/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Citater om muslimløgn - DF/DDF bør ikke ud~
Fra : Bo Warming


Dato : 04-02-05 07:26

Sidst i denne artikel er der omfattende dokumentation for at muslimernes
taquia-strategi omfatter krav til de rettroende om at lyve overfor de
vantro.
Her på nettet er der god plads, men i en dyr avis-annonce har DF god grund
til ikke at give detaljerede kildeoplysninger.
Vigtige koran-uddybninger kommer fra Al Ghazzali, der døde 1111 . ikke 1949
som TV2 oplyste, og det er uforståeligt OG UVÆSENTLGT at DF har valgt at
nævne Ghoshah, som er en af de tusinder af muhamedanske opinionsdannere der
ved instruks til terrorister i alle efterfølgende århundreder har gentaget
profetens budskab om at vildlede fjenden.
Søren Espersen har helt ret i, når han i Politiken idag ikke gider diskutere
med journalisten, at tilfældigvis har også Den Danske Forening citeret de
mange ledende løgne-anbefalere.
Det svarer til at gøre Gyldendals Forlag ansvarlig for HC Andersens Eventyr
Journalisterne burde konfrontere Kamal Qureshi(SF, MF) og andre folkevalgte
muslimer med dansk statsborgerskab med udtalelserne -og se om de tør gå imod
deres tro.
Kun een af Danmarks ½ mio muslimer har ifølge Naser Khader gået imod
dødsstraffen over Salman Rusdie.
------------------------

"Af og til er det en pligt at lyve"

Al Ghazzali (berømt middelalderfilosof) 1058.1111



"Børn blev socialiseret vha frygtteknikker, der fik dem til at ty til løgn
og bedrag, hvad der senere afspejlede sig i det voksne liv, som er
gennemsyret af hemmelighedskræmmeri, mistænksomhed og frygt."

Hammad Ammar, egyptisk sociolog i en studie udført i sin egen fødeby,
Growing up in an Egyptian Village, London 1954



En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hjælpere: "Den historie
jeg fortalte dig den gang (til brug for asylmyndighederne), var løgn. Men
den fungerede jo." Weekendavisen 27. Januar 1989).



"Det står muslimer frit at bryde en aftale med ikke-muslimer, dersom de
frygter, at disse skal forråde dem"

Sheikh Abdullah Goshah, The Fourth Conference of the Academy of Islamic
Research, Cairo 1970



Det står muslimer frit at afbryde en hvilkensomhelst aftale indgået med
ikke-muslimer.« (D. Konzelman: »Den islamiske udfordring«, Gad, 1981, side
35).



"I øjeblikket er muslimerne ikke tilstrækkeligt stærke, så den hellige krig
føres taktisk på to måder: Der bygges nye moskeer i Europa og det udviklede
Vesten indvaderes af flygtninge og gæstearbejdere, der skal bygges flere og
flere moskeer, muslimerne skal øges og atter øges i antal, og når tiden er
inde, indledes den blodige krig Jihad. Islamiske fanatiske stater står bag
kravet om at bygge den nye moske i København. De aktivistiske muslimer, der
går ind for moskeen, betales godt af disse stater. De får desuden gode penge
af den danske stat som flytninge". Adnan N. Wahab (Muslimsk advokat, i
Odense, som advarer mod sine trosfæller)



"Jeg indrømmer...at politisk snigmord, forekom mig at være den handlemåde,
vi burde benytte os af, hvis vi ønskede at redde vort lands fremtid. Jeg
overvejede snigmord på mange individer, idet jeg havde besluttet, at det var
dem, der var de største hindringer mellem mit elskede fædreland og dens
skæbnebestemte storhed."

Præsident Nasser, Egypt´s Liberation, the Philosophy of the Revolution,
Washington D.C. Public Affairs Press , 1955



"Løgne er syndige - undtagen hvor de udtales til en muslims bedste eller
for at redde ham fra en katastrofe"

Al Awsat, cit. af Sheikh Abdullah Goshah, The Fourth Conference of the
Academy of Islamic Research, Cairo 1970



"Børn blev socialiseret vha frygtteknikker, der fik dem til at ty til løgn
og bedrag, hvad der senere afspejlede sig i det voksne liv, som er
gennemsyret af hemmelighedskræmmeri, mistænksomhed og frygt."

