Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 09:12

"Jesus-loves-you" skrev ...

Subject: Re: Findes der et parti i Danmark, som vil håndhæve international
lov og ret ? - CD ?
3616 news:w2KNd.98203$Vf.3861405@news000.worldonline.dk

En tilståelsessag:

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Tir 08 Feb (2005, CET) 08:52:02

Den øverste ansvarlige forhandler for
Irans atomprogram, Hasan Rowhani ...

.... der også er sekrætær i det nationale
iranske sikkerhedsråd.

Rowhani fortæller desuden, at kerne-
kraft-forskere over hele landet har de
fornødne midler til produktion at vå-
ben, hvorfor et amerikansk angreb ikke
kan ødelægge alt.

8. feb 07:28
=== citat slut ====

Du har nu følgende valgmulighed:

1.
At få én iransk atombombe i knolden.

2.
At få hundredevis af iranske atombomber i knolden.

Hmm ... det er vist på høje tid at finde sin spade frem !

(2 meter jord skulle vist nok kunne tage den værste stråling)

Men bevares ... man kunne jo også retsforfølge dem. Det er jo *kriminelle*,
der ligesom Saddam Hussein har begået forbrydelse imod Menneskeheden.

Hvad er den mest hensigstmæssige løsning (please, tell me) ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 10:39

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> Men bevares ... man kunne jo også retsforfølge dem. Det er jo
> *kriminelle*,
> der ligesom Saddam Hussein har begået forbrydelse imod Menneskeheden.

NMI from ...
3595 news:_pOKd.85929$Vf.3803247@news000.worldonline.dk

News from "USS Nimitz - verschollen ist":

(Internal output-order: 2005-02-08, CET 10:32)

The Court (når engle dømmer).

1. anklagepunkt lyder ...

Forfølgelse og udryddelse af anderledestænkende iranere.

Har du noget at sige til dit forsvar ?

With kind regards (see file 3067),
File-number: 3622

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 14:37

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]
>
> The Court (når engle dømmer).
>
> 1. anklagepunkt lyder ...
>
> Forfølgelse og udryddelse af anderledestænkende iranere.

2. anklagepunkt lyder ...

News from England:

=== citat start ===

DR1 s143 tir 08 feb (2005, CET) 14:20:39

12:10

Blair: Iran støtter terrorisme

den britiske premierminister, Tony
Blair, kaldte tirsdag Iran "en statslig
sponsor af terrorisme".

- Iran støtter med sikkerhed
terrorisme. Der er ingen tvivl om det,
sagde Blair til et parlamentsudvalg

Han sagde også, at han er enig med
USA's præsident Bush om, at Iran er
verdens største støtte for
terrorgrupper.

=== citat slut ====

> [...]

Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
File-number: 3628

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-03-05 10:50

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> 2. anklagepunkt lyder ...

Statsterrorisme (State terrorism)

> News from England:
>
> === citat start ===
>
> DR1 s143 tir 08 feb (2005, CET) 14:20:39

> [...]

Memory:

Name: Kall, Mogens
Date: 22. februar 2003 CET 20:55 (DK-wintertime 2004/2005)
Subject: Re: The fate of Mankind - ? (0314)
0318 news:KzQ5a.92828$Hl6.8918535@news010.worldonline.dk

=== citat start ===

Kristeligt Dagblad skriver 2003-02-22:

Iransk forbindelse til al-Qaeda

Tidligere højtrangerende medarbejder i Irans efterretningstjeneste hævder,
at den iranske revolutionære garde har forbindelser til terrororganisationen
al-Qaeda

Af Allan Sørensen
Irans yderligtgående revolutionære garde, der er loyal over for den åndelige
leder, ayatollah Ali Khamenai, fastholder fortsat kontakt til al-Qaedas
ledelse, og Irans folkevalgte præsident, Mohammed Khatami, er ude af stand
til at kontrollere, hvad den revolutionære garde foretager sig.

