Danmarks fremtid bestemmes af dig
Fra : Jensen

Dato : 07-02-05 12:48

Det er nu det gælder!
Danmarks fremtid bestemmes af dig, som vælger. Det er nu du skal vælge
mellem en regering, der lader stå til overfor arbejdsløsheden, som ikke
kan
sikre din velfærd og som i større omfang vil privatisere de offentlige
service-ydelser. Og så en regering der er garant for velfærden, for
kvalitet
i skolerne, for omsorg og for fællesskab...

7. februar 2005

En million danskere er i tvivl om, hvor krydset skal sættes i morgen. Er
du
en af dem, så brug lige et par minutter på at læse, hvad
Socialdemokraterne
vil gøre for dig.

For Socialdemokraterne handler valget om to vigtige spørgsmål:

Alle danskere skal have et godt arbejde: Vi er dit bedste værn mod
arbejdsløshed og job, der flytter til udlandet. Og ikke mindst vil vi
skabe
tryghed for de offentligt ansatte.
Velfærden skal sikres: Vi er din garant for at VK-regeringens nedskæringer
på miljø, hjemmehjælp, sundhed, uddannelse og børn stoppes. Vi tror på at
mere kvalitet betaler sig.
Disse to vigtige områder vil vi arbejde for i Folketinget de næste fire
år.

Socialdemokraterne står for fællesskabet. Vi klarer os bedre, hvis vi er
sammen om fremtiden. Vi mener, at flere job, god børnepasning, værdig
ældreomsorg og gode folkeskoler kun er noget, vi kan skabe i fællesskab.
Ja
det kan siges meget enkelt:

Vi ønsker at Danmarks stadig skal være noget særligt.

Et land der er lidt mere retfærdigt indrettet, end det VK-regeringen har i
tankerne

Et samfund hvor vi tænker - ikke kun på os selv - men også på hinanden og

fremtiden.

Det skal vi ikke sætte over styr.

Valget er dit stem på liste A.

http://www.socialdemokraterne.dk/

--
Hej fra oz5vib. Børge Højlund Jensen.
Se min Hjemmeside.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : hanzen

Dato : 07-02-05 13:01

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tankerne
>
> Et samfund hvor vi tænker - ikke kun på os selv - men også på hinanden og

Nu er det jo ikke ret mange år siden Socialdemokraterne havde mulighed for
at gøre alt det gode de siger de vil.
Hvad gjorde de?

Blev skolerne bedre? Nej
Blev ventelisterne kortere? Nej
Blev afgifterne højere og mere socialt skæve? Ja
Blev der importeret bistandsklienter fra de varme lande i stort tal? Ja

+ en masse andre ting de siger de vil, men ikke gjorde da de havde
muligheden.
Hvordan kan man dog tro de vil agere anderledes nu?
Socialdemokrater er som duer. Når de er nede spiser de af hånden, og når de
er oppe sk.... de på os.
Det eneste gode jeg kan finde på at sige om socialdemokraterne i vore dage
er at de er bedre end de radikale.
--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-02-05 13:09

"Jensen" <b-h-j@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> tankerne
>
> Et samfund hvor vi tænker - ikke kun på os selv - men også på hinanden og

Yahh, right. Lad os få valgt en regering der vil beskatte erhvervslivet ud
af sokkerne og ud af landet. Det skal nok skaffe arbejdspladser.
Skulle det så knibe med at vise hvor godt det går, kan man altid ansætte
flere i den offentlige sektor, så ser tallene lige pludseligt så pæne ud.

Jeg synes ikke du skal stemme på noget specielt parti, sålænge du stemmer
borgeligt.

Allan Knaap

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 07-02-05 13:47

"Allan Knaap" wrote

> Jeg synes ikke du skal stemme på noget specielt parti, sålænge du stemmer
> borgeligt.

I så fald vil jeg anbefale det radikale venstre. De er ikke så borgerlige,
så det gør noget.

- Jensby

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-02-05 14:21

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message

> "Allan Knaap" wrote

> I så fald vil jeg anbefale det radikale venstre. De er ikke så borgerlige,
> så det gør noget.

hæ,hæ :)

Nu diskvalificerer du jo Marianne & Co.

Jeg skrev jo udtrykkeligt et BORGELIGT parti ikk ? *LOL*

Allan Knaap

Fra : Rune

Dato : 07-02-05 13:43

> stem på liste A.
Så for du skiftet ble.
> http://www.socialdemokraterne.dk/
Ej altså! Nu fik du igen linket til de falske socialdemokrater. Brug du
heller denne:
http://www.socialdemokraterne.net/