Skandale Per Stig drikker te
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 28-01-05 19:57

Er dette en joke?

Hvis det ikke er en joke, er der så nogen som kan forklare hvor skandalen
er?

Mvh. Hans

Fra : Per Rønne

Dato : 28-01-05 20:24

Hans J. Jensen <jjjg3401@hotmail.spam> wrote:

> Er dette en joke?

> Hvis det ikke er en joke, er der så nogen som kan forklare hvor skandalen
> er?

Jeg ved ikke hvad det er, men det kunne jo tænkes at Per Stig Møller
ikke er en smags-masochist.

Lad mig så citere fra artiklen, mens det er muligt:

===
Hvad gør den ansvarlige minister, Per Stig Møller (K)?

Drikker te, ikke sandt?
»Jo. Jeg havde selvfølgelig håbet, at jeg kunne holde det skjult her i
de seneste dage op til valget«, siger en hudløst ærlig udenrigsminister.

Vil du give det valgløfte, at du går over til kaffe?
»Nej, det vil jeg ikke. Jeg tilhører et meget udsat mindretal. Når jeg
er til møder, er der altid masser af kaffe. Der står måske 14 kander
kaffe, men ingen te. Hvis jeg så spørger, om der kan skaffes noget te,
og det lykkes, så viser det sig, at halvdelen af kaffedrikkerne
pludselig meget hellere vil have te. Og så er der ikke mere, når den når
hen til mig«, fortæller udenrigsministeren.

Vi har vi jo faktisk lovet at drikke kaffe, til det står ud af
knaphullerne, men forbruget falder. Hvad vil regeringen gøre for at
vende den udvikling?

»Selvfølgelig står vi ved vores forpligtelser. Aftalen har til formål
at beskytte den fri handel med kaffe«, siger Per Stig Møller.

Danmarks troværdighed
Og øge forbruget. Men du fremmer vel ikke kaffedrikningen ved at ...
»Lad mig slå fast, at et demokrati skal beskytte sine mindretal«.

Og så kommer Danmarks troværdighed i anden række?
»Det siger jeg ikke. Jeg siger bare, at vi er et meget udsat mindretal,
som helst vil have te«, siger ministeren.
===
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter Westh

Dato : 28-01-05 20:23

"Hans J. Jensen" <jjjg3401@hotmail.spam> skrev i en meddelelse
> Er dette en joke?

"Den internationale kaffeoverenskomst" findes faktisk:
http://www.ico.org/frameset/icaset.htm

He he...

/P

Fra : Jesper

Dato : 29-01-05 00:12

> [...]

> Er dette en joke?

> Hvis det ikke er en joke, er der så nogen som kan forklare hvor skandalen

Det er i al fald en (kaffe)grumset sag
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection:

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-05 01:14

Alene spørgsmålet burde sendes videre til dk.snak.vittigheder

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-05 03:03

<pni> skrev i en meddelelse
> Alene spørgsmålet burde sendes videre til dk.snak.vittigheder

Der kan ikke laves skandale om et POLITISK NUL

Per Stig Møller skrev i sin ungdom en politisk korrekt bog om at racisme
skulle forebygges ved tvangsægteskaber hvor hvide mod deres vilje blev gift
med farvede.

Hans far fik sygdom og trak sig, da Glistrup med sit skatte-nul beviste
faderes finansministerindsats var korrupt og uduelig.

Kaj Munk bog af Per Stiv er uden videnskabeligt indhold - hans tidligere
bøger var anti-liberalistiske og opreklamerede menneskets godhed i
stenalderen som civlisationens ophav og nu er han akademikersnobben der skal
vise at der er lærdhed i K - og han har aldrig tænkt en selvstændig tanke,
og alle kan se at han er Foghs zombie

Jeg har på Nærum Supermarked ofte spioneret på Poul Møller i min
gymnasietid - han var forskræmt og krumbøjet med angst for øjenkontakt, helt
som sin søn nu er

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 29-01-05 06:58

On Sat, 29 Jan 2005 at 02:02 GMT, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> [...]
> vise at der er lærdhed i K - og han har aldrig tænkt en selvstændig tanke,

Der er nogle "gode" citater fra Per-Stig Møllers fortid her:

http://www.liberator.dk/debatforum/display_message.asp?mid=246

http://www.liberator.dk/art-detail.asp?A_Id=257

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : Lyrik

Dato : 29-01-05 12:32

Anders Vind Ebbesen wrote:

> Der er nogle "gode" citater fra Per-Stig Møllers fortid her:
>
> http://www.liberator.dk/debatforum/display_message.asp?mid=246
>
> http://www.liberator.dk/art-detail.asp?A_Id=257
++++++++++++++++++++++++
Et af dem burde folk tænkle over i forbindelse med globaliseringen af
kapitalen:

"Flertallet bør ikke kunne kvæle eneren, men den liberalistiske ener bør
ikke kunne gøre flertallet til slaver. Ved at forlange handelsregnskaberne
åbnet vil befolkningen kunne se, om den bliver manipuleret udenrigspolitisk
og finanspolitisk. Det er folket, der skal afgøre, om vi skal bindes til
andre lande, og ikke de få, der kan tjene millioner på det og derefter slå
sig ned i Schweiz. Bankernes nationalisering kan heller ikke være nogen
utopisk tanke for den nykonservative, for han må ikke acceptere, at en så
stærk pengemagt er ude af befolkningens kontrol."

Jens