Det fortæller den 41-årige iraner Hamid Reza Zakiri i et interview i den
arabisksprogede avis al-Sharq al-Awsat.

Hamid Zakiri, der afhoppede for nylig, har ifølge al-Sharq al Awsat været
ansat i den iranske åndelige leder, ayatollah Ali Khamenais, hemmelige
tjeneste.

Hamid Zakiri har også tidligere arbejdet i det iranske sikkerhedsministerium
og den revolutionære garde, og han har på den måde indsigt i de
forbindelser, som de yderligtgående og magtfulde dele af det iranske
præste-styre har med blandt andet al-Qaeda, Hizbollah, Nord-korea, samt den
egyptiske og palæstinensiske del af Islamisk Jihad.

Hjælp til flugt

Om Irans forbindelser til al-Qaedas ledelse siger Hamid Zakiri:

- Imad Mughnia (en af Hizbollahs operationelle ledere, nu bosat i Iran) kom
til Iran for at holde møder med højtstående efterretningsfolk fra kredsene
omkring ayatollah Khamenai.

Imad Mughnia gav efterretningslederne et brev fra Osama bin Ladens
næstkommanderende, egypteren Ayman al-Zawahiri, hvori der stod: Vi har brug
for jeres hjælp til at udføre en meget vigtig operation mod »den store
satan.« (USA, red.)

Ifølge Hamid Zakiri afslog Iran at hjælpe med til operationen, der senere
skulle blive kendt over hele verden som 11. september. Men ayatollah
Khamenais kontor gav samtidig Imad Mughnia ordre til at fastholde
forbindelsen til al-Qaedas næstkommanderende, Ayman al Zawahiri.

Imad Mughnia opererer stadig fra Iran, siger Hamid Zakiri i interviewet til
al-Sharq al-Awsat.

- Han planlagde adskillige al-Qaeda folks flugt fra Af-ghanistan til Iran.

- Osama bin Ladens unge yemenitiske kone ankom også til Iran med sin søn.
Dem sendte vi videre til Yemen.

Den London-baserede al-Sharq al-Awsat bringer også det iranske
sikkerhedsapparats svar på Hamid Zakiris udtalelser.

En anonym kilde i sikkerhedsministeriet benægter Irans forbindelser til
Osama bin Ladens næstkommanderende. Samme kilde bekræfter, at Hamid Zakiri
har arbejdet i det iranske sikkerhedsministerium, men at han »blev fyret på
grund af sin opførsel«.

=== citat slut ====

With kind regards (see file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 4000 Danish Kr. (around 700 US $), jump ...
3640 news:idWXd.103947$Vf.3986983@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-03-05 10:58

"Jesus-loves-you" <John15.13@Heaven> skrev i en meddelelse

[ ... ]

1. Crimes aganist humanity.

> 2. anklagepunkt lyder ...

2. State terrorism

News:

=== citat start ===

DR1 s136 ons 16 mar (2005, CET) 09:39:29

04:27

Iran tilbyder USA del i atomprogram

Iran er parat til at tilbyde USA halv-
delen af sit atomprogram for at vise,
at landet ikke er ude på at skaffe sig
atomvåben.

Det siger en ledende iransk embedsmand
til den britiske avis Financial Times.

- Tilbuddet er på bordet. Amerikanernes
mistænkelighed over for Iran kan
fjernes, hvis de går ind i atom-
programmet, siger embedsmanden, der er
Irans ambassadør i OPEC, de olie-
eksporterende landes organisation.

Det britiske nyhedsbureau Reuters
bemærker dog, at det er uklart, om
embedsmandens udtalelser dækker
præstestyrets politik.

=== citat slut ====

The escape from hell.

Min opgave består i - om muligt - at undgå faren i tide:

Det siger jo sig selv, at jeres atom-faciliteter er oplagte bombemål, i
tilfælde af et atomart, kemisk eller biologisk angreb på Vesten.

Konsekvenserne heraf vil blive uoverskuelige for Iran, apropos
Tjernobyl-katastrofen i 1986.

