/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Vi stemmer alle på Ø
Fra : NEiL DANELAW


Dato : 27-01-05 15:37

Sådan. Det her kan vi bruge:

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347

Gigabit til folket!



 
 
Allan Knaap (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 27-01-05 16:01


"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> wrote in message
news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> Sådan. Det her kan vi bruge:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>
> Gigabit til folket!
>

Hæ,hæ Tænkte det samme selv, og hvis idéen med at tilbageføre TDC til staten
kan man blive statsansat. Det har jeg ikke prøvet før *LOL*

Allan Knaap



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 16:30


"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:41f9023e$0$238$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> wrote in message
> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>
>> Gigabit til folket!
>>
>
> Hæ,hæ Tænkte det samme selv, og hvis idéen med at tilbageføre TDC til
> staten
> kan man blive statsansat. Det har jeg ikke prøvet før *LOL*
>
> Allan Knaap
>
>

Arbejder du ved TDC?
<
<
<
<
<
<
<
Kan du så ikke lige komme her forbi og sætte min mobil til opladning?
--
hilzen
hanzen



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 16:03


"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> Sådan. Det her kan vi bruge:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>
> Gigabit til folket!
>
>

Vi vil også have gratis mobiltelefon.
--
hilzen
hanzen



Allan Knaap (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 27-01-05 16:23


"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
news:ctavre$cl1$1@news.cybercity.dk...
>
> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> > Sådan. Det her kan vi bruge:
> >
> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
> >
> > Gigabit til folket!
> >
> >
>
> Vi vil også have gratis mobiltelefon.



Ja, selvfølgelig. Når TDC bliver statsejet, skal al telefoni og internet
være "gratis". Dvs. finanseret over skatten.
Dansk supermarked kan gå samme vej. Det er jo alligevel en led kapitalist
der leder firmaet. Så det firma skal staten også overtage og maden er
herefter også "gratis".
Har vi så brug for mere ?. Så gælder det blot om at blive fyret og så ellers
dangere den på divaneseren med bredbånd og gratis mad og drikke.

tjahuuuu, hvor det går!!!

Allan Knaap



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 16:28


"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:41f90748$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
> news:ctavre$cl1$1@news.cybercity.dk...
>>
>> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
>> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>> > Sådan. Det her kan vi bruge:
>> >
>> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>> >
>> > Gigabit til folket!
>> >
>> >
>>
>> Vi vil også have gratis mobiltelefon.
>
>
>
> Ja, selvfølgelig. Når TDC bliver statsejet, skal al telefoni og internet
> være "gratis". Dvs. finanseret over skatten.

Hvorfor skal vi stadig betale skat?
Kan vi ikke afskaffe den og så betale lidt for bredbånd i stedet?

> Dansk supermarked kan gå samme vej. Det er jo alligevel en led kapitalist
> der leder firmaet. Så det firma skal staten også overtage og maden er
> herefter også "gratis".

Hvad? Skal vi så ikke til Tyskland og handle mere.

> Har vi så brug for mere ?. Så gælder det blot om at blive fyret og så
> ellers
> dangere den på divaneseren med bredbånd og gratis mad og drikke.

Det med fyringerne kommer helt af sig selv.

>
> tjahuuuu, hvor det går!!!

Ja det bliver godt. Længe leve Enfoldighedslisten.


--
hilzen
hanzen



Allan Knaap (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 27-01-05 17:00


"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
news:ctb1aa$ejv$1@news.cybercity.dk...
>
> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:41f90748$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
> > "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
> > news:ctavre$cl1$1@news.cybercity.dk...
> >>
> >> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> >> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> >> > Sådan. Det her kan vi bruge:
> >> >
> >> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
> >> >
> >> > Gigabit til folket!
> >> >
> >> >
> >>
> >> Vi vil også have gratis mobiltelefon.
> >
> >
> >
> > Ja, selvfølgelig. Når TDC bliver statsejet, skal al telefoni og internet
> > være "gratis". Dvs. finanseret over skatten.
>
> Hvorfor skal vi stadig betale skat?
> Kan vi ikke afskaffe den og så betale lidt for bredbånd i stedet?
>
> > Dansk supermarked kan gå samme vej. Det er jo alligevel en led
kapitalist
> > der leder firmaet. Så det firma skal staten også overtage og maden er
> > herefter også "gratis".
>
> Hvad? Skal vi så ikke til Tyskland og handle mere.

nope, slut med det. Artitekten bag Berlin muren har sendt blue prints så en
lignende kan bygges fra Flensborg fjord til Vesterhavet.
Det er jo også under alle omstændigheder dybt forkasteligt og usolidarisk
over for vores danske kammerater at handle i udlandet.