Hammad Ammar, egyptisk sociolog i en studie udført i sin egen fødeby,
Growing up in an Egyptian Village, London 1954



En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hjælpere: "Den historie
jeg fortalte dig den gang (til brug for asylmyndighederne), var løgn. Men
den fungerede jo." Weekendavisen 27. Januar 1989).



"Af og til er det en pligt at lyve...vi må lyve, dersom sandheden fører til
ubehagelige resultater, men sige sandheden, når den fører til gode
resultater".

Al Ghazzali (berømt middelalderfilosof) 1058.1111, berømt middelalder
filosof, kendt som den største muslim efter Muhammed og som "islams bevis"



"Løgne er syndige, undtagen hvor de udtales til en muslims bedste, eller
for at redde ham fra en katastrofe"

muslimske lærde Tabarani i avisen Al Awsat (cit. af Sheikh Goshah)



"Uvidenhed kan af og til være en fordel, og hvis en løgn forårsager en
sådan uvidenhed kan den tillades"

Al Ghazzali (berømt middelalderfilosof) 1058.1111




"Der er givetvis kriminelle blandt muslimer i Danmark, men ingen af dem har
udvist så stærk kriminel cadfærd som danskerne selv"

S. Aude, Islamic Student Organisation, Danmark, B.T. 17. april 1996



"En muslim føler skam når han bliver afsløret i at gøre noget forkert.
Bliver han ikke afsløret gør det knap så meget."

Journalist Hussein Shehadeh i Politiken, 7.1.1996



»Folk siger, »Lyv ikke«. Men dette gælder ikke, når vi tjener Allahs vilje.
Han lærte mennesket at lyve, så vi kan redde os i vanskelige øjeblikke og
forvirre vore fjender« (Muhammed Navab-Safavi).



Grundsætningerne for Djihad, for den "Hellige Krig" mod de vantro, blev
fastlagt på akademiets Fjerde Kongres i 1968. Da den Hellige Krig lige siden
Profeten Muhammeds tid har stået som et vigtigt element i forsvaret og
udbredelsen af troen, må dens definition tages til efterretning. Ordfører på
den nævnte Fjerde Kongres var det hasjemitiske kongerige Jordaniens øverste
islamiske etslærde. Han udtalte: "Den Hellige Krig er foreskrevet til
udbredesle af troen. Den, der ikke er muslim, har kun valget mellem at
antage Islam frivilligt eller at lade sig tvinge dertil gennem den Hellige
Krig. At afstå fra den Hellige Krigg er en krænkelses af Allahs love.
Fredsslutninger er kun tilladelige for i svaghedsperioder atter at samle
kræfter for forholdet mellem muslime og ikke-muslimer. Muslimerne står det
frit for at bryde en hvilken som helst indgået aftale med ikke-muslimer".
Citeret fra Konzelmann "Den Islamiske Udfordring , Gad 1990



"Vi må lyve, dersom sandheden fører til ubehagelige resultater"

Al Ghazzali



Hensigten helliger midlet. Kampiveren detaljedokumenteres i skildringer af
svig, snigmord, massakrer osv. I professor Francis Buhls »Muhameds Liv«. Fra
1937
For eksempel på siderne 231, 242-245, 271 og 287.



 
 
Per Hagemann (07-02-2005)
Kommentar
Fra : Per Hagemann


Dato : 07-02-05 20:55


"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:3AEMd.27160$wd2.16304@fe43.usenetserver.com...
> Sidst i denne artikel er der omfattende dokumentation for at muslimernes
> taquia-strategi omfatter krav til de rettroende om at lyve overfor de
> vantro.
> Her på nettet er der god plads, men i en dyr avis-annonce har DF god grund
> til ikke at give detaljerede kildeoplysninger.


