EU har nu indført nitrit på de danske midd~
Fra : Lyrik

Dato : 06-02-05 13:03

De danske fanger i EU-staten er nu blevet tvunget til at indføre det
kræftfremkaldende nitrit, som danskerne ellers har forbudt for mange år
siden.

Nitrit er en madsminke der kan få gammelt gråt kød til at fremstå med
frisk rød farve når man smider en håndfuld af det ud over kødet!

Det gjorde slagterne i min barndom. Men det blev heldigvis forbudt at
gøre, på grund af stoffets kræftfremkaldende egenskaber og bedrageriske
hensigter.
Dette bedrageri er EU-medlemmerne nu tvunget til at acceptere.

Stryk nationalstatens selvbestemmelse, stem nej til EU forbundstraktaten!
(selv om den eventuelt leveres i en julegavepakke).

Hvis spørgsmålet betyder noget for dig, som det gør for mig, så er Dansk
Folkeparti det eneste parti du kan stemme på.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 06-02-05 13:31

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis spørgsmålet betyder noget for dig, som det gør for mig, så er Dansk
> Folkeparti det eneste parti du kan stemme på.

Er nogen blevet syge af nitrit i kød - NEJ ALDRIG

Selvfølgelig er madsminke noget pjat - men EU tvinger ingen til at købe
rød-sminket kød. Slap af.
Vigtigste ulempe ved EU at krav om at vi og tyskerne skal dele vor gode
økonomi med fremmedkulturelle nasserøve.- polske rotter-undskyld-kaniner og
den slags

Vil politiker-leden ikke eksplodere, når kort efter dette valg danskerne
indser at
_alle de vigtige spørgsmål_ ( bl.a. EU)
har luskede Lykketoft&Fogh været enige om at skubbe ind under gulvtæppet
under hele valgkampen.?
Poppede småting om DANKORT-gebyr var en afledningsmanøvre af de urimeligste
der hidtil har været produceret - og DF har været for tam mht at gøre ISLAM
til hovedemne. Pia får måske som belønning en ministerpost - ikke efter
dette men efter næste valg.

Amerikansk dikteret tysk grundlov om at de ikke måtte sige nej til
flygtninge var pind til Eurabia-ligkisten,
Ninn-Hansens lov her åbnede sluserne mod os
Nice-traktaten gav polakker dobbelt stemmeret i forhold til tyskere og
mangedoblede antal asociale sugerør i skattekassrne.
Alle kneb gælder mht at få alle mand af hus og stemme DF om fyrre timer

Fra : Sten Schou

Dato : 06-02-05 14:09

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis spørgsmålet betyder noget for dig, som det gør for mig, så er Dansk
> Folkeparti det eneste parti du kan stemme på.

Nå, jeg troede det var regeringens skyld.

Hilsen Sten

Fra : Lyrik

Dato : 06-02-05 14:24

Sten Schou wrote:
> "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nå, jeg troede det var regeringens skyld.
>
> Hilsen Sten
++++++++++++++++++++++++++++++++
Regeringen=Den danske regering er bundet af sit medlemsskab af EU og af
ambitioner om at være med i en EU-stat!
Det er en forordning fra EU som indfører nitritten og ikke en beslutning i
det danske folketing.

Det danske folketing har en EU-villig sammensætning således at ethvert
forslag om at trodse denne EU-bestemmelse bliver manet til jorden, med et
træt:
"Det må vi ikke for EU"!

Det eneste parti som er EU-trodsigt er DF! Men de har jo desværre ikke
flertal alene-gid de havde!

Hilsen
Jens

Fra : Peter Risager

Dato : 06-02-05 19:17

> De danske fanger i EU-staten er nu blevet tvunget til at indføre det
> kræftfremkaldende nitrit, som danskerne ellers har forbudt for mange
> år siden.

Det har nu været lovligt i lang tid. Nitritsalt var ihvertfald indtil 2002
tilladt at bruge.

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : G.B.

Dato : 06-02-05 20:13

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> skrev i meddelelsen

> Det har nu været lovligt i lang tid. Nitritsalt var ihvertfald indtil
> 2002 tilladt at bruge.

Ikke i økologiske produkter, og det er svjeo det, balladen går på.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Per Rønne

Dato : 06-02-05 22:34

Peter Risager <peden@anarki.dk> wrote:

> Det har nu været lovligt i lang tid. Nitritsalt var ihvertfald indtil 2002
> tilladt at bruge.

Det bruges da stidigvæk massivt til pålæg. EU anser det blot som værende
så uskadeligt {og gavnligt, da det giver fødevarerne længere holdbarhed,
så en del undgår madforgiftning}, at der ikke er nogen grund til at
forbyde det til brug i /økologiske/ fødevarer.
--
Per Erik Rønne