>
> > Har vi så brug for mere ?. Så gælder det blot om at blive fyret og så
> > ellers
> > dangere den på divaneseren med bredbånd og gratis mad og drikke.
>
> Det med fyringerne kommer helt af sig selv.

Ja, og nej. Vi bliver alle statsansatte og kan leve af at klippe hinandens
hår, og udveksle Danish blue med cubanske cigarer fra vort broder folk.
>
> >
> > tjahuuuu, hvor det går!!!
>
> Ja det bliver godt. Længe leve Enfoldighedslisten.

Og Lenin op på torvet :)

Allan Knaap



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 17:12


"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:41f9100d$0$263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
> news:ctb1aa$ejv$1@news.cybercity.dk...
>>
>> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>> news:41f90748$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> >
>> > "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
>> > news:ctavre$cl1$1@news.cybercity.dk...
>> >>
>> >> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
>> >> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>> >> > Sådan. Det her kan vi bruge:
>> >> >
>> >> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>> >> >
>> >> > Gigabit til folket!
>> >> >
>> >> >
>> >>
>> >> Vi vil også have gratis mobiltelefon.
>> >
>> >
>> >
>> > Ja, selvfølgelig. Når TDC bliver statsejet, skal al telefoni og
>> > internet
>> > være "gratis". Dvs. finanseret over skatten.
>>
>> Hvorfor skal vi stadig betale skat?
>> Kan vi ikke afskaffe den og så betale lidt for bredbånd i stedet?
>>
>> > Dansk supermarked kan gå samme vej. Det er jo alligevel en led
> kapitalist
>> > der leder firmaet. Så det firma skal staten også overtage og maden er
>> > herefter også "gratis".
>>
>> Hvad? Skal vi så ikke til Tyskland og handle mere.
>
> nope, slut med det. Artitekten bag Berlin muren har sendt blue prints så
> en
> lignende kan bygges fra Flensborg fjord til Vesterhavet.

Nåh ja, det må så være det de kalder åbne grænser.

> Det er jo også under alle omstændigheder dybt forkasteligt og usolidarisk
> over for vores danske kammerater at handle i udlandet.

Desværre eksisterer Østtyskland ikke mere. Det ville helt sikkert have været
lovligt at handle der.
>
>>
>> > Har vi så brug for mere ?. Så gælder det blot om at blive fyret og så
>> > ellers
>> > dangere den på divaneseren med bredbånd og gratis mad og drikke.
>>
>> Det med fyringerne kommer helt af sig selv.
>
> Ja, og nej. Vi bliver alle statsansatte og kan leve af at klippe hinandens
> hår, og udveksle Danish blue med cubanske cigarer fra vort broder folk.

Åh ja det kære broderfolk. Så kommer kammerat Fidel nok snart på besøg.

>>
>> >
>> > tjahuuuu, hvor det går!!!
>>
>> Ja det bliver godt. Længe leve Enfoldighedslisten.
>
> Og Lenin op på torvet :)

Der er sikkert mange statuer af ham der kan købes billigt. Og til jul kan vi
pynte den med lyskæder. Med mindre julen bliver forbudt

--
hilzen
hanzen



Allan Knaap (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 27-01-05 17:36


"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
news:ctb3ru$hhd$1@news.cybercity.dk...
>
> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:41f9100d$0$263$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
> > "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
> > news:ctb1aa$ejv$1@news.cybercity.dk...
> >>
> >> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> >> news:41f90748$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >> >
> >> > "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> wrote in message
> >> > news:ctavre$cl1$1@news.cybercity.dk...
> >> >>
> >> >> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> >> >> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> >> >> > Sådan. Det her kan vi bruge:
> >> >> >
> >> >> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
> >> >> >
> >> >> > Gigabit til folket!
> >> >> >
> >> >> >
> >> >>
> >> >> Vi vil også have gratis mobiltelefon.
> >> >
> >> >
> >> >
> >> > Ja, selvfølgelig. Når TDC bliver statsejet, skal al telefoni og
> >> > internet
> >> > være "gratis". Dvs. finanseret over skatten.
> >>
> >> Hvorfor skal vi stadig betale skat?
> >> Kan vi ikke afskaffe den og så betale lidt for bredbånd i stedet?
> >>
> >> > Dansk supermarked kan gå samme vej. Det er jo alligevel en led
> > kapitalist
> >> > der leder firmaet. Så det firma skal staten også overtage og maden er
> >> > herefter også "gratis".
> >>
> >> Hvad? Skal vi så ikke til Tyskland og handle mere.
> >
> > nope, slut med det. Artitekten bag Berlin muren har sendt blue prints så
> > en
> > lignende kan bygges fra Flensborg fjord til Vesterhavet.
>
> Nåh ja, det må så være det de kalder åbne grænser.
>
> > Det er jo også under alle omstændigheder dybt forkasteligt og
usolidarisk
> > over for vores danske kammerater at handle i udlandet.
>
> Desværre eksisterer Østtyskland ikke mere. Det ville helt sikkert have
været
> lovligt at handle der.
> >
> >>
> >> > Har vi så brug for mere ?. Så gælder det blot om at blive fyret og så
> >> > ellers
> >> > dangere den på divaneseren med bredbånd og gratis mad og drikke.
> >>
> >> Det med fyringerne kommer helt af sig selv.
> >
> > Ja, og nej. Vi bliver alle statsansatte og kan leve af at klippe
hinandens
> > hår, og udveksle Danish blue med cubanske cigarer fra vort broder folk.
>
> Åh ja det kære broderfolk. Så kommer kammerat Fidel nok snart på besøg.