Der er flere unøjagtigheder i dine citater her end der var i Søren Espersens
reklamekampagne.

Til at starte med har du stavet takija på en urealistisk måde. Som angivet
af Rasmus Underberg Pinnerup, er taqija bedre, og hvis du vil være anglofil
taquya.
Desuden er der andre navne end takija for de forskellige former for
muhamedansk bedrag og indsmigring.

> Vigtige koran-uddybninger kommer fra Al Ghazzali, der døde 1111 . ikke
> 1949 som TV2 oplyste,

Det var Hassan el-Banna som blev nævnt, og han blev myrdet i 1949 af kong
Faruks agenter. Sammen med Said Kutb var Hassan Al Banna frontfigurerne i
Det muslimske Broderskab og har inspireret bl.a. Hamas, Hizb-ut-Tahrir og Al
Kajda. Bannas børnebørn er Hame og Tariq Ramadan, som Brix og Hedegaard har
afsløret en del om.

> "Af og til er det en pligt at lyve"
>
> Al Ghazzali (berømt middelalderfilosof) 1058.1111
>

Citatet er revet ud af en sammenhæng.

>
>
> "Børn blev socialiseret vha frygtteknikker, der fik dem til at ty til løgn
> og bedrag, hvad der senere afspejlede sig i det voksne liv, som er
> gennemsyret af hemmelighedskræmmeri, mistænksomhed og frygt."
>
> Hammad Ammar, egyptisk sociolog i en studie udført i sin egen fødeby,
> Growing up in an Egyptian Village, London 1954
>
>
>
> En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hjælpere: "Den historie
> jeg fortalte dig den gang (til brug for asylmyndighederne), var løgn. Men
> den fungerede jo." Weekendavisen 27. Januar 1989).
>
>
>
> "Det står muslimer frit at bryde en aftale med ikke-muslimer, dersom de
> frygter, at disse skal forråde dem"
>
> Sheikh Abdullah Goshah, The Fourth Conference of the Academy of Islamic
> Research, Cairo 1970
>
>
>
> Det står muslimer frit at afbryde en hvilkensomhelst aftale indgået med
> ikke-muslimer.« (D. Konzelman: »Den islamiske udfordring«, Gad, 1981, side
> 35).
>

De to sidste citater er de samme. Konzelmann hedder i øvrigt Gerhard til
fornavn, ikke D.


> "I øjeblikket er muslimerne ikke tilstrækkeligt stærke, så den hellige
> krig føres taktisk på to måder: Der bygges nye moskeer i Europa og det
> udviklede Vesten indvaderes af flygtninge og gæstearbejdere, der skal
> bygges flere og flere moskeer, muslimerne skal øges og atter øges i antal,
> og når tiden er inde, indledes den blodige krig Jihad. Islamiske fanatiske
> stater står bag kravet om at bygge den nye moske i København. De
> aktivistiske muslimer, der går ind for moskeen, betales godt af disse
> stater. De får desuden gode penge af den danske stat som flytninge". Adnan
> N. Wahab (Muslimsk advokat, i Odense, som advarer mod sine trosfæller)
>

Her mangler angivelse af mediet, som vist er debatsiderne i Jyllands-Posten
1991. Desuden opfatter Wahab sig vist ikke længere som trosfælle med
muhamedanerne.

>
>
> "Jeg indrømmer...at politisk snigmord, forekom mig at være den handlemåde,
> vi burde benytte os af, hvis vi ønskede at redde vort lands fremtid. Jeg
> overvejede snigmord på mange individer, idet jeg havde besluttet, at det
> var dem, der var de største hindringer mellem mit elskede fædreland og
> dens skæbnebestemte storhed."
>
> Præsident Nasser, Egypt´s Liberation, the Philosophy of the Revolution,
> Washington D.C. Public Affairs Press , 1955
>
>

Dette har vel intet med løgn at gøre, og som magthaver henrettede han efter
en retsorden. Førnævnte leder af Det muslimske Broderskab, Said Kutb (hvis
skrifter cirkulerer i flere eksemplarer end Koranen blandt
fundamentalister), blev hængt af Nasser-styret i 1966.

