problemer med sim kort.
Fra : Christen Lautrup

Dato : 24-05-01 00:39

Hej !

Jeg har haft det samme sim-kort i snart to år nu, uden problemer.
Men idag meldte min Nokia telefon pludseligt "sim kortet afvist, indsæt nyt
simkort".
Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør det. Jeg har ikke pillet ved
noget.

mvh Christen

Fra : Jane & Otto

Dato : 24-05-01 09:57

> [...]
nyt
> simkort".
> Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør det. Jeg har ikke pillet ved

Simkort kan godt gå i stykker. Og det samme kan kortlæseren. Men prøv at
tørre kortet grundigt af med en tør klud. Det virker 50% af gangene. Ellers,
prøv kortet i en anden telefon. Hvis kortet er defekt, kan du (i hvert fald
hos TDK) få det byttet i telebutikken, så undgår du ventetid på at sende et
nyt. (Jeg vil tro Sonofon kan gøre det samme i deres "egne" butikker.)

Mvh. otto

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-05-01 10:20

Jane & Otto skrev:

>Men prøv at
>tørre kortet grundigt af med en tør klud.

Prøv også med et viskelæder.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Henning

Dato : 24-05-01 10:18

On Thu, 24 May 2001 01:39:12 +0200, "Christen Lautrup"
<louisechristen@skjoldhoej.dk> wrote:

> [...]
>simkort".
>Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør det. Jeg har ikke pillet ved

Rens kortet og kontakterne med et stykke viskelæder - ir & snavs.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : MADS POULSEN

Dato : 24-05-01 11:47

"Christen Lautrup" <louisechristen@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse >
Nogen der kan fortælle mig hvorfor den gør det. Jeg har ikke pillet ved
> noget.

Hvilket udbyder har du?

Jeg har det samme problem med TDC nu.. Jeg har fået 3 nye sim kort på 2
uger.. det sidste blev fucked her for to dage siden.. nu har de fået
telefonen (3310) ind..

Mads.