Jobfest i år: 20.000 nye jobs
Fra : Jesper

Dato : 07-02-05 23:48

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1933037

Trods daglige meldinger om massefyrin?ger bliver der netto skabt
15-20.000 ekstra job i Danmark i år.

Det skønner en stribe bankøkonomer over for dagbladet Børsen.

"Det kommer til at lyde, som om der er krise i dansk økonomi, fordi det
er et større drama, når én virksomhed fyrer 300 medarbejdere, end når
300 virksom?heder hver ansætter én medarbejder.

Hvem har nogensinde hørt om masseansæt?telsesrunder," spørger Steen
Bocian, seniorøkonom i Dansk Bank.

Fra : Peter Westh

Dato : 08-02-05 00:09

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1933037
> Hvem har nogensinde hørt om masseansæt?telsesrunder," spørger Steen
> Bocian, seniorøkonom i Dansk Bank.

Gad vide hvem han stemmer på.

/P

Fra : måske

Dato : 08-02-05 00:22

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvem han stemmer på.
>
> /P
Fik pudsigt nok samme tanke

Fra : Jim

Dato : 08-02-05 01:06

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide hvem han stemmer på.

Hvis han stemmer med hjernen og intelligensen, så er det nok borgerligt
og med stor sandsynlighed enten V eller K.

Ikke ligesom Mimi, der fortalte om sit politiske mål og sluttede en
debat med; Stem med hjertet, stem på CD.
CD´s vælgere har ligesom ikke mange andre muligheder.

Fra : Jesper

Dato : 08-02-05 00:49

Peter Westh <pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote:

> Gad vide hvem han stemmer på.
>
> /P

Tja...hvis han er fornuftig, så stemmer han jo nok på den regering der
har skabt grundlaget for jobfesten!

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-02-05 01:40

Jesper skrev den 08-02-2005 00:48:

> Tja...hvis han er fornuftig, så stemmer han jo nok på den regering der
> har skabt grundlaget for jobfesten!

Den fest glæder jeg mig til.... Believe meee

Indtil videre har jeg - på det personlige plan - intet at takke
regeringen for.
Intet som "systemet" har i værksat har skaffet arbejde. Det jeg har
haft. Har jeg selv fundet.
men det står sikkert i statistikkerne, at det er aktiveringsforløbenes
skyld, da jobene jeg fandt var tidsmæssig lige i forlængelse af et
sådant forløb eller mens et sådant forløb.

Bare statistikerne ser ordentlig ud, så skide være ligemeget med de
mennesker som er berørt af dem.

Ordentligheden tilbage i folketinget! Tak.
Har man fulgt med i de to sidste aftener's afslutningsdebat, så er man
ikke i tvivl om, hvad jeg taler om)..... Og tror mig; Det er ikke VC og
O (skæg udtale af venstres og konservatives listebogstaver, når de
står lige i forlængelse af hinanden). Selv hvis det vendes om, så bliver
det også til noget man har brug for.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Maz Spork

Dato : 08-02-05 04:38

Jesper wrote:
> Det skønner en stribe bankøkonomer over for dagbladet Børsen.

"En stribe bankøkonomer"...