>
> "Løgne er syndige - undtagen hvor de udtales til en muslims bedste eller
> for at redde ham fra en katastrofe"
>
> Al Awsat, cit. af Sheikh Abdullah Goshah, The Fourth Conference of the
> Academy of Islamic Research, Cairo 1970
>

Og dette citat må vel også stamme fra Konzelmanns bog?

>
<Gentagede citater bortklippet>

>
>
> "Uvidenhed kan af og til være en fordel, og hvis en løgn forårsager en
> sådan uvidenhed kan den tillades"
>
> Al Ghazzali (berømt middelalderfilosof) 1058.1111
>
>

Fra hvilken bog eller anden kilde er den danske ordlyd taget?

>
>
> "Der er givetvis kriminelle blandt muslimer i Danmark, men ingen af dem
> har udvist så stærk kriminel cadfærd som danskerne selv"
>
> S. Aude, Islamic Student Organisation, Danmark, B.T. 17. april 1996
>
>

Safia Aude hører netop til blandt de oprigtige muhamedanere, så igen et
dårligt eksempel på løgnepraksis. Det er jo rigtigt at danskerne er grove
overtrædere af sjaria-loven.

>
> "En muslim føler skam når han bliver afsløret i at gøre noget forkert.
> Bliver han ikke afsløret gør det knap så meget."
>
> Journalist Hussein Shehadeh i Politiken, 7.1.1996
>
>
>
> »Folk siger, »Lyv ikke«. Men dette gælder ikke, når vi tjener Allahs
> vilje. Han lærte mennesket at lyve, så vi kan redde os i vanskelige
> øjeblikke og forvirre vore fjender« (Muhammed Navab-Safavi).
>

Igen mangler kildeangivelsen, som sikkert er Amir Taheri: Holy Terror, 1987.

>
>
> Grundsætningerne for Djihad, for den "Hellige Krig" mod de vantro, blev
> fastlagt på akademiets Fjerde Kongres i 1968. Da den Hellige Krig lige
> siden Profeten Muhammeds tid har stået som et vigtigt element i forsvaret
> og udbredelsen af troen, må dens definition tages til efterretning.
> Ordfører på den nævnte Fjerde Kongres var det hasjemitiske kongerige
> Jordaniens øverste islamiske etslærde. Han udtalte: "Den Hellige Krig er
> foreskrevet til udbredesle af troen. Den, der ikke er muslim, har kun
> valget mellem at antage Islam frivilligt eller at lade sig tvinge dertil
> gennem den Hellige Krig. At afstå fra den Hellige Krigg er en krænkelses
> af Allahs love. Fredsslutninger er kun tilladelige for i svaghedsperioder
> atter at samle kræfter for forholdet mellem muslime og ikke-muslimer.
> Muslimerne står det frit for at bryde en hvilken som helst indgået aftale
> med ikke-muslimer". Citeret fra Konzelmann "Den Islamiske Udfordring , Gad
> 1990
>

God kildeangivelse her. Dog mangler navnet på Jordans øverste retslærde på
det tidspunkt.

>
>
> Hensigten helliger midlet. Kampiveren detaljedokumenteres i skildringer af
> svig, snigmord, massakrer osv. I professor Francis Buhls »Muhameds Liv«.
> Fra 1937
> For eksempel på siderne 231, 242-245, 271 og 287.
>
>

Dette genkender jeg som et citat fra Mogens Glistrup: De Fremmede i Landet,
1994. Dog skrev Glistrup ikke at Frants Buhls "Muhameds Liv" var fra 1937,
da den på dansk blev udgivet en snes år tidligere.


--
De har skabt ny medgang for sig selv i miljøhysteri, flygtningeindustri og
tredie verdensbistand. Samt iøvrigt underlødighedsgørelse af næsten alt,
hvad de befatter sig med.
(Glistrup-citat)



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste