Sumatrahospitaler TOMME - du blev holdt fo~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-05 12:16

Som altid ses nu at dogood'ers ringeagter ofre og handler totalegoistisk
Deres spredehagl mod uskyldige ulandfolk sker ikke udfra indsigt eller
forsøg på at forstå landenes behov.

I Information d.d.kan man læse, at de dyre felt-hospitaler, der er brugt
nødhjælpspenge til, står halvtomme -
- og dette kom så småt frem allerede under katastrofen, da forskellige
landes skadevoldere forlangte samme byggested og hjemlandets ansvarlige
landsfadere måtte afvise nogle af de hjælp-liderlige

Vil man gøre gavn, så skal man selv se pengene havne, hvor der er brug for
det.

Tsunami-skaderne er små ved siden at den ulykke, vi har nedkaldt over
sumatra-boerne ved, at de tvinges til at bo i byer med elektricitet, for at
danske drikkevandshøjteknologer kan få afreageret deres sindsyge

Flom dræbte - og det kunne der ikke ændres ved efter en time.
At vestlige skadevoldere nu har et kølvand af vaccinationsbivirkninger og
anden ondskab efter sig, er noget som DF-fornuft talte imod.
(især præstefætrene, der er ægte humanister)

Alle andre var
_ligeglade med resultaterne_:
når blot de kunne få alibi til at påstå, at de havde gjort noget godt.

"Hvad du evner kast af i de nærmeste krav - ikke i det indiske Ocean"

Fra : Rune

Dato : 07-02-05 12:29

åhh det ved jeg snart ikke. Vi fik da hende der med overskægget fra
Enhedslisten sendt væk. Det må siges at have været alle millionerne værd. Om
hun så ligger og godter sig på en Thailands strand.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-05 13:16

"Rune" <rune@slambam.dk> wrote in message
> åhh det ved jeg snart ikke. Vi fik da hende der med overskægget fra
> Enhedslisten sendt væk. Det må siges at have været alle millionerne værd.

Du er ret nøjsom. "For de gamle der faldt, er der ny overalt"

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-02-05 21:43

> "Rune" <rune@slambam.dk> wrote in message
>
> Du er ret nøjsom. "For de gamle der faldt, er der ny overalt"

haha, nejse one

Fra : Jim

Dato : 07-02-05 23:43

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse
> åhh det ved jeg snart ikke. Vi fik da hende der med overskægget fra
> Enhedslisten sendt væk. Det må siges at have været alle millionerne
> værd. Om hun så ligger og godter sig på en Thailands strand.

Det får hun ikke lov til af GreenPeace..

;0)