Oversexede indslag i valgkampen
Fra : Carlo Hansen

Dato : 27-01-05 23:36

.... har der vist ikke været mange af. Men jeg har et blødt punkt for
Mette Frederiksen, selv om hun kan være grov i munden. Andre
foretrækker måske kvindetyper som Lene Espersen eller Pernille
Rosenkrantz-Theil. Man kunne f.eks. læse i Urban i dag, at Pernille er
pisselækker, og kun en blind kan vel være i tvivl om, at
justistministeren er en smuk kvinde. Men jeg synes som sagt, at Mette
Frederiksen er den frækkeste.

Og et eller andet sted derude i det danske land findes der sikkert også
en mand eller to, der synes, at Marianne Karlsmose er den dejligste
kandidat af alle.

Carlo.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-01-05 00:03

Carlo Hansen skrev:
> [...]
>
> Og et eller andet sted derude i det danske land findes der sikkert også
> en mand eller to, der synes, at Marianne Karlsmose er den dejligste

Pia Kjærsgaard er bare for lækker

Fra : Jim

Dato : 28-01-05 00:33

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Pia Kjærsgaard er bare for lækker

Så skal du se hendes partifælle Mia Falkenberg.. mums...

Fra : Kim2000

Dato : 28-01-05 00:32

> Pia Kjærsgaard er bare for lækker

Nu er både Marianne Karlsmose og Pia Kjærsgaard jo gift (ikke med den samme
eller med hinanden), så forhåbentlig er der vel een synes de er den
dejligste kandidat.

mvh
Kim

PS) Pernille er sikkert på er skidesød og i aftenens debat viste hun sig
både med humor, charme og så sandelig også som en dygtig debatør, gik EL ind
for en stram flygtninge kurs, så ville de nok kunne trække min stemme til
sig.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 28-01-05 00:49

Kim2000 wrote:

> [...]
> for en stram flygtninge kurs, så ville de nok kunne trække min stemme til

Ja, Pernille var klart den bedste.

Fra : Jim

Dato : 28-01-05 00:30

"Carlo Hansen" <yourself372@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> pisselækker, og kun en blind kan vel være i tvivl om, at
> justistministeren er en smuk kvinde. Men jeg synes som sagt, at Mette

Hvis du er seriøs, så lad mig anbefale et par ørepropper, inden du går i
gang med hende.
Hvis hun skriger højere, end hun debatterer, så får du høreskader.

J.

Fra : Allan Knaap

Dato : 28-01-05 01:14

"Carlo Hansen" <yourself372@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Og et eller andet sted derude i det danske land findes der sikkert også
> en mand eller to, der synes, at Marianne Karlsmose er den dejligste

Jeg synes Ellen Trane Nørby er ganske kær :)

Allan Knaap

Fra : G.B.

Dato : 28-01-05 03:02

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i meddelelsen news:41f983d9$0$45654
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeg synes Ellen Trane Nørby er ganske kær :)

Connie Hedegaard... Hmmmm.... Grisebasse....

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : G.B.

Dato : 28-01-05 03:01

Carlo Hansen <yourself372@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og et eller andet sted derude i det danske land findes der sikkert også
> en mand eller to, der synes, at Marianne Karlsmose er den dejligste
> kandidat af alle.

Mimi Jacobsen har jo forsøgt sig med læder-fetish, og der er sikkert også
nogen, som tænder på håndtasker. ???

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-01-05 08:39

http://www.lykke.konservative.dk/

--
mvh/rg. Christian

Fra : Allan Knaap

Dato : 28-01-05 09:59

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "Carlo Hansen" <yourself372@hotmail.com> wrote in message
>
> http://www.lykke.konservative.dk/

Et oplæg til et nyt kreterie for hvordan vi skal vælge kvindelige
MF'ere.......en Wet T-shirt konkurrence ?

Allan Knaap

Fra : Sten Schou

Dato : 28-01-05 12:52

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> Et oplæg til et nyt kreterie for hvordan vi skal vælge kvindelige
> MF'ere.......en Wet T-shirt konkurrence ?

Hvorfor er der ingen der foreslå Pia Gjellerup?....hun kan få enhver
rejsning til at lægge sig.....

Hilsen Sten

Fra : G.B.

Dato : 28-01-05 14:31

"Sten Schou" <mohmedabacha@yahoo.ca> skrev i meddelelsen news:41fa2773$0
$48632$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvorfor er der ingen der foreslå Pia Gjellerup?....hun kan få enhver
> rejsning til at lægge sig.....

LOL!

Fra : Christopher Tracy

Dato : 28-01-05 13:58