Dersom jeres land havde været et ægte demokrati, da ville denne
eksistenstrussel ikke i samme grad have været så overhængende.

Som "vi" talte om i går - sådan rent uofficielt - så er det nødvendigt at
demokratisere de muslimske lande, inklusiv jeres. *Din* udlægning af Koranen
har IKKE universiel patentret. Din nabos udlægning - som er forskellig fra
din - kan være ligeså rigtig. Det er SHIRK at pådutte andre mennesker sin
religiøse/politiske overbevisning!

I et demokrati tages der hensyn til *alle* grupperinger, OGSÅ dem som er i
mindretal. Demokratiet er den eneste chance vi har som Menneskehed for at
overleve i atomalderen.

Bevares (lad os bare tale i galskab for en stund:) - *når* vi har gennemført
en biologisk decentralisering, da kan vi til nød undvære moderplaneten, ...

.... men indtil da er vi TVUNGET til at varetage Menneskehedens
vital-interesser på denne planet.

Du ér kommet ud på et skråplan, hvor der ingen vej er tilbage. Det er UTOPI
at tro, at du kan fortsætte med dit rædselsfulde terrorregime, endog med
mulighed for at produksere atomvåben. Vær realist og ta' ved lære af
menneskehedens historie.

-

Hvis du er interesseret i at signalere *fredelige hensigter* til resten af
Menneskeheden (og dermed undgå katastrofen), da ved du, hvilke betingelser
du skal opfylde:

De ansvarlige for forbrydelserne *skal* kræves til regnskab!

Dernæst afvikling af diktaturet i Iran!

-

Okay DAD ?

DAD:
(2005-03-16, CET 10:47)
- "Du får Min tilladelse."

Means:
OUTPUT okay.

Thank You, DAD ...

File-number: 3663

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-03-05 12:32

To the NON-democratic government of Iran

Copies:
The International Court of Justice, the Hague
Internet newsgroup: dk.politik

"Jesus-loves-you" skrev
3622 news:MN%Nd.98364$Vf.3868256@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
>
> The Court (når engle dømmer).
>
> 1. anklagepunkt lyder ...
>
> Forfølgelse og udryddelse af anderledestænkende iranere.

Oh, You misunderstood me ...

(Iranian earthquake, day no 14)
3634 news:ZldXd.103508$Vf.3982210@news000.worldonline.dk

14-syntax (You are standing in "my" line of fire!):
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

14-syntax, step óne (Indonesia, 2004-12-26)
3510 news:yKwzd.77532$Vf.3640687@news000.worldonline.dk

DADDY-Break:
(2005-03-10, CET 11:48)
- "... (classified) ..."

11:51
- "... (classified) ..."

12:24
- "... (classified) ..."

You *must* reply this question ...

File-number: 3641

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-03-05 18:52

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> 3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk
>
> 14-syntax, step óne (Indonesia, 2004-12-26)

18:30
Received "mayday"-signal from some iranian people in Europe.

DADDY-Break:
(2005-03-10, CET 18:46)
- "... (classified) ..."

To EU

2 John 11

For *anyone* who wishes him peace
(own: by for instance do business with him)
becomes his partner in the evil things he does.

Heaven-break:
18:50
- "Amen."

File-number: 3642

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-03-05 15:56

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]

> For *anyone* who wishes him peace
> (own: by for instance do business with him)
> becomes his partner in the evil things he does.

DR1 P146 fre 11 mar (2005, CET) 15:13:12

14:39

Atomprogram-striden med Iran skærpet

Tyskland, Frankrig og Storbritannien
har sendt et brev til EU-formandskabet
Luxembourg, om, at forhandlingerne med
Iran om landets atomprogram går for
langsomt.

De tre tilslutter sig nu USA's længe
nærede ønske om (at) tage forhandlingerne op
i FN's Sikkerhedsråd.

De tre EU-lande har siden december
forhandlet med Iran i et forsøg på at
få styret til definitivt at give afkald
på ethvert kernevåben-program.

