musikpirateri
Fra : Koeffe

Dato : 29-01-05 14:03

Sjovt at der intet bliver nævnt om musikpirateri? Det må være fordi at alle
gør det, og at det så vil give partiet bad credits hos alle vælgere?

En vild tanke:

Hvad hvis man musikere fik et beløb fra staten i stedet for at få penge for
hvor mange CD'ere de sælger? Dette skal gælde for musikere der sælger over
et vist antal. Så er man fri for at musikere laver musik der sælger, men i
stedet for laver de musik som de har lyst til at lave.

Det vil nok måske få musikere til at søge udenlands eller hvad? Men det
gælder så kun de store kanoner? Hmm... Jeg kan ikke helt overksue
konsekvenserne af min idé. Det var bare en vild tanke. Lidt kommunistisk
måske. Hvad siger I til det?

--
Koeffe

Fra : Lenton

Dato : 29-01-05 15:00

Koeffe wrote:
> [...]
> gælder så kun de store kanoner? Hmm... Jeg kan ikke helt overksue
> konsekvenserne af min idé. Det var bare en vild tanke. Lidt kommunistisk

Vanvittigt. Kommunistisk.

Fra : Futte

Dato : 29-01-05 18:12

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gælder så kun de store kanoner? Hmm... Jeg kan ikke helt overksue
> konsekvenserne af min idé. Det var bare en vild tanke. Lidt kommunistisk

Vil det så sige at man kan få musikken gratis?
Du har ret i at det ikke er gennemtænkt, hvem skulle
så betale? er du klar over hvad det ville koste?

Futte:

Fra : Allan Knaap

Dato : 30-01-05 01:00

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> wrote in message
> [...]
> gælder så kun de store kanoner? Hmm... Jeg kan ikke helt overksue
> konsekvenserne af min idé. Det var bare en vild tanke. Lidt kommunistisk

For min skyld ingen alarm. vil blot have retten til fravalg, som jeg vil
have på alt der er statsfinanseret. Så jeg kan vælge at betale for min musik
selv.

Men udover denne klausul kan staten gøre hvad den vil.

Allan Knaap