Pas på diktatoren Anders Fjog
Fra : Hans Greve

Dato : 08-02-05 09:50

Anders Fjog er skræmt. Prøver på at skælde vælgerne ud. Er bange for ikke at
kunne banke Danmark tilbage 1800-tallet.
Til skade for Børn, unge, arbejdsløse, syge og ældre.

Mvh
Hans

Fra : Tim

Dato : 08-02-05 10:59

"Hans Greve" <hanselandfjern@tdcadsl.dk> wrote in message
> Anders Fjog er skræmt. Prøver på at skælde vælgerne ud. Er bange for ikke
at
> kunne banke Danmark tilbage 1800-tallet.
> Til skade for Børn, unge, arbejdsløse, syge og ældre.

LOL

Tim

Fra : Henrik M.

Dato : 08-02-05 11:09

Diktator Ander Fjog?? Hvem er det? Jeg kender ikke nogen diktator der
hedder Anders Fjog? Jeg kender ikke engang nogen Ander Fjog? Derimod
kender jeg en ved, der hedder Anders Fogh Rasmussen. Men det kan da
umuligt være ham du tænker på. I givet fald har du fået titlen
'diktator' galt i halsen og har stavet hans navn forkert...

Mvh
H. Molbech

Fra : Henrik M.

Dato : 08-02-05 11:12

Og så kom jeg i øvrigt selv til at stave diktatorens navn forkert. Men
jeg kender jo heller ikke noget til ham

Fra : Pjensen73

Dato : 08-02-05 11:34

Hans Greve skrev:
> [...]
> kunne banke Danmark tilbage 1800-tallet.
> Til skade for Børn, unge, arbejdsløse, syge og ældre.

Jeg tror du lige skal sætte dig ind i hvad diktator betyder.
Her i landet er der ingen diktatore.