Centrum Demokraterne
Fra : Koeffe

Dato : 04-02-05 00:36

Er CD ikke stadigvæk ret meget et midterparti? (Det er jo svært at fastsætte
partierne for tiden). Så vidt jeg har forstået har de en venstreorienteret
socialpolitik og en højreorienteret øøh.... erhvervs/udviklings politik. Er
det ikke socialliberalisme anyway?

Hvem støtter de som statsminister? Lykketoft? Nu så jeg lige Mimi på Zulu,
og der var hun hurtig til at slynge ud efter Fogh hele tiden. :)

--
Koeffe
http://www.graphicmuse.frac.dk

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-02-05 00:59

Koeffe wrote:
> [...]
>
> Hvem støtter de som statsminister? Lykketoft? Nu så jeg lige Mimi på Zulu,
> og der var hun hurtig til at slynge ud efter Fogh hele tiden. :)

De støtter vist Marianne Jelved fra R.

Fra : Sten Schou

Dato : 04-02-05 01:24

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvem støtter de som statsminister? Lykketoft? Nu så jeg lige Mimi på Zulu,
> og der var hun hurtig til at slynge ud efter Fogh hele tiden. :)

CD er en forkortelse for CosialDemokraterne

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 04-02-05 13:00

"Sten Schou" <mohmedabacha@yahoo.ca> skrev i en meddelelse

> fastsætte
> Er

> CD er en forkortelse for CosialDemokraterne

Jeg troede, de anvendte nogle bogstaver i SuiCiDe Blond.
Hvis det ikke passer med deres politik, lkunne de passende ændre det til
78´eren.
De kører i samme rille konstant, selvom de er færdig.

Fra : Kim2000

Dato : 04-02-05 01:28

"> Hvem støtter de som statsminister? Lykketoft? Nu så jeg lige Mimi på
Zulu,
> og der var hun hurtig til at slynge ud efter Fogh hele tiden. :)

De vil først pege på en efter valget, nu da de ikke kommer ind, så er det
også ligegyldigt, men det er svært at se dem pege på Fogh pga
udlændingepolitikken. Da det jo er CD erklærede mål at få så mange som
overhovedet muligt ind i landet - og vist nok skal de helst være kriminelle
og fra ulande.

mvh
Kim

Fra : Jesper

Dato : 04-02-05 06:31

Koeffe <graphic.muse@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvem støtter de som statsminister? Lykketoft? Nu så jeg lige Mimi på Zulu,
> og der var hun hurtig til at slynge ud efter Fogh hele tiden. :)

CD er et Radikale-wannabe parti, der er ganske enkelt ingen forskel på
at stemme på de to partier.

Fra : Per Rønne

Dato : 04-02-05 06:47

> CD er et Radikale-wannabe parti, der er ganske enkelt ingen forskel på
> at stemme på de to partier.

Det er udgået af Socialdemokratiet, dengang Erhard Jacobsen syntes at de
ikke måtte samarbejde med SF. I dag ville Mimi finde sig bedst tilpas
tilbage i den socialdemokratiske fold, hvis det altså ikke var fordi
deres udlændingepolitik ikke er »anstændig«. Så måske SF?
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper Krogh

Dato : 04-02-05 08:27

I dk.politik, skrev Jesper:

> CD er et Radikale-wannabe parti, der er ganske enkelt ingen forskel på
> at stemme på de to partier.

Bortset fra at en stemme på Radikale, ser ud til at komme til at betyde
noget, hvorimod en på CD er en tabt stemme.

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Danmark har fået sit eget Mozillaforum:

Fra : Koeffe

Dato : 04-02-05 12:03

"Jesper Krogh" <jesper@krogh.cc> skrev i en meddelelse

> Bortset fra at en stemme på Radikale, ser ud til at komme til at betyde
> noget, hvorimod en på CD er en tabt stemme.

Hvis nu de kommer ind, så er det jo en meget værdifuld stemme, for så ryger
der jo fire mandater fra de andre. Altså man sikrer fire mandater til CD's
fløj (om det så er højre eller venstre-fløjen).

Ved ikke lige om det er forklaret så det er til at forstå?

--
Koeffe

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-02-05 12:34

Jesper Krogh skrev den 04-02-2005 08:26:

> Bortset fra at en stemme på Radikale, ser ud til at komme til at betyde
> noget, hvorimod en på CD er en tabt stemme.

//en tabt stemme// stemmen er vel ikke tabt, hvis man stemmer på det
man tror på. Eller hvis man "glemmer" at stemme.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året