Anders fogh får stemmer fra arbejderklasse~
Fra : hoff

Dato : 07-02-05 19:32

Arbejderklassen har fået råd til bil og hus osv., pga. den velfærd vi har
nu(hvordan så det ud for 50 år siden?). Og så at det let for Anders at rykke
lidt rundt på statistikerne, så alt ser så godt ud. De taler så meget om
ældreplejen, og Anders siger at den er blevet mere effektiv.
Min mor arbejder for hjemmeplejen - Og der bliver skåret massivt ned. De
ældre i Lyngby kommune får kun halvdelen af, hvad de fik for bare et par år
siden af rengørring. Kan vi være så egoistiske at byde vores ældre det. Og
jeg tror desværre disse nedskæringer er generelle, også på skoler, forskning
osv. Da regeringen kom med skattelettelser, læste jeg i metro-ekspres at
direktører gennemsnitlig vil få en skattelettelse på 9000 kr/måned. Så er
det meget logisk at tænke hvor nogle af de penge kommer fra.

Stem på liste A - De vil holde Danmark kørende. Og bevare fællesskabet, der
gør os stærkere.

Fra : Jim

Dato : 07-02-05 20:04

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Arbejderklassen har fået råd til bil og hus osv., pga. den velfærd vi
> har nu

Og nu vil sosserne stjæle hele baduljen fra dem igen ved at hæve
skatterne for alle, som tillader sig at have det godt.

J.

Fra : hoff

Dato : 07-02-05 21:47

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Og nu vil sosserne stjæle hele baduljen fra dem igen ved at hæve skatterne
> for alle, som tillader sig at have det godt.
>
> J.

Nej lille Jim, han vil tage det fra nordsøolien, A.P.Møller, bankerne, og
deres stenrige aktionære osv., og andre borgerskaber. ikke fra
arbejdsklassen. Så Danmark kan indvestere i fremtiden. bla. for at Danmark
kan fortsætte med at være et velfærdsamfund, hvor vi samarbejder, ikke
modarbejderne egoisme.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-02-05 22:10

> [...]
> arbejdsklassen. Så Danmark kan indvestere i fremtiden. bla. for at Danmark
> kan fortsætte med at være et velfærdsamfund, hvor vi samarbejder, ikke

Desværre, det er *Enhedslisten's* program du der læser op af!!!

Lykketoft vil bare være Kalif i stedet for Kaliffen!

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-02-05 21:34

"hoff" <khoffmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Arbejderklassen har fået råd til bil og hus osv., pga. den velfærd vi har

"Arbejderklassen" betaler TopSkat - at de *heller* ikke synes det er fedt
burde ikke overraske Sosserne, men det gør det jo nok!