Venstre fører skræmmekampagne
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-02-05 08:11

Hej venner -

Fogh er officielt vendt rundt på en tallerken (formentlig ikke en dyb).

I dagens aviser har venstre indrykket store "skræmmeannoncer". Samme hr. Fog
har gennem hele valgkampen kritiseret oppositionen for at føre
skræmmekampagne.

Jo - jo: Venstre ved du, hvor du har!

- Jensby

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 08:40

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message
> [...]
Fog
> har gennem hele valgkampen kritiseret oppositionen for at føre

Sakset fra dagens udgave af Politiken:

»Hvis der er borgerlige, liberale tvivlere, som har en tanke om at stemme på
de radikale, fordi de tror, regeringen er sikker, skal de være helt klar
over, at så stemmer de på Lykketoft som statsminister. Der er ikke råd til
at eksperimentere«, sagde Anders Fogh Rasmussen (V) adskillige gange i løbet
af valgkampens sidste dag.

Hvor er skræmmekampagnen gemt i denne tekst ?

Hvem har de Radikale sagt at de vil pege på når der skal danne regering
efter valget ?

Så hvis man stemmer på de Radikale hvem får man så med i købet ?

For mig at se at det ikke at skræmme, blot fremlægning af fakta.

Men bevares, hvis man bliver skræmt ved tanken om Lykketoft som
statsminister, kan ovenstående tekst vel betragtes som en skræmmekampagne :)

Allan Knaap

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-02-05 08:58

"Allan Knaap" wrote

> Hvor er skræmmekampagnen gemt i denne tekst ?

Jeg henviser til helsides annoncer i dagens aviser.

- Jensby

"En stemme på Venstre - er en stemme på Pia Kjærsgaard"
Marianne Jelved

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 09:06

> [...]
> >

> Jeg henviser til helsides annoncer i dagens aviser.
>
> - Jensby
>
> "En stemme på Venstre - er en stemme på Pia Kjærsgaard"

Nåh,okey. Den har jeg ikke fået læst endnu.

Det lader til at Marianne også kan. Så meget for at skræmme :)

Allan Knaap

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 08-02-05 09:12

"Jan" == Jan Bang Jensby <jensbyFJERN@lite.dk> writes:

> "Allan Knaap" wrote

> Jeg henviser til helsides annoncer i dagens aviser.

Ja, og budskabet er jo ikke anderledes, omend det nok er tættere på
sandheden, end det du selv kolporterer:

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk/Politik>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Maz Spork

Dato : 08-02-05 09:19

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message

> Hvem har de Radikale sagt at de vil pege på når der skal danne regering
> efter valget ?

Ja, hvem? Har du en henvisning - du lyder, som om du ved det...

-- maz

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 09:42

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message

> Ja, hvem? Har du en henvisning - du lyder, som om du ved det...

JA!! hun peger på Pia :)

Spøg til side. Selvfølgelig kan jeg kun udtale mig på baggrund af hvem du
har agiteret imod. Som udgangspunkt vil enhver politiske leder helst se sig
selv som statsminister.

Hvis jeg, uvist af hvilken grund er taget ved næsen af mediernes
manipulative skriveri, og De Radikale ikke på forhånd har udtalt hvem de vil
pege på, vil jeg naturligvis beklage mit let skjulte og ledende spørgsmål.

Allan Knaap

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 10:02

> [...]
vil
> pege på, vil jeg naturligvis beklage mit let skjulte og ledende spørgsmål.

Korrektur :
Selvfølgelig kan jeg kun udtale mig på baggrund af hvem HUN har agiteret
imod.
Sorry :)

Allan Knaap

Fra : Maz Spork

Dato : 08-02-05 10:37

> [...]
> vil
>

> Korrektur :
> Selvfølgelig kan jeg kun udtale mig på baggrund af hvem HUN har agiteret

mmkay, svjv har hun ikke peget på nogen. det ville da også ligne drv
dårligt.

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 10:59

> [...]
> du

> spørgsmål.

