Lykketoft misbruger børn. Forbyd politik i~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-05 12:01

Sammen med en valgkampen uvedkommende svensk premiereminister kaldte
S-formanden til pressekonference i en børnehave - og i TV fastslås nu at
journalister var næppe kommet hvis det var sket på Christiansborg.

Har små partier uden forbindelser i BUPL-mafiaen samme muligheder for photo
opportunity?

Kan du være tjent med at du betaler for at få børn leget med af VILDT DYRE
puslespilseksperter og så sjofler de børnene for at føre politiske korstog i
arbejdstiden og med dine børn som statister

At blive forført til at slikke pik på pædagogen, det ved man hvad er - det
har ingen taget skade af, hvis det blot ikke opdagedes så systemet gav
barnet skyldfølelse

Men dette er *misbrug af børn* som af flere grunde bør forbydes

Ved internationale besøg kan visse besøg tillades - og så skal konkurerende
partier have samme adgang i forhold til stemmetal. Børnenes forældre skal
skrive under på at de ikke har indvendinger.

Måske der er lov der kan forhindre at børn fotograferes til skumle formål
uden at forældrenes tro og andet er blevet respekteret???

Fra : Rune

Dato : 07-02-05 13:53
Fra : Jørgen Kristensen

Dato : 07-02-05 21:02

Rune skrev:
> www. lykketoft .com

<HTML>

<HEAD>
<TITLE></TITLE>
<META NAME="robots" CONTENT="noindex">
</HEAD>

<FRAMESET FRAMESPACING="0" BORDER="0" FRAMEBORDER=No ROWS="100%,*">
<FRAME SRC="http://www.vu.dk/Gallery/289-380.png">
</FRAMESET>
<NOFRAMES>
Sorry, your browser doesn't seem to support frames! <br>
Proceed to <A
href="http://www.vu.dk/Gallery/289-380.png">http://www.vu.dk/Gallery/289-380.png
manually.

</NOFRAMES>
</HTML>

Ovenfor ser I koden på www. lykketoft .com

Er det Venstres Ungdom der står bag hjemmesiden ???

Mvh. Jørgen

Fra : G.B.

Dato : 07-02-05 23:04

Jørgen Kristensen <jkr-herlev@get2bet.dk> skrev i meddelelsen

> <FRAME SRC="http://www.vu.dk/Gallery/289-380.png">

Ja, det ser da sådan ud. Og?

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Holst

Dato : 07-02-05 23:27

Jørgen Kristensen wrote:

> Ovenfor ser I koden på www. lykketoft .com
>
> Er det Venstres Ungdom der står bag hjemmesiden ???

Ja, DSU synes nok ikke billedet er så sjovt, som VU gør.

Fra : G.B.

Dato : 08-02-05 02:06

Holst <newsfeb05@shelter.dk> skrev i meddelelsen news:4207eb33$0$206
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Ja, DSU synes nok ikke billedet er så sjovt, som VU gør.

- men DSU holder sig da heller ikke tilbage. Ungdommeligt pjank.

Fra : Rune

Dato : 08-02-05 10:01

> Ovenfor ser I koden på www. lykketoft .com
>
> Er det Venstres Ungdom der står bag hjemmesiden ???
>
> Mvh. Jørgen
Faktisk er det mig der har registreret domænet. Det var meningen jeg ville
lave et eller andet samba-kommunistisk ged med den, men valget ramte mig på
et travlt tidspunkt så jeg nåede det ikke rigtigt. Så jeg peger bare lidt
derhen til VU i stedet. Måske jeg skulle pege et andet sted?

I mellemtiden kan jeg kontaktes på rune@NO-SPAMlykketoft.com og
pamper@NO-SPAMlykketoft.com og HesteBæst@NO-SPAMlykketoft.com og
Mogens@NO-SPAMlykketoft.com

:)
(fjern NO-SPAM)

Hvis der er nogle der vil have deres helt egen hemmelige Lykketoft identitet
er de velkomne.

Fra : Sune

Dato : 08-02-05 09:31

> Måske der er lov der kan forhindre at børn fotograferes til skumle
> formål uden at forældrenes tro og andet er blevet respekteret???
Prøv at klappe hesten lidt før du laver sådan et indlæg, Venstre er ikke
en meter bedre på det område.
Jeg går ud fra at når du laver sådan et anklagende indlæg så har du researchet
nok i forvejen, og i den forbindelse kan jeg vel passende spørge dig hvad
du mener om Anders Fogh's klip fra hans valgkamp hvor han er på besøg i en
skovbørnehave og rigtigt sidder og hygger med børnene ude i det fri?

Lad mig lige gøre opmærksom på at jeg hverken er tilhænger af det ene eller
det andet klip, og selv hører til højrefløjen.
Sune