Og besøge vores bibilioteker som er blevet meget mere overskuelige og
befriet for samfundskadeligt litteratur.

> >> >
> >> > tjahuuuu, hvor det går!!!
> >>
> >> Ja det bliver godt. Længe leve Enfoldighedslisten.
> >
> > Og Lenin op på torvet :)
>
> Der er sikkert mange statuer af ham der kan købes billigt. Og til jul kan
vi
> pynte den med lyskæder. Med mindre julen bliver forbudt
>

Hver dag bliver jo som var det jul :)


Allan Knaap



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 17:59


"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:41f9188c$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Hver dag bliver jo som var det jul :)


The Julekalender i 365 nye afsnit. og fri på Søren Søndergårds
fødselsdag.
Men inden vi glæder os for meget må vi lige huske at al denne lykke afhænger
af om liste Ø får stemmer nok.
Det bliver meget spændende.
--
hilzen
hanzen



Michael (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 27-01-05 20:02

hanzen wrote:

> "Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:41f9188c$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>>Hver dag bliver jo som var det jul :)
>
>
>
> The Julekalender i 365 nye afsnit. og fri på Søren Søndergårds
> fødselsdag.
> Men inden vi glæder os for meget må vi lige huske at al denne lykke afhænger
> af om liste Ø får stemmer nok.
> Det bliver meget spændende.

TDC skal jo nationaliseres, så jeg synes de skal danne regering med DF,
så vi får en national/socialistisk regering.

/michael

Michael (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Michael


Dato : 27-01-05 19:59

hanzen wrote:

> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>
>>Sådan. Det her kan vi bruge:
>>
>>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>
>>Gigabit til folket!
>>
>>
>
>
> Vi vil også have gratis mobiltelefon.

Og kabeltv og buskort og en bærbar til alle...

/michael

Frank (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 27-01-05 16:12

hEJ

> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>
> Gigabit til folket!

Hmm - nu er jeg med i en antenneforening der har investeret en hel del penge
i at kunne tilbyde medlemmerne internetadgang - de penge vil så være spildt
eller hvad? Eller bliver antenneforeningen pålagt at give gratis
internetadgang?

Mvh
Frank



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 16:24


"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
news:41f904ba$0$48674$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> hEJ
>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>
>> Gigabit til folket!
>
> Hmm - nu er jeg med i en antenneforening der har investeret en hel del
> penge
> i at kunne tilbyde medlemmerne internetadgang - de penge vil så være
> spildt
> eller hvad?

Naturligvis. I kunne bare have givet dem til de fattige i Afrika i stedet
for kun at tænke på jer selv.

Eller bliver antenneforeningen pålagt at give gratis
> internetadgang?

Naturligvis. Plus et større årligt beløb til Afrika.

)

--
hilzen
hanzen



TBC (27-01-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 27-01-05 19:49

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> Sådan. Det her kan vi bruge:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>
> Gigabit til folket!

Wauw ....For en gangs skyld en gang valgflæsk der rammer rent ind hos mig og
andre end bare familien Hansens problemer med pensionsopsparingen og
børnepasningen

Men det behøver nu ikke være selve TDC der kommer tilbage til staten, bare
kobberet.

Det er det mest håbløse og tåbelige jeg nogensinde har haft problemer med:
Et privat kommercielt og kapitalistisk betinget firma der administrerer en
ressource der er betingelse for de firmaer der er dets egne konkurrenter!?!

Det har aldrig givet mig og mine venner andet end problemer, forsinkelser og
direkte forhindringer når man vil andet. Kobberet bør da naturligvis
optimalt være på helt kommercielt neutrale hænder.

TBC




hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 19:51


"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:41f93754$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>
>> Gigabit til folket!
>
> Wauw ....For en gangs skyld en gang valgflæsk der rammer rent ind hos mig
> og
> andre end bare familien Hansens problemer med pensionsopsparingen og
> børnepasningen
>
> Men det behøver nu ikke være selve TDC der kommer tilbage til staten, bare
> kobberet.
>
> Det er det mest håbløse og tåbelige jeg nogensinde har haft problemer med:
> Et privat kommercielt og kapitalistisk betinget firma der administrerer en
> ressource der er betingelse for de firmaer der er dets egne
> konkurrenter!?!
>
> Det har aldrig givet mig og mine venner andet end problemer, forsinkelser
> og
> direkte forhindringer når man vil andet. Kobberet bør da naturligvis
> optimalt være på helt kommercielt neutrale hænder.
>
> TBC
>
>
>

Så husk hvem der lavede det makværk når du står i boksen den 8 og skal til
at stemme på Lykketoft.
--
hilzen
hanzen



TBC (27-01-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 27-01-05 20:15

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse
news:ctbd72$t13$1@news.cybercity.dk...

> Så husk hvem der lavede det makværk når du står i boksen den 8 og skal til
> at stemme på Lykketoft.

Så det du siger er at jeg skal huske at stemme Ø? ...for der er jo ikke
andre andre partier der har et forslag lignende, eller [hvis det var det man
ville] sikrer en imod salg af statens arvegods!

.....Der skal nu nok mere end bare kobber til for at overbevise mig om det.

Og skulle man tage den slags til efteretning, skulle man så ikke næste gang
man står med sand imellem tæerne f.eks. ikke også huske på hvem der
tidligere har stemt imod ferieloven.

Man stemmer vel altid efter den politik der er aktuel for den tid og periode
der stemmes for.

TBC



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 20:27


"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:41f93d4a$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:ctbd72$t13$1@news.cybercity.dk...
>
>> Så husk hvem der lavede det makværk når du står i boksen den 8 og skal
>> til at stemme på Lykketoft.
>
> Så det du siger er at jeg skal huske at stemme Ø? ...for der er jo ikke
> andre andre partier der har et forslag lignende, eller [hvis det var det
> man ville] sikrer en imod salg af statens arvegods!

Det var Lykketoft og hans ligesindede der sørgede for at vi fik det bøvl med
kobberet.
--
hilzen
hanzen



TBC (27-01-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 27-01-05 21:00

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse
news:ctbf9b$vk2$1@news.cybercity.dk...

>> Så det du siger er at jeg skal huske at stemme Ø? ...for der er jo ikke
>> andre andre partier der har et forslag lignende, eller [hvis det var det
>> man ville] sikrer en imod salg af statens arvegods!
>
> Det var Lykketoft og hans ligesindede der sørgede for at vi fik det bøvl
> med kobberet.

Og det var kun de konservative der stemte imod ferieloven. Men hvad kan jeg
bruge det eller Sossernes salg af TDC til den 8/2?

Hvem skal jeg måske stemme på for at få kobberet tilbage på neutrale hænder,
når jeg ikke stemmer Ø ???

Kan du fortælle mig det, eller er pladen kørt fast i betragtninger og pegen
fingre af fortiden gale beslutninger (for det har alle partier). Det man kan
bruge til noget er vel hvilken politik partierne vil køre *i dag*, og der
findes der helt konkret slet ingen realistisk udsigt til at for kobberet
tilbage til "folket", hverken A, V. eller K, eller for den sags skyld Ø
eller andre, selv om Ø de siger det er deres intention. Skulle man være imod
salg af statens arvegods, eller f.eks udlicitering og konkurrence af
økonomisk karakter som parametre for omsorg, så skal man da ihvertfald ikke
stemme den retning du kommer fra, hvilket er med til at gøre din råben i
skoven endnu mere hul at høre på.

Og jeg stemmer hverken så lagt til venstre som Ø eller så langt til højre
som K, men heller ikke V eller A, og da slet ikke liste O den 8. Og jeg
*kan* i øvrigt slet ikke stemme på noget der sikrer kobberet tilbage.
Faktisk er jeg slet ikke sikker på at der er nogle af båtnakkerne derinde
der overhovedet fortjener min stemme. Der er i hvertfald ingen der med rette
kan siges at repræsentere min præferencer. Der er lidt fra hvert parti, og
en test på http://politiken.dk/valg2005/skema.asp var ikke til nogen hjælp
da jeg scorede stort set samme procent på de partier jeg overvejer:
66% Det Radikale Venstre
65% CD
60% Venstre;
60% Socialdemokraterne

....Så ikke meget hjælp at hente der!

Med andre ord: Jeg må være centrist der ikke kan finde balance ud fra
partiernes spredehagl af "tilbud" ved dette valg.

TBC




Allan Knaap (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 27-01-05 20:07


"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
news:41f93754$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
> > Sådan. Det her kan vi bruge:
> >
> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
> >
> > Gigabit til folket!
>
> Wauw ....For en gangs skyld en gang valgflæsk der rammer rent ind hos mig
og
> andre end bare familien Hansens problemer med pensionsopsparingen og
> børnepasningen
>
> Men det behøver nu ikke være selve TDC der kommer tilbage til staten, bare
> kobberet.

NEJ!!!!, jeg vil sq' prøve at være statsansat. Får man stadig uniform og
kasket ?.......og et guldur når jeg fylder 65 ?

Allan Knaap



hanzen (27-01-2005)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 27-01-05 20:24


"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:41f93bcc$0$203$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> news:41f93754$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
>> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>> > Sådan. Det her kan vi bruge:
>> >
>> > http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>> >
>> > Gigabit til folket!
>>
>> Wauw ....For en gangs skyld en gang valgflæsk der rammer rent ind hos mig
> og
>> andre end bare familien Hansens problemer med pensionsopsparingen og
>> børnepasningen
>>
>> Men det behøver nu ikke være selve TDC der kommer tilbage til staten,
>> bare
>> kobberet.
>
> NEJ!!!!, jeg vil sq' prøve at være statsansat. Får man stadig uniform og
> kasket ?

Du får lov til at købe en til overpris. Designet så den passer til det
regerende partis ideologi. Knaldrøde korte bukser og jakke med et fint
Hammer og segl på ryggen. Hertil en elegant alpehue i en sød carryblå farve.
Det forventes at uniformen også bæres i fritiden.

........og et guldur når jeg fylder 65 ?

Du får et los i R.... når du fylder 60. Så har du tid nok til selv at finde
en urmager. Her kan du, takket være den effektive regerings arbejde selv
vælge mellem 2 modeller. Herre eller dameur. Må jeg allerede nu anbefale dig
at vælge herremodellen da dine øjne til den tid nok ikke kan aflæse det
noget mindre dameur, og briller er blevet forbudt. Nu tænker du nok hvorfor
Enhedslisten forbyder folk at bruge briller. Det er der en meget naturlig
forklaring på. Man har nemlig valg til Folkekongressen hvert 20 år. Disse
valg er naturligvis hemmelige ( vi lever stadig i en retsstat ) og derfor må
du naturligvis ikke se hvad navn der står på stemmesedlen.

God Fornøjelse
Stem på liste Ø - det langsomme selvmord.
--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000



TBC (27-01-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 27-01-05 20:30

"Allan Knaap" <nauclerus@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:41f93bcc$0$203$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> NEJ!!!!, jeg vil sq' prøve at være statsansat. Får man stadig uniform og
> kasket ?.......og et guldur når jeg fylder 65 ?

Næppe, jeg tror til gengæld at du kan regne dig langt mere privilegeret til
Jul, når du modtager julegave fra en privat "arbejdsgiver" i form af et
kommercielt firma med succes, end hvis du var anset i en af de offentlige
instanser der holdes i ekstremt stramme økonomiske tøjler. ....Der kan det
sikkert højest blive til en ny stregkodelæser, *hvis* den gamle altså er
slidt op

TBC



Kurt Harald Nedergaa~ (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Kurt Harald Nedergaa~


Dato : 27-01-05 20:31


"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse
news:41f93754$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> news:1106836596.54269cc5025fe06a13a9e83ed38632e7@teranews...
>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>
>> Gigabit til folket!
>
> Wauw ....For en gangs skyld en gang valgflæsk der rammer rent ind hos mig
> og
> andre end bare familien Hansens problemer med pensionsopsparingen og
> børnepasningen
>
> Men det behøver nu ikke være selve TDC der kommer tilbage til staten, bare
> kobberet.
>
> Det er det mest håbløse og tåbelige jeg nogensinde har haft problemer med:
> Et privat kommercielt og kapitalistisk betinget firma der administrerer en
> ressource der er betingelse for de firmaer der er dets egne
> konkurrenter!?!
>
> Det har aldrig givet mig og mine venner andet end problemer, forsinkelser
> og
> direkte forhindringer når man vil andet. Kobberet bør da naturligvis
> optimalt være på helt kommercielt neutrale hænder.
>
> TBC

Det du så flot kalder en ressource, er kabler som blev lagt i jorden til
telefoni som abonnementerne betalte, og den tekniske udvikling har gjort til
en guldgrube...)))

KHN




TBC (27-01-2005)
Kommentar
Fra : TBC


Dato : 27-01-05 21:13

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:41f9415c$0$48663$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det du så flot kalder en ressource, er kabler som blev lagt i jorden til
> telefoni som abonnementerne betalte, og den tekniske udvikling har gjort
> til en guldgrube...)))

