Fup-regeringen ...
Fra : ab©

Dato : 30-01-05 19:20

.... er nu afsløret. Nedskæringer i undervisningsudgifterne pr. elev var ikke
en påstand, der byggede på misinformation - men FAKTA.

At rapportens resultat så yderligere er forsøgt tilbageholdt til efter
valget viser bare, hvordan moralen er. Og de småborgerlige lader sig stadig
føre bag lyster og hylder Anders Fjog i høje toner - utroligt.

ab
--

- Husk at en fremmed kun er en ven, som du endnu ikke har lært at kende !
- VU og KU er ikke politiske partier, men må være en sygdom - helt ærligt

Fra : Jesper

Dato : 30-01-05 19:24

ab© <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote:

> [...]
> valget viser bare, hvordan moralen er. Og de småborgerlige lader sig stadig
> føre bag lyster og hylder Anders Fjog i høje toner - utroligt.

Som altid vil det være et spørgsmål om hvordan man beregner det, der er
mange måder at sætte tallene op på.

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-05 19:55

Jesper wrote:

> Som altid vil det være et spørgsmål om hvordan man beregner det, der
> er mange måder at sætte tallene op på.

Det var dog utroligt som man kan finde på undskyldninger!

Det ville klæde nogen at indrømme at det er noget skidt.
Ligesom i tråden ang. pengedonationerne, der blev der dælme også fundet
undskyldninger, og yderst få, gik til biddet, og sagde at det var fandme
noget lort!

Jeg håber at dette her, + alt det andet skidt, bliver kommunikeret
ordentligt ud til hr. og fru Danmark her til aften kl. 20:15 i DR1 !

Allan Riise

Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-05 19:59

Allan Riise skrev:

> [...]
>
> Jeg håber at dette her, + alt det andet skidt, bliver kommunikeret
> ordentligt ud til hr. og fru Danmark her til aften kl. 20:15 i DR1 !

Tror du virkeligt, at det ville flytte halvdelen af vælgerne væk fra de
borgerlige?
Nej der skal sku mere til.
Desuden er socialdemokraterne ikke en skid bedre selv....

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-05 20:15

Pjensen73 wrote:

> Tror du virkeligt, at det ville flytte halvdelen af vælgerne væk fra
> de borgerlige?
> Nej der skal sku mere til.
> Desuden er socialdemokraterne ikke en skid bedre selv....

Sikke da et argument!

Forøvrigt har jeg spkuleret lidt over disse meningsmålinger, når vi nu har
gang i udenoms snak og undskyldninger!

Hvordan bliver de foretaget? Man ringer rundt til et repræsentativt udsnit
af den Danske befolkning.
1/3 unge, som aldrig er hjemme, 1/3 del ældre og 1/3 del familier, sådan i
store træk.

De eneste man som sådan kan opgøre, er IMHO de ældre, hvor "mor" og "far"
som regel stemmer det samme, eller som i det mindste ved hvad den anden
stemmer.
De unge ved dårligt hvad de skal stemme, og de fleste er ikke at træffe,
eller har ikke fastnet telefon, så jeg tvivler på tallene fra den side.
Ang. familerne, så lad os antage et 1/3 af disse har børn i en alder hvor de
kan stemme. Det er så enten Far eller Mor der tager telefonen, og det er så
vidt jeg er orienteret kun denne der bliver adspurgt, hvorfor 2/3 af disse
stemmer er ubekendte, og da der pr. tradition stemmes mere Socialdemokratisk
fra kvinder og unge, så falder der nok lidt af der til liste A.
Derudover, så kommer der nok ca. 300.000 stemmer, mestendels fordelt på SF
og Liste A, fra indvandrene.

Sådan kan man så tvivl om alt, hvis i forstår hvad jeg mener.

Allan Riise

Fra : Allan Knaap

Dato : 30-01-05 20:47

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> og Liste A, fra indvandrene.
>
> Sådan kan man så tvivl om alt, hvis i forstår hvad jeg mener.

Hvad fortæller det dig om analyser, meningsmålinger, rapporter og
statistikker ?

Alt, og jeg mener ALT skal tages med et forbehold.

Hvad angår det kommende valg, så venter jeg til stemmerne er talte. Så kan
vi se hvem der har vundet det valg, ikke før.

Allan Knaap

Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-05 21:01

Allan Riise skrev:

> [...]
> og Liste A, fra indvandrene.
>
> Sådan kan man så tvivl om alt, hvis i forstår hvad jeg mener.