Brevet er et klart signal til Irans
ledere om, at spillerummet for diplo-
matiske løsninger på striden er ved at
forsvinde.

=== citat slut ====

DADDY-Break:
(2005-03-11, CET 15:12:01)
- "... (classified) ..."

File-number: 3645

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 13-03-05 21:34

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> 3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk
>
> 14-syntax, step óne (Indonesia, 2004-12-26)

News from Norway:

=== citat start ===

124 TV2 TEXT Søn 13.mar (2005, CET) 10:04:34

Tusener på flukt etter flom

Tre mennesker er omkommet og tusener
er på flukt etter det kraftigste
regnskyllet Iran har opplevd på 30 år.
Store nedbørsmengder har skabt flom
over hele landet, men det er særlig
områdene i vest og nordvest som er
hardt rammet, melder BBC. Over 100
landsbyer skal være flomrammet i
provinsen Lorestan. Noen er helt
oversvømmet.

=== citat slut ====

Og hvad bliver mon det næste ?

File-number: 3652

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-03-05 07:41

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> 3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk
>
> 14-syntax, step óne (Indonesia, 2004-12-26)

P138 TV3 DK Man 14 mar (2005, CET) 05:43:36

Iran ramt af nyt jordskælv

Et voldsomt jordskælv, der målte 5,9
på Richter-skalaen, ramt Søndag
Saravan-regionen i Iran mod grænsen
til Pakistan. (D)Er meldtes ikke i første
omgang om tilskadekomne. Men lokalt tv
har oplyst, at flere huse blev delvist
ødelagt i jordskælvet. Jordskælvets
epicenter lå ifølge AP i et isoleret
område ved grænsen mellem Iran og
Pakistan. Der er ikke umiddelbart
kommunikation med området. Iran er
flere gange blevet hårdt ramt af
voldsomme jordskælv - senest 22.
februar i år.

=== citat slut ====

day 72 (13/3-05)
day 53 (22/2-05)
delta 19

Begge dage inklusiv = delta 20 (T)

Hmm ... måske en lille hentydning til *Domseksekveringstidspunktet* ?

File-number: 3653

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 16-03-05 11:35

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]
> på Richter-skalaen, ramt Søndag
> Saravan-regionen i Iran mod grænsen
> til Pakistan. (D)Er meldtes ikke i første

Hmm ... Tjernobyl 19 years 2005-04-26

> Begge dage inklusiv = delta 20 (T)
>

> Hmm ... måske en lille hentydning til *Domseksekveringstidspunktet* ?

News from Norway:

=== citat start ===

124 TV2 TEXT Ons 16.mar (2005, CET) 11:26:13

Aceh rystet av nytt skjelv

Den katastroferammede Aceh-provinsen
i Indonesia ble onsdag rammet av et
et nytt jordskjelv. Skjelvet hadde
styrke seks på Richters skala, men
utløste ingen flodbølge, melder AP.
Det undersjøiske skjelvet hadde
sentrum vel 100 kilometer utenfor
provinshovedstaden Banda Aceh.

=== citat slut ====

Did I heard a voice:
- "Read My libs."

?

File-number: 3664

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-03-05 22:50

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> The Court (når engle dømmer).
>
> 1. anklagepunkt lyder ...
>
> Forfølgelse og udryddelse af anderledestænkende iranere.

Rafiq Hariri killed in Lebanon (Monday, 14. feb 2005)

Syrien ? ... arh, den er "lidt" for åbenlys.

Iran ? ... Tja, en lille afledningsmanøvre, så problemerne kommer lidt på
afstand ?