Ja. præcis! ...Og nu er det en ressource og en guldgrube for et siden hen
privatiseret kommercielt firma i forhold til de kommercielle firmaer det
konkurrerer med. Det holder ikke, da det *er* noget makværk som Hanzen så
ganske rigtigt, om end glødende politisk betinget og motiveret, påpeger.

TBC



Frithiof Andreas Jen~ (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Frithiof Andreas Jen~


Dato : 28-01-05 10:57


"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
news:41f93754$0$185$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Kobberet bør da naturligvis
> optimalt være på helt kommercielt neutrale hænder.

Men så kunne LykkeToft slet ikke have fået solgt TDC til den pris han fik
for det!!



Hobert Idiart (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 27-01-05 21:02

NEiL DANELAW wrote:
> Sådan. Det her kan vi bruge:
>
> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>
> Gigabit til folket!

Endnu et godt udspil fra Enhedslisten.
Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk Folkeparti.
Endvidere har jeg egentlig ikke i min nuværende situation råd til at
stemme på DF, da jeg desværre forudser endnu flere nedskæringer og
stramninger for de dårligst stillede danskere, hvis regeringen får lov
til at fortsætte.

G.B. (27-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 27-01-05 21:23

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen
news:35svlkF4s0enoU1@individual.net:

> Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk

Du er nem at lokke, hvad?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Hobert Idiart (27-01-2005)
Kommentar
Fra : Hobert Idiart


Dato : 27-01-05 22:55

G.B. wrote:
> Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen
> news:35svlkF4s0enoU1@individual.net:
>
>
>>Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk
>
>
> Du er nem at lokke, hvad?

Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en mulighed.
Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.
Hvorfor skulle jeg stemme på et parti som DF, når det indirekte bliver
en stemme for en borgerlig regering, hvis eneste formål er at gøre de
rige endnu rigere på bekostning af de fattige og svage?
Ønsket om at bibeholde en stram og nødvendig flygtningepolitik, må vige
for mine egne interesser i den her omgang.

G.B. (27-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 27-01-05 23:13

Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen news:35t69jF4r79bfU1
@individual.net:

> Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
> kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en mulighed.
> Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.

Stemmer du på dem, forsvinder din stemme bare ud i det blå ingenting. De
kommer ikke ind.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Georgs gamle ven (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Georgs gamle ven


Dato : 28-01-05 01:40

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:41f96788$0$305$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen news:35t69jF4r79bfU1
> @individual.net:
>
>> Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
>> kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en mulighed.
>> Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.
>
> Stemmer du på dem, forsvinder din stemme bare ud i det blå ingenting. De
> kommer ikke ind.

Og det plejer partier som scorer 3,2 % af stemmerne i meningsmålingerne
ikke. Georg har i sandhed sin helt egen sære form for logik.

Enhedslisten kommer ind med *ekstra* mandater til dejlig stor fortrydelse
for hjemmeværns- ,fremmedhader- og fremskridtsparti-Georg

--
Georgs gamle ven



Tim (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 28-01-05 01:50

"Georgs gamle ven" <georg.snotabes@ven.dk> wrote in message
news:41f989ea$0$48329$14726298@news.sunsite.dk...
> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:41f96788$0$305$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen news:35t69jF4r79bfU1
>> @individual.net:
>>
>>> Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
>>> kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en mulighed.
>>> Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.
>>
>> Stemmer du på dem, forsvinder din stemme bare ud i det blå ingenting. De
>> kommer ikke ind.
>
> Og det plejer partier som scorer 3,2 % af stemmerne i meningsmålingerne
> ikke. Georg har i sandhed sin helt egen sære form for logik.
>
> Enhedslisten kommer ind med *ekstra* mandater til dejlig stor fortrydelse
> for hjemmeværns- ,fremmedhader- og fremskridtsparti-Georg
>

Ja, det er godt nok voldsomt, som Enhedslisten stormer frem. De andre
partier kan næsten ikke være der for bare Enhedslisten-procenter. For dig må
det føles som direkte svimlende store tal?

Tim



Georgs gamle ven (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Georgs gamle ven


Dato : 28-01-05 02:00

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41f98c80$0$45753$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Georgs gamle ven" <georg.snotabes@ven.dk> wrote in message
> news:41f989ea$0$48329$14726298@news.sunsite.dk...
>> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:41f96788$0$305$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen news:35t69jF4r79bfU1
>>> @individual.net:
>>>
>>>> Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
>>>> kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en
>>>> mulighed.
>>>> Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.
>>>
>>> Stemmer du på dem, forsvinder din stemme bare ud i det blå ingenting. De
>>> kommer ikke ind.
>>
>> Og det plejer partier som scorer 3,2 % af stemmerne i meningsmålingerne
>> ikke. Georg har i sandhed sin helt egen sære form for logik.
>>
>> Enhedslisten kommer ind med *ekstra* mandater til dejlig stor fortrydelse
>> for hjemmeværns- ,fremmedhader- og fremskridtsparti-Georg
>>
>
> Ja, det er godt nok voldsomt, som Enhedslisten stormer frem. De andre
> partier kan næsten ikke være der for bare Enhedslisten-procenter. For dig
> må det føles som direkte svimlende store tal?

