Leder i JP idag:
Fra : Peter Risager

Dato : 29-01-05 15:43

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=2855678

Angående, de kulturrelle personligheder der har sat sig som mål at trække de
danske styrker ud
af Irak. Det strider vist mod lovgivningnen af klippe/kliste hele teksten
ud, så i får lige starten:

"DANSKE kunstnere kalder til modstand mod Danmarks indsats i Irak. Listen er
lang og frivillig. Men selvfølgelig ikke mere frivillig, end at alle gode
mennesker bør sætte deres gode navne under opfordringen: »Stop besættelsen
af Irak, støt Iraks genopbygning og de danske styrker ud af Irak«.
Halleluja. "

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be there,

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-05 16:03

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> danske styrker ud
> af Irak. Det strider vist mod lovgivningnen af klippe/kliste hele teksten

Der er ikke risiko for straf hvis du er brugervenlig dvs
netikette-dydsmønster og copypaster hele den korte lederartikel. Du tænker
på regler fra ca 1990 da modemmer var langsomme.

> [...]
> mennesker bør sætte deres gode navne under opfordringen: »Stop besættelsen
> af Irak, støt Iraks genopbygning og de danske styrker ud af Irak«.

At kunstnere danner en ensrettet, gruppepresstyret, venstreorienteret mafia
er god grund til at nedtrappe deres statsstøtte.

Fra : Peter Risager

Dato : 29-01-05 16:33

> At kunstnere danner en ensrettet, gruppepresstyret, venstreorienteret
> mafia er god grund til at nedtrappe deres statsstøtte.

Ja, det er jo ikke underligt, og man kan vel heller ikke klandre dem for
det.
Jeg ville heller ikke stemme imod min arbejdsgiver.

Fra : Croc®

Dato : 29-01-05 17:45

On Sat, 29 Jan 2005 15:43:08 +0100, "Peter Risager" <peden@anarki.dk>
wrote:

> [...]
>mennesker bør sætte deres gode navne under opfordringen: »Stop besættelsen
>af Irak, støt Iraks genopbygning og de danske styrker ud af Irak«.

Her er et citat der er mere velvalgt, da det siger alt om meningen med
og kvaliteten af indlægget

citat:
Venstrefløjen håner USA's præsident George W. Bush for hans manglende
retoriske evner og intellektuelle kapacitet. Men Bush befinder sig i
den intellektuelle sværvægtselite sammenlignet med den hjernedøde
sandkassesnak, den samlede danske verdenspresse fik præsenteret på
Palæ bar.
citat slut.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 29-01-05 19:27

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> [...]
> den intellektuelle sværvægtselite sammenlignet med den hjernedøde
> sandkassesnak, den samlede danske verdenspresse fik præsenteret på

Ja, det gør det faktisk.

Tim

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-01-05 12:49

> [...]

> den intellektuelle sværvægtselite sammenlignet med den hjernedøde
> sandkassesnak, den samlede danske verdenspresse fik præsenteret på

Hvis det bare var det så var det jo rent vås. Bush er jo mindst lige så
evnerig som hovedparten af amerikanske præsidenter. Han er heller ikke mere
"religiøs" end andre præsidenter - se analysen i The Economist - Men hvad
fanden skal vi "vensteorienterede" gøre hvis vi ikke i det mindste har en
hadefigur i USA?

Fra : Croc®

Dato : 30-01-05 15:03

On Sun, 30 Jan 2005 12:49:26 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> [...]
>fanden skal vi "vensteorienterede" gøre hvis vi ikke i det mindste har en

Jeg er personligt ligeglad med hans evner eller mangel på samme. Det
der er betænkeligt er realpolitikken der udføres, og den er sandelig
skræmmende. Jeg ved ikke hvor langt tilbage du skal for at finde en
tilsvarende politik, men mit bud er mindst 100 år.

Regards Croc®

Fra : Henri Gath

Dato : 29-01-05 19:42

> [...]
> gode mennesker bør sætte deres gode navne under opfordringen: »Stop
> besættelsen af Irak, støt Iraks genopbygning og de danske styrker ud af

Det er en samling narrøve.....