Findes der et parti i Danmark, som vil hån~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-01-05 15:08

Åbent brev til Folketingets medlemmer samt CD.

Kopi:
Internet-nyhedsgruppen dk.politik

Hidentil har jeg stemt på KristenDemokraterne (tidligere Kristeligt
Folkeparti), men de svigtede (for mig at se), da *vital-interesser* stod på
spil under henvisning til ...

Name: Kall, Mogens
Date: 15. februar 2003 CET 11:35 (DK-vintertid 2004/2005)
Subject: Annullering af stemmeafgivelse ved sidste Folketingsvalg (0295)
Newsgroup: dk.politik
0295 news:CQo3a.87907$Hl6.8024478@news010.worldonline.dk

> Denne annullering ophæves automatisk, dersom ...
>
> 1.
> udmeldinger trækkes tilbage (Pas-melding er ikke ensbetydende med et
> Ja-til-krig)
>
> eller...
>
> 2.
> Kristeligt Folkeparti fremsætter lovforslag i Folketinget, hvor regeringen
> forpligtes til - uanset hvad resten af verden siger - at retsforfølge
> diverse forbrydere (herunder Saddam Hussein) ved den Internationale
> Domstol i Haag.

Findes der et politisk parti i Danmark, der ...

1.
Vil gøre sit for at Danmark bidrager med at håndhæve international lov og
ret og således ultimativt *forlanger*, at enhver siddende dansk regering
rejser tiltale ved den Internationale Domstol i Haag mod *enhver* krænker af
Menneskerettighederne ?

Nødvendigheden heraf, se ...
0305 news:7144a.89530$Hl6.8231197@news010.worldonline.dk

2.
Vil gøre sit for at Ukraine og Tyrkiet bliver optaget i EU ?

3.
Vil afstå fra at *krænke* Kirken (de homoseksuelle "ægteskaber", Rom 1,27) ?
(Venstre og Socialdemokratiet hermed diskvalificeret)

-

Er dette (kan dette evt. blive) CD's politik ?

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 3500 Danish Kr. (around 600 US $), jump ...
3493 news:UIMxd.76610$Vf.3624746@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-02-05 13:22

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> [...]
> rejser tiltale ved den Internationale Domstol i Haag mod *enhver* krænker

Det undrer mig - for øvrigt - at et parti som Dansk Folkeparti, som ønsker
at begrænse flygtninge-indvandringen til Danmark, endnu ikke har indset, at
der er mange penge at spare herved.

For det siger jo sig selv, at dersom disse forbrydere fremover kræves til
regnskab for deres onde gerninger, da vil det på længere sigt hæmme
morgendagens opblomstring af sådanne ugerninger (den såkaldte prævensive
effekt).

Og dersom der ikke i samme grad kommer nye forbrydelser imod Menneskeheden,
da er det jo slet ikke nødvendigt af flygte fra sit hjemland ...

Men bevares ... det er jo ikke alle, der har lært at regne ...

Man kan - for øvrigt - købe billige lommeregnere i diverse
supermarkeder ...

File-number: 3614

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-02-05 13:58

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
Politik handler ikke om blot at *reagere* på hændelser såsom 11.september.

Name: Kall, Mogens
Date: 17. februar 2003 CET 12:47
Subject: Åbent brev til Statsminister Anders Fogh Rasmussen vedr. Irak m.m.
(0305)
> [...]
>
> Ikke-Spredning-af-Atomvåben Traktaten blev underskrevet med det formål at
> hindre Menneskehedens udslettelse. Dog har det vist sig - i praksis - at
> denne traktat kun har kunnet forhale denne processe. En dag går løven til
> angreb ved mindre ...
>
> Forslag
> -------
>
> Den nuværende og de kommende danske regeringer forpligtes til - uanset
> hvad
> resten af verden siger - at retsforfølge diverse forbrydere (herunder
> Saddam Hussein) ved den Internationale Domstol i Haag.

Du må også kunne *forudse*, hvad der kan hænde og træffe din
modforanstaltninger ... i tide !

> If ... You want to stay alive and survive!
>
> Please - help Yourself!

PS.
It's counting down to an iranian-nuclearwar + the "matchbox-effect" (James
3,5b)

If You don't like Your future, then change it.

Be smart: Use the law (Rom.13,4b) ...

File-number: 3615

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-02-05 14:26

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]

> [...]
> 3,5b)
>
> If You don't like Your future, then change it.

And then I heard a voice said:

(2005-02-07, CET 14:17:4x)
- "You got green light."

But I don't know, where it came from. Perhaps from ...

Date: 20. november 2004 CET 05:17
Subject: To Iran: Nuclearwar ?
3282 news:PAznd.66422$Vf.3316407@news000.worldonline.dk

> [...]
> justice in this case.
>
> I'm now prepare to leave my country and come to you, so that you can hang
> me
> as a criminal ... it's okay, because I understand you. Call me, when you
> are ready.
>

> Maybe your children and the comming generations in your country will
> understand my decision. I hope so. I do also hope they one day will meet a
> friend of mine ... you know, my "Big-sister ( 3042 step one ) ...
>
> Un-identified voice came:
> (2004-11-20, CET 05:04:09, delay -00:00:07)

.... ?

[...]
File-number: 3616

Fra : Croc®

Dato : 07-02-05 14:58

On Mon, 7 Feb 2005 14:25:43 +0100, "Jesus-loves-you"
<John15.13@Heaven> wrote:

>"Jesus-loves-you" skrev

Jeg tror ikke Jesus læser dk.politik, så kunne du ikke maile ham
direkte istedet for.

Regards Croc®

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-02-05 05:34

3616 news:w2KNd.98203$Vf.3861405@news000.worldonline.dk

> Jeg tror ikke Jesus læser dk.politik, så kunne du ikke maile ham
> direkte istedet for.

Man kan sige om Jernlady'en hvad man vil, men hun havde ret i en ting: Det
er nødvendigt at investere penge i en hoveddørslås.

Det er muligt, at du ikke bryder dig om hundens gø'en og råber: Hold kæft,
køter!

Men hunden bliver ved med at gø, for det er *nu*, tyven kommer.

File-number: 3618