Responce (?):

Kristeligt Dagblad, Tuesday, 15. feb 2005

=== citat start ===

35 omkommet ved brand i moske

Teheran

35 mennesker omkom, og 200 andre blev kvæstet, da et defekt varmeapparat i
går forårsagede en voldsom brand i den berømte Ark-moske i den centrale del
af Irans hovedstad, Teheran, rapporterede Irans stats-tv. Irans
studenternyhedsbureau, ISNA, rapporterede om en eksplosion, hvorefter telte
inde i moskeen brød i brand. Irans shia-muslimer strømmer i disse dage til
moskeerne for at mindes den shiamuslimske martyr Hussein, der i det 7.
århundrede døde på kamppladsen i Kerbala i det, der i dag er Irak.

/ritzau/Reuters

=== citat slut ====

Responce (?):

Iranian earthquake 2005-02-22, day no 8

Responce (?):

Iranian earthquake 2005-03-13, day no 27

Responce (let's find out):

Input Keyword:

Løsensbogen (14. marts 2005) www.lohse.dk

For dette siger Hærskarers Herre:
"Den, der rører jer, rører ved Min øjeæble."
Zak. 2,12 (Eng: Zec.2,8a)

Alt, hvad I har ...

Heaven-Break:
(2005-03-14, CET 17:19)
- "Amen."

Alt, hvad I har gjort mod en af disse Mine mindste brødre,
det har I gjort mod Mig." Matt.25,40

Hmm ... let's find out.

File-number: 3661

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 12:50

"Jesus-loves-you" skrev

> [...]
> At få én iransk atombombe i knolden.
>
> 2.
> At få hundredevis af iranske atombomber i knolden.

"Ayatollah" Khomeini:

=== citat start ===

Krig er en velsignelse for verden og for ethvert land ...

At dræbe de vantro er den højeste opgave, Allah har givet menneskeheden.

=== citat slut ====

NB! Kilde IKKE efterkontrolleret, men det skal nok være korrekt.

Jesus siger:

"Vogt jer for de falske profeter ..."

(Matt.7,15)

"... djævelen (Iblîs) ... har været en *morder*
fra første færd ..."

(John 8,44)

"... af deres frugter skal I kende dem."

(Matt.7,20)

File-number: 3624

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 13:01

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]
>
> Krig er en velsignelse for verden og for ethvert land ...
>
> At dræbe de vantro er den højeste opgave, Allah har givet menneskeheden.

De skal standses ... og de skal standses *nu* !

( I morgendagens verden er det for sent )

File-number: 3625

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 13:10

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> De skal standses ... og de skal standses *nu* !
>
> ( I morgendagens verden er det for sent )

And then I heard a voice said:

(2005-02-08, CET 13:05)
- "Jeg bøjer mig for din vilje."

But I don't know where it came from. Perhaps from ...

Date: 20. november 2004 CET 05:17
Subject: To Iran: Nuclearwar ?
3282 news:PAznd.66422$Vf.3316407@news000.worldonline.dk

> [...]
> justice in this case.
>
> I'm now prepare to leave my country and come to you, so that you can hang
> me
> as a criminal ... it's okay, because I understand you. Call me, when you
> are ready.
>

> Maybe your children and the comming generations in your country will
> understand my decision. I hope so. I do also hope they one day will meet a
> friend of mine ... you know, my "Big-sister ( 3042 step one ) ...
>
> Un-identified voice came:
> (2004-11-20, CET 05:04:09, delay -00:00:07)

.... ?

[...]
File-number: 3626

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-02-05 20:46

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> And then I heard a voice said:
>
> (2005-02-08, CET 13:05)
> - "Jeg bøjer mig for din vilje."
>
> But I don't know where it came from. Perhaps from ...
>
> Date: 20. november 2004 CET 05:17
> Subject: To Iran: Nuclearwar ?
> 3282 news:PAznd.66422$Vf.3316407@news000.worldonline.dk

> ... ?

News:

=== citat start ===

CNNTEXT P102 Wed 09 Feb (2005, CET) 20:24:39

Rice: Iran must halt nuke program

U.S. Secretary of State Condoleezza
Rice said on Wednesday that Iran must
live up to its international
obligations to halt its nuclear
program or 'the next steps are in the
offing.'

