"Anklaget" - spoilerspoilerNEDTRAP PÆDOFIL~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-05 10:44

Directors cut, lille budget, kort optagetid, lang klippetid - det er hvad
det er.

Men centralt er "Undskyld jeg løj" som jo kendetegner 99,9% af pædofilisager
og at man statsstøtter film der afslører justitsmord er fremragende - men
burde være sket da Stavepladesag, Roumsag og de andre der gennemngås i
Guillous HEKSEJAGT bog

Det hele iscenesattes for at pædagoger og psykologer kan blvie millionærer
på at pleje tvangsfjernede børn. Men det var en boomerang fordi den mest
skyldige faggruppe jo netop er de børneprofessionelle.

Hvad er forskellen på en pædagog og en pædofil - jo den pædofile kan LIDE
børnene

"Frikendt" som filmen kunne have heddet bryder (ifølge JPs anmelder) sin
pagt med publikum og svækker på det konsekvente greb om publikum

Selvhader-faderens får det til at fise ud i "Undskyld, det er min skyld" som
han siger efter at være blevet totalt renset. Læs Henrik Stangerups "Manden
der ville være skyldig" og den forskning "viktimologi"(offer-lære) som den
store JuraProfessor og Glistrup-læremester Alf Ross fik op at stå - om
ulykkesfugle og falske tilståelser