Regeringen bryder reglerne.
Fra : Mogens Lokketoft

Dato : 02-02-05 17:56

Gode kammerater.

Her på borgen har vi en uskreven regel der siger at man aldrig må
holde hvad man lover i en valgkamp.
Denne regel har den nuværende regering brudt, og helt i strid med
alle regler og traditioner, holdt alle deres løfter fra sidste valgkamp.

Vi i Socialkammeraterne kunne naturligvis aldrig finde på at bryde reglerne,
så snart vi har vundet valget, og det gør vi naturligvis, vil vi straks
genindføre
den gode gamle socialkammeratlige tradition, og omgående løbe fra samtlige
løfter.

Den nuværende regering baserer sin politik på stemmer fra Dansk Polkaparti,
dette fører til store forskelle mellem høj og lav, vi socialkammerater vil
basere
vores politik på stemmer fra De Radigale, FS og enhedsfingeren, det vil på
længere
sigt føre til massiv import af stemmekvæg til socialkammeraterne.

Den nuværende regering gør alt hvad den kan, for at folk skal kunne
træffe sine egne beslutninger, det vil vi naturligvis også sætte en stopper
for, vi alene ved hvad der er godt for folk.

Med kammeratlig hilsen

Mogens L.

Fra : kvaerulant

Dato : 02-02-05 18:25

Zoudo Mogens Lokketoft wrote:

> [...]
>Denne regel har den nuværende regering brudt, og helt i strid med
>alle regler og traditioner, holdt alle deres løfter fra sidste valgkamp.

De loved ellers bedre ældre pleje i komunerne. Er det blev til noget?

> [...]
>genindføre
>den gode gamle socialkammeratlige tradition, og omgående løbe fra samtlige

Nu har venster og Socialkammeraterne lovet det samme og ingen partier
går imod dem,
så mon ikke de fleste valgløfter bliver overholdt?!

Fra : Futte

Dato : 02-02-05 18:35

Nu har venster og Socialkammeraterne lovet det samme og ingen partier
går imod dem,
så mon ikke de fleste valgløfter bliver overholdt?!

Nej, så snart de radikale får indflydelse, bliver 24 års reglen
fjernet, og udlændingeloven bliver løsnet.

Futte.

Fra : Frank

Dato : 03-02-05 10:19

Hej

> Nej, så snart de radikale får indflydelse, bliver 24 års reglen
> fjernet, og udlændingeloven bliver løsnet.

Sjovt nok er de radikale i vild flugt på vej væk fra kravet om ophævelse af
24-års reglen og siger nu kun at "internationale konventioner skal
overholdes, og at det punkt var det afgørende for de radikale." Center for
menneskerettigheder har tidligere udtalt at 24-års reglen ikke er i strid
med internationale konventioner.

Mvh
Frank

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-05 10:33

Frank <far@nosmap.dk> wrote:

> [...]
> menneskerettigheder har tidligere udtalt at 24-års reglen ikke er i strid

Den eneste domstol der kan træffe en afgørelse her, er Den europæiske
Menneskerettighedsdomstol, og den dømmer da vist kun efter Den
europæiske Menneskerettighedskonvention, ikke efter FNs
flygtningekonventioner.
--
Per Erik Rønne

Fra : Frank

Dato : 03-02-05 10:14

Hej

>De loved ellers bedre ældre pleje i komunerne. Er det blev til noget?

Ja da:
Hjemmehjælp opdagede ikke død kvinde
En ældre kvinde lå død i sit hjem i Silkeborg i to dage, uden at
hjemmehjælperen, der kom i huset, opdagede det. Det private firma, der stod
for hjemmehjælpen fulgte ikke reglerne, oplyser Østjyllands Radio.

Link: http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2866072/

Mvh
Frank

Fra : Mogens

Dato : 03-02-05 22:46

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stod
> for hjemmehjælpen fulgte ikke reglerne, oplyser Østjyllands Radio.

Ja , nu bruger de også svagtseende hjemmehjelpere , som samtidig er
snotforkølet . Så er bunden nået .

Fra : Mogens

Dato : 02-02-05 18:46

"Mogens Lokketoft" <mugge@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
stopper
> for, vi alene ved hvad der er godt for folk.

Hørt Hørt , jeg er virkelig stolt af , at være din navnebror. Nu skal vi
bare have det hele oversat til Tyrkisk, Arabisk osv. så skulle den sejr være
hjemme. Jeg er bare lidt bekymret over at du ryster det ES ud af ærmet så
tidlig , så de borgelige kan nå at komme med et modspil, -- men gode
KAMMERAT MOGENS , jeg skulle kende dig dårligt , hvis ikke du har flere
esser i ærmet , din snu ræv , gnæk gnæk ,

Med kammeratlig hilsen

Din for altid tro navnebror.

Fra : Mogens Lokketoft

Dato : 02-02-05 20:56

> [...]
> KAMMERAT MOGENS , jeg skulle kende dig dårligt , hvis ikke du har flere
> esser i ærmet , din snu ræv , gnæk gnæk ,

Gode kammerat Mogens.

Jeg takker ærbødigst for din støtte.
Naturligvis fyrer jeg ikke alt mit krudt af så tidligt, der kommer flere
guldkorn
fra mig i tiden op til det valg som vi naturligvis vinder, jeg vil fortsætte
med
i bedste socialkammeratlige tradition, at sprede halve sandheder, rygter og
udokumenterede påstande.

Med kammeratlig hilsen.

Mogens L.

Fra : Mogens

Dato : 02-02-05 23:34

> [...]
fortsætte
> med
> i bedste socialkammeratlige tradition, at sprede halve sandheder, rygter

Sådan skal det være , ægte kampgejst, det minder om de gode gamle dage, med
Jens - Otto , Anker og Poul , som alle , også havde nogle gode standpunkter
.. -- Der er kun een ting som jeg og mange af vore kammerater er kede af
, --- nemlig at du blev klippet , og barberede dit pæne Trotskij skæg af ,
men som udviklingen er blevet , må vi alle ofre lidt på succeens alter, og
mon ikke det kan LOKKE nogle af de borgerlige ind i folden . Ja det er det
jeg siger Kammerat Mogens : Du er en snu ræv . Ikke engang Kammerat Poul
nåer dig til sokkeholderne . Den sejr skulle være sikker, og så skal vi nok
få hende med laktasken til makke ret.
Med kammeratlig hilsen
Din for altid tro navnebror.

Fra : Mogens Lokketoft

Dato : 03-02-05 17:22

> [...]
> jeg siger Kammerat Mogens : Du er en snu ræv . Ikke engang Kammerat Poul
> nåer dig til sokkeholderne . Den sejr skulle være sikker, og så skal vi

Hil dig, kammerat Mogens.

Nu du nævner Marianne, er hun ikke dejlig?.
Jeg ved godt at hun ligner en krydsning mellem en Bull-Mastiff og en
papkasse,
men hvis lejligheden byder sig, skal jeg give hende så meget "indvandring"
at
hun ikke kan gå i flere uger.

Men nu er det jo politik det her drejer sig om, det næste må du lade blive
mellem os to.
Jeg har jo, som du ved, været nødt til at love et skatteloft, det kommer jo
unægteligt lidt ubelejliget, men snu som jeg jo er, har jeg ikke snakket
noget om afgifter, de får naturligvis en ordentlig èn på hatten, pengene
skal ind, ellers kan vi jo ikke forgylde alle pamperne, for slet ikke at
tale om os selv.

Husk nu kammerat Mogens, ikke èt ord til nogen!

Med kammeratlig hilsen

Din Mogens L.

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 00:01

> [...]
> tale om os selv.
>
> Husk nu kammerat Mogens, ikke èt ord til nogen!

JA FOR F..... (FOGH) den var nu go` , den med at gi ´ Marianne en ordentlig
gang ´`indvandring ´` men husk lige at trække tasken ned over hovedet på
hende , og få hende til at synge Internationale samtidig , så er jeg
overbevist , at du kan gennemføre det .
Gode kammerat Mogens , der kommer ikke ´et ord videre herfra , men mon ikke
vælgerne føler sig snydt, med alle de afgifter vi smider i hovedet på dem ,
efter vi har vundet valget ? Pyt Pyt , den tid den glæde , du skal bare
fyre det slogan af , som vor gode kammerat Jens Otto gjorde , det går rent
ind .
Kære kammerat Mogens . Du sagde at du et guldkorn , som du ville fyre af til
slut i valgkampen . Det bliver kun et gæt herfra , men tager jeg helt fejl ,
hvis jeg siger ´´ KAOS ELLER FOGH ´` ? jeg er sikker at det vil tage de
sidste kegler .

Med kammeratlig hilsen

Din tro væbner

Fra : Mogens

Dato : 04-02-05 00:17

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
,
> hvis jeg siger ´´ KAOS ELLER FOGH ´` ? jeg er sikker at det vil tage de

Undskyld , jeg mente selvfølgelig `´ KAOS ELLER LOKKETOFT`´` du ved godt , i
kampens hede ---- .

Fra : Mogens Lokketoft

Dato : 04-02-05 16:22

> [...]
> ,

> Undskyld , jeg mente selvfølgelig `´ KAOS ELLER LOKKETOFT`´` du ved godt ,

Gode kammerat Mogens.

Du spørger om ikke vælgerne vil føle sig snydt, til det kan jeg kun sige:
HVAD F..... RAGER VÆLGERNE MIG,
de skal bare holde kæft og gøre som jeg siger, desuden har de glemt det til
næste valg.

Jeg er glad for at du minder mig om det gode gamle Stauning-slogan, det kan
jeg godt
bruge, men jeg tror jeg vil modernisere det lidt, jeg har tænkt på noget i
retning
af: LOKKETOFT ELLER FRIHED!!, hvad synes du?

Som du sikkert har bemærket, har jeg i den seneste tid været ude og møde
vælgerne,
det er jeg desværre nødt til hvis jeg vil fremstå som folkelig, egentlig
bryder jeg mig slet
ikke om at møde almindelige mennesker, jeg synes det er under min værdighed.

Du ved sikkert at det især er kvinderne der svigter os, derfor har jeg her
på det
seneste sørget for at blive set sammen med en masse børn, det er noget der
virkelig giver pote hos mødrene, så må jeg jo bide tænderne sammen og SMILE
så længe jeg er sammen med dette ildelugtende knepaffald.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre, her på det seneste er Marianne
begyndt at
flirte kraftigt med Anders, har du nogen gode ideer?, jeg synes ellers jeg
har gjort alt for hende, selv mit højt elskede gedebukkeskæg har jeg fjernet
for hendes skyld.

Med kammeratlig hilsen

Din Mogens L.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 02-02-05 19:38

"Mogens Lokketoft" wrote

.... en masse uinteressant vrøvl.

Husk på: I vore kredse kaldes det nedladende for "kammerateri". I de finere
kredse kaldes det noget så handelhøjskoleagtigt som "netværk".

- Jensby

Tænk før du stemmer - det gør vi!
(Socialdemokraterne)

Fra : Mogens

Dato : 03-02-05 00:13

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
finere
> kredse kaldes det noget så handelhøjskoleagtigt som "netværk".

Endelig en ægte Socialkammerat , som gider at kommentere en masse
uinterssant vrøvl .

Vi tænker nemlig før vi stemmer.

( Ø )