> mmkay, svjv har hun ikke peget på nogen. det ville da også ligne drv

Ja, det kan du så jo kun have ret i :)

Var inde på deres hjemmeside for at se om mon stod noget. Det gør der ikke.
Så vi må vente til i aften.

Er på ingen måde radikal, men må sige at det er en kanon flot hjemmeside de
har.

Allan Knaap

Fra : Maz Spork

Dato : 08-02-05 11:25

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message

> Er på ingen måde radikal, men må sige at det er en kanon flot hjemmeside
de
> har.

Jeps, ikke nok med at de er kreative og har de rigtige meninger, de er også
smukkere end de andre...

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 12:06

> de
>
> Jeps, ikke nok med at de er kreative og har de rigtige meninger, de er
også
> smukkere end de andre...

Det skulle da lige være Tina Bostrup.

Der er også Mette Geil, men skal ikke kunne sige om hun lever op til det :)

Allan Knaap

Fra : Maz Spork

Dato : 08-02-05 13:42

> Det skulle da lige være Tina Bostrup.
> Der er også Mette Geil, men skal ikke kunne sige om hun lever op til det
:)

Marianne! Marianne!

Fra : Allan Knaap

Dato : 08-02-05 13:52

> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message
> :)
>
> Marianne! Marianne!

Maz Spork for satan da *ROFL*

Det er jo som at gå i seng med ens svigermor :))

Allan Knaap

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 08-02-05 14:05

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan du så jo kun have ret i :)
>
> Var inde på deres hjemmeside for at se om mon stod noget. Det gør der
ikke.
> Så vi må vente til i aften.

Så I ikke debatten i går? Der fremgik det da klart, at R ville pege på
Lykketoft som statsminister.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 08-02-05 12:02

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> wrote in message

> Hvem har de Radikale sagt at de vil pege på når der skal danne regering
> efter valget ?

De Radikale er med på den værste - når bare der er en Ministerpost i det!!

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 08-02-05 12:00

> [...]
Fog
> har gennem hele valgkampen kritiseret oppositionen for at føre

Pjat: Hvis de *virkeligt* ville lave en Skræmmekampagne skulle de lave en
helsides med billeder af:

Lykketoft som Statsminister,
Marianne Jelved som "Integrationsminister",
Svend Auken som Miljøminister,
og
Ole Stavad som Skatteminister

Fra : G.B.

Dato : 09-02-05 02:35

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com>
skrev i meddelelsen news:cua5q9$a0s$1@newstree.wise.edt.ericsson.se:

> Lykketoft som Statsminister,
> Marianne Jelved som "Integrationsminister",
> Svend Auken som Miljøminister,
> og
> Ole Stavad som Skatteminister

Aaaarrgh! Mit hjerte!

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Tim

Dato : 08-02-05 12:40

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message
> Hej venner -

Kammerater, mener du vel??

Og med hensyn til skræmmekampagne, har vi vist set hvordan det skal gøres,
fra de Radikales side.

> [...]

Fog
> har gennem hele valgkampen kritiseret oppositionen for at føre

Det tror jeg heldigvis de fleste er klar over.... eller de er i hvertfald
klar over, at man _ikke_ ved, hvor man har socialdemokraterne. (Det skulle
da lige være i skødet på Jelved)

Tim

Fra : G.B.

Dato : 09-02-05 02:36

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> socialdemokraterne. (Det skulle da lige være i skødet på Jelved)

Adr - nu er du jo direkte klam!

Fra : Tim

Dato : 09-02-05 09:27

"G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Adr - nu er du jo direkte klam!

Sorry... havde lige spist hvidkåls-stuvning

Tim

Fra : G.B.

Dato : 09-02-05 02:35

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i meddelelsen

> I dagens aviser har venstre indrykket store "skræmmeannoncer". Samme
> hr. Fog har gennem hele valgkampen kritiseret oppositionen for at føre
> skræmmekampagne.

Nå? Hvad kalder du så LLO's reklame om, at AFR vil frigive lejepriserne, så
alle lejere skulle komme til at betale 100% ekstra i husleje?

Og alle de andre helsides annoncer i tirsdagens aviser, indrykket af en
desperat opposition?