'And I think everybody understands
what the 'next steps' mean,' Rice told
reporters after a meeting with NATO
foreign ministers and European Union
officials.

=== citat slut ===

Så kan det vist ikke siges mere *tydeligt* !

File-number: 3629

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 13:32

"Jesus-loves-you" skrev

And then I heard a voice said:

(2005-02-08, CET 13:05)
- "Jeg bøjer mig for din vilje."

But I don't know where it came from. Perhaps from ...

(Internal OUTPUT-order: 2005-02-08, CET 13:21:5x)

Date: 20. november 2004 CET 20:00 (DK-wintertime 2004/2005)
Subject: Re: Dødseksplosion i russisk atom-ubåd
3288 news:jwMnd.67409$Vf.3337665@news000.worldonline.dk

> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2004-11-20, CET 19:53:36, delay 0)
> - "Så er vi enige (brug af våbenmagt nødvendig i situationen) ?"
>
> Ja ... I har hermed fået min (og muligvis også andres) tilladelse til at
> bruge våbenmagt, because ... You are NOT an enemy og "Titanic".

With kind regards (see file 3067),
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk
(use perhaps http://www.google.dk/grphp )
File-number: 3627

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 09-02-05 20:46

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> And then I heard a voice said:
>
> (2005-02-08, CET 13:05)
> - "Jeg bøjer mig for din vilje."
>
> But I don't know where it came from. Perhaps from ...
>
> (Internal OUTPUT-order: 2005-02-08, CET 13:21:5x)
>
> Date: 20. november 2004 CET 20:00 (DK-wintertime 2004/2005)
> Subject: Re: Dødseksplosion i russisk atom-ubåd
> 3288 news:jwMnd.67409$Vf.3337665@news000.worldonline.dk

Input "Hacker"-program from www.blr.dk :

(2005-02-09, Wednesday)

... Senere forvandlede han byerne So-
doma og Gomorra til askedynger; de
blev udslettet fra jordens overflade, og
deres skæbne har siden da stået som et
afskrækkende eksempel for alle ...
(2.Pet.2,1-10a)

File-number: 3630

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-02-05 10:11

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> De skal standses ... og de skal standses *nu* !
>
> ( I morgendagens verden er det for sent )

News from Norway:

=== citat start ===

123 TV TEXT Tor 10. feb. (2005, CET) 09:49:58

Nord-Korea: -Vi har bomben

Nord-Korea trekker seg fra samtalene
om å få landet til a kvitte seg med
sit atomvåpenprogram. Samtidig
innrømmer landet for første gang at de
allerede har atomvåpen. -Vi (..) har
laget atomvåpen til bruk i selvforsvar
for å holde ut med Bush-regjeringens
stadig mer åpenlyse politikk om å
undertrykke og isolere Nord-Korea,
heter det i en melding fra landets
utenriksdepartement.

=== citat slut ====

Bare rolig. Turen skal nok også komme til dig. Det lover jeg dig, for du har
i særdeleshed krænket Menneskerettighederne med dine infame rovmord.

Men hvad angår religiøs galskab, anses du dog for at være nogenlunde i stand
til at skelne mellem liv og død og udgør således ikke en nu-og-her
eksistentiel trussel for det biologiske liv på planeten.

Dog kan det ikke udelukkes, at der i mellemtiden kommer en straffeaktion af
lovens-lange-arm ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2005-02-10, CET 09:40:48)
- "Dét kan du være forvisset om!"

Thank you, Sir ...

Du er således, Nord-Korea, fundet *skyldig* for Domstolen.

File-number: 3631

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-02-05 11:31

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2005-02-10, CET 09:40:48)
> - "Dét kan du være forvisset om!"
>
> Thank you, Sir ...
>
> Du er således, Nord-Korea, fundet *skyldig* for Domstolen.

Følgende interne meddelse er blevet opsnappet:

"USS Nimitz - verschollen ist"-internal:
(2005-02-10, CET 11:27:1x)
- "Gør klar til at borde ("skibet")."

File-number: 3633