Får Pia negerpik nok? og er de bedst?
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-05 15:32

NB xpost. Der var engang da man sagde at sorte har RYTME
og længere penis og længere ben - men i EB idag står der at Holger K griner
smøret når en teknisk skole ved debatmøde koger regeringsalternativer ned
til at "Pia ikke får negerpik"

Hvis man er blind, så er der kun musikalitet at satse på, så mange blinde
har her et fortrin.
Er der lignende flugt fra hjernevirksomhed til grund for at udholdende og
hårdtslående trommeslagere ofte er sorte?
Bliver man bedre politiker af at bolle ofte og med kreativ, særlig sexet
partner(e)?

Benny Andersen og mange hvide jeg traf i Afrika , evnede ikke hjemlandets
piger og landede på en sort - og min disrespekt for rødstrømper er
medvirkende til mit japanske ægteskab - men er der nogen kloge hvide piger
der nogensinde har haft parforhold med sort i lang tid? Arafats britiske
ægtefælle fik trukket millioner ud af hans terrorbevægelse - det var måske
derfor hun holdt ud og måske hun var mulvarp for den antimuslimske sag.

Er erotik ikke opreklameret og noget, hvor normale mænd løber hornene af sig
længe før, end man når Pias alder, og kvinder skal have magtbegær og
særligt nossegreb om mænd for, at disse gider hyppig erotik efter alder 50?
Min far holdtes på sultekur af mn mor, så han gad forsøge sidespring i høj
alder, men har man været ude i alle hjørner af idrætten, fx på
massageklinik, så tror jeg ikke mange mænd virkelig prioriterer
lagengymnastikken højt, når ikke der er håb om, at der kommer graviditet ud
af det.Har nogen en vurdering? Har pornoen ikke vundet over den ægte vare,
og dette bidrager til at gammelsex er medieløgn?

"How well I remember the aged poet, Sophocles, when in answer to the
question, "How does love suit with age- are you still the man you
were?" replied, "Peace, most gladly have I escaped the thing of which you
speak; I feel as if I had escaped from a mad and furious master!".Plato