Pia Kjærsgaard giver skideballe
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 28-01-05 20:13

Ufatteligt at medierne ikke følger op.

Pia Kjærsgaard giver partifælle opsang for at modtage ulovlige støttebidrag.

For år tilbage modtog samme Pia K. for åben skærm (skjult kamera) ulovlige
støttebidrag og proklamerede (efter kamerakonfrontationen), at det var en
tåbelig lov - som derfor godt måtte overtrædes.

Er det ringe eller hvad?

- Jenaby

Fra : Andropov

Dato : 28-01-05 20:17

On Fri, 28 Jan 2005 20:13:18 +0100, "Jan Bang Jensby"
<jensbyFJERN@lite.dk> wrote:

>Ufatteligt at medierne ikke følger op.
>Pia Kjærsgaard giver partifælle opsang for at modtage ulovlige støttebidrag.

Ja, Han må følge lov og orden.

>For år tilbage modtog samme Pia K. for åben skærm (skjult kamera) ulovlige
>støttebidrag og proklamerede (efter kamerakonfrontationen), at det var en
>tåbelig lov - som derfor godt måtte overtrædes.

Dobbeltmoral er måske dobbelt så godt for borgerlige.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-01-05 20:29

Andropov <nospam@andropov.dk> wrote:

> Ja, Han må følge lov og orden.

> Dobbeltmoral er måske dobbelt så godt for borgerlige.

Det kunne altså slet ikke tænkes, at hun var blevet klogere?
--
Per Erik Rønne

Fra : Andropov

Dato : 28-01-05 21:33

On Fri, 28 Jan 2005 20:29:21 +0100, spam@husumtoften.invalid (Per
Rønne) wrote:

>Det kunne altså slet ikke tænkes, at hun var blevet klogere?

Jo, det kan ske selv for borgerlige :)

Fra : Oluf K Næsstrup

Dato : 28-01-05 21:39

spam@husumtoften.invalid (Per Rønne) wrote in

(klip, klip)

> Det kunne altså slet ikke tænkes, at hun var blevet klogere?

(prøver at være høflig og undertrykke en fnisen) - jo, der er så meget, der
kan tænkes. Det kunne også tænkes, at Minoritetspartiet får absolut flertal
i det nye Folketing....

Ærbødigst
OKN

Fra : Andropov

Dato : 28-01-05 21:53

On Fri, 28 Jan 2005 20:38:35 GMT, "Oluf K Næsstrup" <Eller@her.til>
wrote:

>(prøver at være høflig og undertrykke en fnisen) - jo, der er så meget, der
>kan tænkes. Det kunne også tænkes, at Minoritetspartiet får absolut flertal
>i det nye Folketing....

Så står den på borgerløn :)

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-05 01:42

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

ulovlige

> Det kunne altså slet ikke tænkes, at hun var blevet klogere?

Det _er_ en dum lov, men Pias rådgivere er ikke dumme, så de er stort set
banket på plads af journalisterne.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-01-05 02:17

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Det kunne altså slet ikke tænkes, at hun var blevet klogere?

NEJ

Peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-01-05 02:18

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> wrote in message
> [...]
> støttebidrag og proklamerede (efter kamerakonfrontationen), at det var en
> tåbelig lov - som derfor godt måtte overtrædes.

Nej det kaldes at være konsekvent. ALLE de love som hun har overtrådt er
ifølge hende selv tåbelige

Peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 29-01-05 11:27

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> [...]
ulovlige

> Nej det kaldes at være konsekvent. ALLE de love som hun har overtrådt er

Ah, snedigt.

Jesper

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-01-05 15:31

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> wrote in message

> Ah, snedigt.

ja ikke. Dermed mener hun jo at man kun behøver at følge de love man selv
mener ikke er tåbelige.

ironi on

Jeg mener f. eks at færdselslovens bestemmelser er tåbelige, jeg mener også
det er tåbeligt at jeg ikke må slå dem der tænker anderledes end mig i hjel.

ironi off

Peter