen, så lad os håbe de vælger en anden end hende.
>>De kunne jo gå hen og vinde valget næste gang, og det har vi sgu ikke
>>råd til.
>
>
>
> Der er ingen tvivl om at hvis Socialdemokraterne skal have en reel chance
> for at vinde næste valg. så skal man springe både Frank Jensen og Henrik
> Dam over. Det tror jeg også man vil gøre og jeg er overbevist om at valget
> kommer til at stå mellem Mette Frederiksen og Helle Thorning - og så lad
> mig lige rette en misforståelse fra Anders Peters side; Thorning er
> særdeles vellidt i fagbevægelsen.

Og hos de store modehuse i Paris. Hendes valgløfte er gratis Guccitasker
til alle kvinder og bøsser.

/michael

Niki Nicolas Grigori~ (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Niki Nicolas Grigori~


Dato : 10-02-05 00:17

Michael wrote:
> Frank Løkkegaard wrote:
>
>>
>> Der er ingen tvivl om at hvis Socialdemokraterne skal have en reel
>> chance
>> for at vinde næste valg. så skal man springe både Frank Jensen og Henrik
>> Dam over. Det tror jeg også man vil gøre og jeg er overbevist om at
>> valget
>> kommer til at stå mellem Mette Frederiksen og Helle Thorning - og så lad
>> mig lige rette en misforståelse fra Anders Peters side; Thorning er
>> særdeles vellidt i fagbevægelsen.
>
>
> Og hos de store modehuse i Paris. Hendes valgløfte er gratis Guccitasker
> til alle kvinder og bøsser.
>
> /michael



/NNG

viidal@gmail.com (09-02-2005)
Kommentar
Fra : viidal@gmail.com


Dato : 09-02-05 13:27

Niki Nicolas Grigoriou wrote:

> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de
> springe over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og
Jan
> Trøjborg. De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.

Det har du ret i.

> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung
og som
> en pige med ben i næsen.

> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste
A.

Selv om det ville være fristende at springe en
generation over, lader det sig nok ikke gøre.

En oplagt kandidat ville være amtsborgmesteren i
Viborg, Bent Hansen. Han har udvist udprægede evner
som venstre-dödare og er en særdeles kompetent
politiker.

Han ville komme udefra og er udenfor hieraki og
grupperinger, såvidt jeg da ved.

Det kunne give lidt luft, indtil den unge generation
er flyveklar.

Så kunne man også undgå en opslidende strid mellem de
forskellige fløje, der kunne svække partiet op til
næste valg.

Han ser måske lidt antik ud, men kunne de modernisere
Lykketoft, kan de vel også give ham her et lidt mere
tidssvarende udtryk.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard


Niki Nicolas Grigori~ (10-02-2005)
Kommentar
Fra : Niki Nicolas Grigori~


Dato : 10-02-05 00:29

viidal@gmail.com wrote:
> Selv om det ville være fristende at springe en
> generation over, lader det sig nok ikke gøre.
>
> En oplagt kandidat ville være amtsborgmesteren i
> Viborg, Bent Hansen. Han har udvist udprægede evner
> som venstre-dödare og er en særdeles kompetent
> politiker.
>
> Han ville komme udefra og er udenfor hieraki og
> grupperinger, såvidt jeg da ved.
>
> Det kunne give lidt luft, indtil den unge generation
> er flyveklar.
>
> Så kunne man også undgå en opslidende strid mellem de
> forskellige fløje, der kunne svække partiet op til
> næste valg.
>
> Han ser måske lidt antik ud, men kunne de modernisere
> Lykketoft, kan de vel også give ham her et lidt mere
> tidssvarende udtryk.
>

Jeg tror ikke politik er til folk der skal 'moderniseres'. Folk skriger
efter rigtige mennesker, med rigtige ærlige meninger.

Det tror jeg også er (eller var) Anders Foghs svage punkt: At han i
mange sammenhænge virker for stylet og uægte. Fx. da han takkede sin
kone sidst på valgaftenen. Det virkede simpelthen for kejtet og
tilrettelagt.

/NNG

Per Rønne (13-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 13-02-05 21:29

<viidal@gmail.com> wrote:

> En oplagt kandidat ville være amtsborgmesteren i
> Viborg, Bent Hansen. Han har udvist udprægede evner
> som venstre-dödare og er en særdeles kompetent
> politiker.

Han har ingen Christiansborg-erfaring.

> Han ville komme udefra og er udenfor hieraki og
> grupperinger, såvidt jeg da ved.

Og ligger i øvrigt på Auken-fløjen.
--
Per Erik Rønne

Christian B. Andrese~ (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 09-02-05 14:59


"Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> wrote in message
news:4209471b$0$48681$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis Socialdemokraterne for alvor skal få et comeback, så skal de
> springe over kandidater som Frank Jensen, Henrik Dam Kristensen og Jan
> Trøjborg. De har hidtil ikke vist gennemslagskraft.
>
> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
> en pige med ben i næsen.