Allan. Læs lige dette link.
http://ifka.dk/pressemeddelelser/uddbevillinger.html

Jeg er ført blevet ringet op af disse meningsmålinger, mener det var
gallup og de ringede om aftenen. Så der er mange af børnefamilierne og
unge mennesker hjemme, så den holder ikke helt med, at det kun er ældre
som er hjemme.
Iørigt kan jeg fortælle dig, at jeg kender en del unge mennesker, også
studerende og arbejdsløse, som stemmer på de borgerlige og Dansk
Folkeparti, så det er altså ikke kun venstrefløjen de stemmer på.

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-05 21:05

Pjensen73 wrote:

> Allan. Læs lige dette link.
> http://ifka.dk/pressemeddelelser/uddbevillinger.html

Det er blevet skudt ned, og personen der stod bag undersøgelsen, måtte
indrømme at tallene for 2004 var tilstede.

Se nogen nyheder!

> [...]
> studerende og arbejdsløse, som stemmer på de borgerlige og Dansk
> Folkeparti, så det er altså ikke kun venstrefløjen de stemmer på.

Jeg tager det som et gennemsnit, ikka *alle* eller *ingen*.

Allan Riise

Fra : måske

Dato : 30-01-05 20:54

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
{klip]

> Tror du virkeligt, at det ville flytte halvdelen af vælgerne væk fra de
> borgerlige?
> Nej der skal sku mere til.
> Desuden er socialdemokraterne ikke en skid bedre selv....

æh bæh buh....

Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-05 21:02

måske skrev:

> æh bæh buh....

Fedt argument....

Fra : Allan Knaap

Dato : 30-01-05 21:06

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message

> Fedt argument....

Ville da gerne se den i folketinget. Ville det ikke være værd at se ?

Allan Knaap

Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-05 21:10

Allan Knaap skrev:
> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message

> Ville da gerne se den i folketinget. Ville det ikke være værd at se ?
>
> Allan Knaap

Jo. Mogens Lykketoft kan ligeså godt bruge det argument. Æh bæh buh...,
i stedet for at det bavl han lukker ud.

Fra : Niki Nicolas Grigori~

Dato : 30-01-05 21:23

Pjensen73 wrote:

> Jo. Mogens Lykketoft kan ligeså godt bruge det argument. Æh bæh buh...,
> i stedet for at det bavl han lukker ud.

Ja, også kunne Fogh skynde sig og gøre det til et valgløfte, så
Lykketoft ikke får mulighed for at score stemmer på det.

/NNG

Fra : Niki Nicolas Grigori~

Dato : 30-01-05 21:13

Pjensen73 wrote:

> Tror du virkeligt, at det ville flytte halvdelen af vælgerne væk fra de
> borgerlige?
> Nej der skal sku mere til.
> Desuden er socialdemokraterne ikke en skid bedre selv....

Jamen, vil det så sige, at vi ikke kan tro på Foghs løfter?

/NNG

Fra : Pjensen73

Dato : 30-01-05 21:28

Niki Nicolas Grigoriou skrev:

> Jamen, vil det så sige, at vi ikke kan tro på Foghs løfter?
>

> /NNG

Man kan overhovdet ikke tro på nogle af de løfter de kommer med, måske
lige bortset fra Pias løfter.

Fra : Allan Riise

Dato : 30-01-05 20:04

Allan Riise wrote:

> [...]
>
> Jeg håber at dette her, + alt det andet skidt, bliver kommunikeret
> ordentligt ud til hr. og fru Danmark her til aften kl. 20:15 i DR1 !

Rettelse kl. 21:15 på DR1

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 20:43

> [...]
stadig
> føre bag lyster og hylder Anders Fjog i høje toner - utroligt.

FAKTA????????????????????
Det er ikke det der står i deres pressemeddelse:
http://ifka.dk/pressemeddelelser/uddbevillinger.html

Citat:
IFKA's foreløbige notat giver ikke baggrund for en ubetinget konklusion om
at der generelt er sket nedskæringer eller stigninger i udgifterne pr. elev.
Udviklingen tegnes forskelligt alt efter hvilket område og hvilke år der
betragtes.

Carl

Fra : Alucard

Dato : 31-01-05 11:31

On Sun, 30 Jan 2005 20:43:24 +0100, "Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl
(...) dk> wrote:

> [...]
>Udviklingen tegnes forskelligt alt efter hvilket område og hvilke år der

Ja der er visse personer der er gode til at pille citater ud af
sammenhængen og få dem til at lyde som det modsatte..))

Fra : Allan Knaap

Dato : 30-01-05 23:24

"ab©" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> wrote in message

> [...]
> - VU og KU er ikke politiske partier, men må være en sygdom - helt ærligt

Du får lige et link. Måske en god idé at læse den. Den vil give dig nyttig
info om hvem der har hemmeligholdt rapporten.

Allan Knaap