Den 1. februar 2005: Ytringsfriheden må ik~
Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 01-02-05 23:51

Torsdag i sidste uge blev statsministeren udsat for et overfald da han
gæstede Svendborg. Alle uanset politisk tilhørsforhold, der bekender sig til
de demokratiske værdier, hvilket jeg også gør, vil til enhver tage afstand
fra overfald af den slags.

Uanset om det er på de yderste venstre- og højrefløje, samt religiøse
fanatikere og fundamentalister, der vil opnå deres mål ved hjælp af
voldelige midler, skal dette til enhver tid bekæmpes. I henhold til
Grundloven kan foreninger som ønsker vold opløses ved dom. De seneste års
begivenheder ude omkring i verdenen gør at man skal være på vagt overfor
ting som kan true vores demokrati

Jeg kan acceptere at vi er blevet et multietnisk samfund, men det er ikke
det samme som et multikulturelt samfund. Folk der er indvandret til vores
land må respektere den danske kultur. Her skal der gøres meget mere for at
integrere, hvilket kan ske ved at få flygtninge og indvandrere ud på
arbejdsmarkedet hurtigst mulig. Med den politik som der føres af den
nuværende borgerlige regering sker dette alt for lidt, da den lefler alt for
meget for Dansk Folkeparti.

Der er meget dobbeltmoral i Dansk Folkeparti, fordi de praler med at være
meget demokratiske. Sandheden er at det er topstyret fra
Scientology-bevægelsen og så skal vi heller ikke glemme de Indre Missionske
præstefætre. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg betragter Indre
Mission som værende lettere fundamentalistisk og dermed ikke hører hjemme i
Folkekirken. De vil af med fri abort, som faktisk indskrænker kvindens ret
til at bestemme over sin krop og så diskriminerer de homofile, ved at kalde
det for en sygdom.

En anden måde at være dobbeltmoralsk i Dansk Folkeparti og for den sags
skyld det tidligere Fremskridtsparti, er at tage afstand fra religiøse
konflikter i Mellemøsten, men samtidigt acceptere konflikten i Nordirland.
Godt nok er konflikterne forskellige og dog ikke, da de alle drejer sig om
religion.

Efter den Anden Verdenskrig ydede USA den berømte Marshall-hjælp til Europa,
da man var bange for at kommunismen ville brede sig, hvis nøden varede alt
for længe. Dette var hjælp til selvhjælp så det virkelige basker. Der skal
være råd til at yde hjælp til de fattige lande rundt omkring i verdenen, for
kun på den måde kan man stoppe den religiøse fundamentalisme. På den måde
sikrer vi os også for at ytringsfriheden ikke skal blive indskrænket.

Derfor: Stem på en af Socialdemokraternes Folketingskandidat når du skal
sætte dit kryds den 8. februar!

Tommy Rolf Nielsen

Fra : Allan Knaap

Dato : 02-02-05 00:00

"Tommy Rolf Nielsen" <trnng@hotmail.com> wrote in message

Ja, du må undskylde at jeg råt og brutalt snipper det meste. Du må agitere
alt hvad du vil, jeg studsede nemlig blot over dette afsnit:

> [...]
> indskrænker kvindens ret til at bestemme over sin krop og så diskriminerer
> de homofile, ved at kalde det for en sygdom.

DF og Scientology-bevægelsen ?.

Den havde jeg godt nok ikke hørt før. Hvor i alverden har du den fra ?

Allan Knaap

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-05 00:18

"Tommy Rolf Nielsen" <trnng@hotmail.com> wrote in message
> Jeg kan acceptere at vi er blevet et multietnisk samfund, men det er ikke
> det samme som et multikulturelt samfund.

Opgiver du homogenitet, fås borgerkrig/kaos og at USA slap nogenlunde fra
det, skyldtes at at de overtog enorme prærier da de holocaustede indianerne
til tyfus-folkemyrdende kz-reservater. Siden angreb de omverdenen mere
aggressivt ind noget andet land nogensinde har gjort, og med en fælles
fjende udadtil kan man holde intern etnisk uro stangen. Så snart de havde
stjålet land fra UK, stjal Nordstaterne fra Sydstaterne og så fra Mexico og
Spanien, Cuba, Philipinerne, Hawai og de fik to verdenskrige op at stå så de
blev verdensejere og kunne chikanere LatinAmerika og Irak og Afghanistan
værre og værre.
Heldigvis vandt Mao over dem, da de søgte at påtvinge Kina en USA-marionet.

> [...]
> meget demokratiske. Sandheden er at det er topstyret fra
> Scientology-bevægelsen og så skal vi heller ikke glemme de Indre

Indre Mission står for gerningsretfærdighed.
Tidehverv står stik modsat, så der er ingen undskyldning for dine angreb på
DF.

Fra : G.B.

Dato : 02-02-05 12:03

"Tommy Rolf Nielsen" <trnng@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> gæstede Svendborg. Alle uanset politisk tilhørsforhold, der bekender
> sig til de demokratiske værdier, hvilket jeg også gør, vil til enhver

Enig.

Du skal vist lige kigge på http://zapatopi.net/afdb.html, tror jeg.

--
"Propaganda does not deceive people; it merely
helps them to deceive themselves." Eric Hoffer

Fra : Bo Warming

Dato : 02-02-05 12:35

"G.B." <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Tommy Rolf Nielsen" <trnng@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Enig.

> Du skal vist lige kigge på http://zapatopi.net/afdb.html, tror jeg.

Der er intet kritisabelt ved Scientology, så hvis denne sekt ejede DF ville
det stadig være OK

Vedr overfald er det usmart at blande ytringsfrihed ind i
politikerbeskyttelse.
Proportionssans bør prioritere ophævelse af statens monopol på
superopinionsdanneren TV - fx DR-privatisering.
DET er betydningsfuld ophævelse af censur/mundkurv

Med elektronisk kommunikations store betydning idag - net og TV især -
ville demokratiet ikke lide overlast, hvis Politikerne aldrig forlod hjem og
Christiansborg. Mødedeltagelse er pop. "Pressing the flesh" er ikke en
vigtig del af politikeråbenhed .

Hvis politikerne turde gå i net-dialog og besvare spørgsmål der ikke var
redigeret forinden - så ville vi have et fremskridt , med langt større
betydning end hvad Fogh-bodyguards sikrer. Politikerpersoner er
væsentlige - alle kan erstattes af grå eminencer som fungerer i kulissen
Vi ville få bedre politikere, hvis de var ulønnede og ubeskyttede

Fra : Jesper

Dato : 02-02-05 15:52

> [...]

> til at bestemme over sin krop og så diskriminerer de homofile, ved at kalde

Du ved vel godt at Louise Frevert, der sidder i tinget for DF og
genopstiller er erklæret lesbisk?

Og måske ved du det ikke, de to præstefætre, Jesper Langballe og Søren
Krarup er tidehvervspræster og skyr de indre missionske som pesten?

Og mht til den med at DF skulle være styret fra Scientology: Det må
altså være nogle sjove svampe i spiser hos sosserne!