Jeg vil mene hun er alt for ung og uerfaren.

> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.

De skulle nok lidt længere ud i periferien, ud blandt borgmestre ala Anker
Boye


--
mvh/rg. Christian





Bo Warming (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 09-02-05 16:13

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
news:420a172e$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> wrote in message

>> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og som
>> en pige med ben i næsen.
>
> Jeg vil mene hun er alt for ung og uerfaren.
>
>> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste A.

Jeg ville godt se hende i en SM-pornofilm men hun er sgu for hæsblæsende til
at man orker andet end små doser i politisk debat.

> De skulle nok lidt længere ud i periferien, ud blandt borgmestre ala Anker
> Boye

Han er kedelig. Hvad med hende fagforenings-topchefen AURVIG, der engang hed
Brønnum og nu har et bindestavs adeligt efterhavn efter at have giftet sig
fint.?
Hun er så sexet og intellligent - hvis der skal være håb for S, så skal der
tænkes udenfor folketingsgruppen.



Jim (09-02-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 09-02-05 17:37

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:NLpOd.2623$BJ2.1784@fe52.usenetserver.com...
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
> news:420a172e$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Niki Nicolas Grigoriou" <nn@nospam.com> wrote in message
>
>>> I modsætning til dem virker Mette Frederiksen både kompetent, ung og
>>> som
>>> en pige med ben i næsen.
>>
>> Jeg vil mene hun er alt for ung og uerfaren.
>>
>>> Med hende som leder ville jeg overveje at flytte mit kryds til liste
>>> A.
>
> Jeg ville godt se hende i en SM-pornofilm men hun er sgu for
> hæsblæsende til at man orker andet end små doser i politisk debat.
>
>> De skulle nok lidt længere ud i periferien, ud blandt borgmestre ala
>> Anker
>> Boye
>
> Han er kedelig. Hvad med hende fagforenings-topchefen AURVIG, der
> engang hed Brønnum og nu har et bindestavs adeligt efterhavn efter at
> have giftet sig fint.?
> Hun er så sexet og intellligent - hvis der skal være håb for S, så
> skal der tænkes udenfor folketingsgruppen.

Nåhhh, det er hende der Guggenheimer,,,
Hun ligner en mellemting af Anne Marie Helger og Lone Kellerman på syre.
Fagforeningskællinger har ikke mange brikker at flytte med.
Hun er jo en af årsagerne til at hendes medlemmer tjener mindre end de
kræver.
De ligger som de har redt.

J.



viidal@gmail.com (10-02-2005)
Kommentar
Fra : viidal@gmail.com


Dato : 10-02-05 11:00


Niki Nicolas Grigoriou wrote:

> viidal@gmail.com wrote:
> > Han ser måske lidt antik ud, men kunne de modernisere
> > Lykketoft, kan de vel også give ham her et lidt mere
> > tidssvarende udtryk.
> >
>
> Jeg tror ikke politik er til folk der skal 'moderniseres'. Folk
skriger
> efter rigtige mennesker, med rigtige ærlige meninger.

Jo, jo, men når jeg går til fest, klæder jeg mig
til lejligheden. I praksis kommer man ikke i
gummistøvler til hofbal, selvom man går i røjsere
til daglig.

> Det tror jeg også er (eller var) Anders Foghs svage punkt: At han i
> mange sammenhænge virker for stylet og uægte.

Det tror jeg ikke.

> Fx. da han takkede sin
> kone sidst på valgaftenen. Det virkede simpelthen for kejtet og
> tilrettelagt.

Tjah, måske. Man kan jo også rette sig for meget ind.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard


Niki Nicolas Grigori~ (15-02-2005)
Kommentar
Fra : Niki Nicolas Grigori~


Dato : 15-02-05 08:59

viidal@gmail.com wrote:

> Jo, jo, men når jeg går til fest, klæder jeg mig
> til lejligheden. I praksis kommer man ikke i
> gummistøvler til hofbal, selvom man går i røjsere
> til daglig.

Jeg forstår din analogi, men jeg tror, vi kommer for langt væk fra
temaet, hvis jeg skal kommentere yderligere på den

>
>>Det tror jeg også er (eller var) Anders Foghs svage punkt: At han i
>>mange sammenhænge virker for stylet og uægte.>
>
> Det tror jeg ikke.
>
>>Fx. da han takkede sin
>>kone sidst på valgaftenen. Det virkede simpelthen for kejtet og
>>tilrettelagt.
>
> Tjah, måske. Man kan jo også rette sig for meget ind.
>

Ja, hvordan var det Abraham Lincoln sagde:
"Man kan narre hele folket en del af tiden, og man kan narre en del af
folket hele tiden, men man kan ikke narre hele folket hele tiden!"

/NNG

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste