klistermærker i butiksvinduer.. for ynkeli~
Fra : vmx

Dato : 02-02-05 13:37

Hermed en lille ode til den danske enhed
for mangel på almindelig intelligens.

Mandag morgen er der påklistret ikke mindre end
15 klistermærker på mine butiksvinduer med slagsord
fra et dansk ... tja... parti??

Afsender er enhedslisten.
Enhedslisten for hvad? Fælles
front af halvhjerner ? - der ovenikøbet
på egen hjemmeside lader sig
sponsorere af et rejsefirma.. alt imens
man påberåber sig opmærksomhed
omkring miljø og forurening ?

Bevares.

Ingen stemmer herfra. ALDRIG !

Fra : Mogens

Dato : 02-02-05 15:45

"vmx" <mit|_re_|rigtenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for mangel på almindelig intelligens.
>
> Mandag morgen er der påklistret ikke mindre end
> 15 klistermærker på mine butiksvinduer med slagsord

Nej heller ikke herfra , men kan man forvente andet fra et parti , som er
fyldt op med autonome ?

Fra : Jesper

Dato : 02-02-05 15:52

vmx <mit|_re_|rigtenavn@hotmail.com> wrote:

> [...]
> for mangel på almindelig intelligens.
>
> Mandag morgen er der påklistret ikke mindre end
> 15 klistermærker på mine butiksvinduer med slagsord

Ja..hvis moral er godt, så må dobbelmoral jo være dobbelt så godt! Men
iøvrigt er det at stemme på Enfoldighedslisten som at gå over Frank Aaen
efter vand

Fra : Sten Schou

Dato : 02-02-05 16:26

> Ja..hvis moral er godt, så må dobbelmoral jo være dobbelt så godt! Men
> iøvrigt er det at stemme på Enfoldighedslisten som at gå over Frank Aaen
> efter vand
> --

Er hende der med overskægget ikke opstillet dennegang?

Hilsen Sten

Fra : Jim

Dato : 02-02-05 16:34

"Sten Schou" <mohmedabacha@yahoo.ca> skrev i en meddelelse

> Er hende der med overskægget ikke opstillet dennegang?

Nej hun har vist fået en tjans som damptrommel på en nordjysk motorvej.
Man var dog bekymret for, om asfalten kunne holde til trykket.

J.

Fra : Mogens

Dato : 02-02-05 18:09

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Nej hun har vist fået en tjans som damptrommel på en nordjysk motorvej.
> Man var dog bekymret for, om asfalten kunne holde til trykket.
>
> J.

Nej , jeg mener at hun blev sendt til Asien , for at hjælpe til med
oprydningen . - De kan alligevel ikke blive chokeret over noget mere .

Fra : Jim

Dato : 02-02-05 19:30

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Nej , jeg mener at hun blev sendt til Asien , for at hjælpe til med
> oprydningen . - De kan alligevel ikke blive chokeret over noget mere .

Jeg tør slet ikke tænke på taksten for hendes overvægt i flyet.
Og så at hun skal optage pladserne for så mange passagerer i den ene
side, for ikke at flyet skal krænge unødigt.
Hvis det er en større flyver med en midterrække, så kan hun nøjes med
tre sæder.

Asien...Er det ikke der de har hængebugsvin?

J.