Det er dejlige tal.

Det er ekstremt svært at være sur med de målinger

--
Georgs gamle ven




Tim (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 28-01-05 02:04

"Georgs gamle ven" <georg.snotabes@ven.dk> wrote in message
news:41f98ea6$0$48319$14726298@news.sunsite.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:41f98c80$0$45753$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Georgs gamle ven" <georg.snotabes@ven.dk> wrote in message
>> news:41f989ea$0$48329$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:41f96788$0$305$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>> Hobert Idiart <in@your.dreams> skrev i meddelelsen news:35t69jF4r79bfU1
>>>> @individual.net:
>>>>
>>>>> Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
>>>>> kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en
>>>>> mulighed.
>>>>> Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.
>>>>
>>>> Stemmer du på dem, forsvinder din stemme bare ud i det blå ingenting.
>>>> De
>>>> kommer ikke ind.
>>>
>>> Og det plejer partier som scorer 3,2 % af stemmerne i meningsmålingerne
>>> ikke. Georg har i sandhed sin helt egen sære form for logik.
>>>
>>> Enhedslisten kommer ind med *ekstra* mandater til dejlig stor
>>> fortrydelse for hjemmeværns- ,fremmedhader- og fremskridtsparti-Georg
>>>
>>
>> Ja, det er godt nok voldsomt, som Enhedslisten stormer frem. De andre
>> partier kan næsten ikke være der for bare Enhedslisten-procenter. For dig
>> må det føles som direkte svimlende store tal?
>
> Det er dejlige tal.
>
> Det er ekstremt svært at være sur med de målinger
>

Tjahh... de er da kommet over spærregrænsen.

Tim



G.B. (28-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 28-01-05 12:40

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:41f98c80$0$45753$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ja, det er godt nok voldsomt, som Enhedslisten stormer frem. De andre
> partier kan næsten ikke være der for bare Enhedslisten-procenter. For
> dig må det føles som direkte svimlende store tal?

Kim fattede bare ikke, at det var minoritetspartiet jeg skrev om.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Georgs gamle ven (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Georgs gamle ven


Dato : 28-01-05 13:26

"G.B." <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:41fa2482$0$289$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:41f98c80$0$45753$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
>
>> Ja, det er godt nok voldsomt, som Enhedslisten stormer frem. De andre
>> partier kan næsten ikke være der for bare Enhedslisten-procenter. For
>> dig må det føles som direkte svimlende store tal?
>
> Kim fattede bare ikke, at det var minoritetspartiet jeg skrev om.

Georg svarer åbenbart på noget andet end det som indlægget handler om.
Interessant, interessant. Vi tager lige dialogen (som Georg har glemt alt
om):

Hobert Idart:

> Gigabit til folket!

Endnu et godt udspil fra Enhedslisten.
Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk Folkeparti.
Endvidere har jeg egentlig ikke i min nuværende situation råd til at
stemme på DF, da jeg desværre forudser endnu flere nedskæringer og
stramninger for de dårligst stillede danskere, hvis regeringen får lov
til at fortsætte.

G.B.:

Du er nem at lokke, hvad?

Hobert Idart:

Nej, men for en gang skyld vil jeg tænke på mig selv. Og som syg
kontanthjælpsmodtager mener jeg, at Enhedslisten kunne være en mulighed.
Det med fri internetadgang er bare et ekstra plus.
Hvorfor skulle jeg stemme på et parti som DF, når det indirekte bliver
en stemme for en borgerlig regering, hvis eneste formål er at gøre de
rige endnu rigere på bekostning af de fattige og svage?
Ønsket om at bibeholde en stram og nødvendig flygtningepolitik, må vige
for mine egne interesser i den her omgang.

G.B.:

Stemmer du på dem, forsvinder din stemme bare ud i det blå ingenting. De
kommer ikke ind.


Georgs gamle ven:

Hmmm..... Hvor er det liiiiige at Minoritetspartiet kommer ind i det
sammenhæng ???

--
Georgs gamle ven.



G.B. (28-01-2005)
Kommentar
Fra : G.B.


