Christiania - joker eller fredet i valgkam~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-05 11:01

Christiania - joker eller fredet i valgkampen?

Siden Fogh satte tommeskruer på fristads-vandalerne har han holdt sagen på
lavt blus - det er uforudsigeligt, hvad aktivisterne kunne skabe af vold
under en valgkamp. Jeg tror, at Fogh omsider går retfærdigt til dem efter
genvalg. Og SF vil ikke røre sagen - EL vil ikke afsløres som
autonom-sympatisører - og R har viklet sig ind i farlige selvmodsigelser-

"Christianitter: Politiet ødelægger forretninger" lyder JP-overskriften i
dag og politiets Informationschef (en vigtig mand i dag) fastslår OND
STEMNING

Mafiaen derude endevender hjem - tør man dialog med politi, er man truet

"Vi er pissebange" lyder en kun trespaltet overskrift om at christianitterne
har investeret 34 år i Danmarks Frihed og nu er desperate - over at
pushervagtkorpset er væk. De føler sig "kuede". Og sælgerne - der er så
mange som tidligere - er "nervøse".

De skylder os ejendomsskatter og afdrag for den tid de har beboet stjålne
boliger.

Men advokater siger, at det er borgerne der er onde og blomsterbørnene har
ret til at GÅ AMOK.

PÅ SIGHTSEEING I STORBYVELFÆRD
Hvordan klarer København sine velfærdsopgaver i forhold til lignende
storbyer?
Kommunens embedsmænd tog på velfærdssightseeing i Amsterdan, Stockholm og
Berlin. Forskellen på de ens byer er stor. Københavnere ligner mest dem i
Stockholm
læs mere: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=532772

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-05 06:41

Dementi; Venstre-kandidten Ulrik Krag har en lille valgannonce inde i midten
af JP-Københavns-tillæget om at gøre arbejdet færdigt vedr Christiania -
måske af hensyn til ham har JP som eneste avis berørt fristads-skandalen
lidt under denne valgkamp

Christiania forhandler videre om fristadens fremtid --
Christiania fortsætter forhandlingerne med regeringen om fristadens fremtid,
men det er på et hængende hår, understreger en af fristadens advokater Knud
Foldschack.
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2850802