Dato : 28-01-05 03:18

"Georgs gamle ven" <georg.snotabes@ven.dk> skrev i meddelelsen
news:41f989ea$0$48329$14726298@news.sunsite.dk:

> Og det plejer partier som scorer 3,2 % af stemmerne i

Hold nu kæft, Kim.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer
Med venlig hilsen
Georg

Kim Larsen (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-01-05 01:51

"Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
news:35svlkF4s0enoU1@individual.net...
> NEiL DANELAW wrote:
>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>
>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>
>> Gigabit til folket!
>
> Endnu et godt udspil fra Enhedslisten.
> Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk
> Folkeparti.
> Endvidere har jeg egentlig ikke i min nuværende situation råd til at
> stemme på DF, da jeg desværre forudser endnu flere nedskæringer og
> stramninger for de dårligst stillede danskere, hvis regeringen får lov til
> at fortsætte.

Næh, Dansk Folkeparti er da heller ikke noget at stemme på. Tag hellere at
stem på et parti på venstrefløjen (Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten) og
gavn hele nationen og mindst dig selv.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Tim (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 28-01-05 02:03

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:ctc26a$upl$1@news.net.uni-c.dk...
> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
> news:35svlkF4s0enoU1@individual.net...
>> NEiL DANELAW wrote:
>>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>>
>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>>
>>> Gigabit til folket!
>>
>> Endnu et godt udspil fra Enhedslisten.
>> Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk
>> Folkeparti.
>> Endvidere har jeg egentlig ikke i min nuværende situation råd til at
>> stemme på DF, da jeg desværre forudser endnu flere nedskæringer og
>> stramninger for de dårligst stillede danskere, hvis regeringen får lov
>> til at fortsætte.
>
> Næh, Dansk Folkeparti er da heller ikke noget at stemme på. Tag hellere at
> stem på et parti på venstrefløjen (Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten) og
> gavn hele nationen og mindst dig selv.
>

"Mindst dig selv"... det var et godt råd, og jeg er ikke i tvivl om, at du
faktisk mener det!

Tim



Kim Larsen (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 28-01-05 02:43

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41f98f97$0$45663$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> news:ctc26a$upl$1@news.net.uni-c.dk...
>> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
>> news:35svlkF4s0enoU1@individual.net...
>>> NEiL DANELAW wrote:
>>>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>>>
>>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>>>
>>>> Gigabit til folket!
>>>
>>> Endnu et godt udspil fra Enhedslisten.
>>> Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk
>>> Folkeparti.
>>> Endvidere har jeg egentlig ikke i min nuværende situation råd til at
>>> stemme på DF, da jeg desværre forudser endnu flere nedskæringer og
>>> stramninger for de dårligst stillede danskere, hvis regeringen får lov
>>> til at fortsætte.
>>
>>
>
> "Mindst dig selv"... det var et godt råd, og jeg er ikke i tvivl om, at du
> faktisk mener det!

Det var dejligt lige at få rettet det. Tak til din støttepædagog, Tim, han
er god til at finde fejl.

RETTELSE:

Der skulle have stået således:
Næh, Dansk Folkeparti er da heller ikke noget at stemme på. Tag hellere at
stem på et parti på venstrefløjen (Socialdemokratiet, SF, Enhedslisten) og
gavn dermed hele nationen og ikke mindst dig selv.


--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.
En stemme på partiet Venstre, så bli´r fattigdommen til noget.
Udvid proletariatet, stem borgerligt.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)



Tim (28-01-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 28-01-05 02:53

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:ctc54t$vdg$1@news.net.uni-c.dk...
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:41f98f97$0$45663$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
>> news:ctc26a$upl$1@news.net.uni-c.dk...
>>> "Hobert Idiart" <in@your.dreams> skrev i en meddelelse
>>> news:35svlkF4s0enoU1@individual.net...
>>>> NEiL DANELAW wrote:
>>>>> Sådan. Det her kan vi bruge:
>>>>>
>>>>> http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=357347
>>>>>
>>>>> Gigabit til folket!
>>>>
>>>> Endnu et godt udspil fra Enhedslisten.
>>>> Hvis det fortsætter sådan, stemmer jeg på dem i stedet for Dansk
>>>> Folkeparti.
>>>> Endvidere har jeg egentlig ikke i min nuværende situation råd til at
>>>> stemme på DF, da jeg desværre forudser endnu flere nedskæringer og
>>>> stramninger for de dårligst stillede danskere, hvis regeringen får lov
>>>> til at fortsætte.
>>>
>>>
>>
>> "Mindst dig selv"... det var et godt råd, og jeg er ikke i tvivl om, at
>> du faktisk mener det!
>
> Det var dejligt lige at få rettet det. Tak til din støttepædagog, Tim, han
> er god til at finde fejl.
>

Jeg låner da gerne ud til dig Kim

Tim



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408672
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste