Det multikulturelle helvede udvikler sig!
Fra : Lyrik

Dato : 27-01-05 00:17

Ser vi på USA, så ser vi en polarisering af befolkningen. Før boede de
blandet med hinanden, dør om dør.
Nu er der igennem mange år sket en polarisering og en skærpelse af tonen.
Vi har næsten rene republikanske stater og rene demokratiske stater.

Befolkningen polariserer sig efter politiske/religiøse/-"nationgrupper".
Holdningerne i hver gruppe er rabiate og yderliggående.
De kan "ikke være i stue sammen". Al "tese,-antitese og syntese" er
forstummet til rene yderliggående synspunkter, som der ikke kan gås på
kompromis med.
Forskellene i livsholdninger er blevet uoverstigelige kløfter.

Dialogen er forsvundet. Modstanderne er dæmoniseret.
Vi ser de samme polariseringer her hjemme. Vi kan se det på debatten.
Man bekæmper hinanden og ønsker ikke hinandens samfund.

Dette vil før eller siden føre til borgerkrige og dannelse af nye nationer.
IMHO.

Presserierne omkring EU-staten booster denne proces.
Med de mange nye medlemsstater vil jalousien mellem nationer og grupper
vokse indtil globaliseringsprojekterne drukner i anarkistiske terroraktioner
der vil løsrive nationalstaterne.
Dette billede vil tegne sig alt for klart hvis EU konstituerer sig som stat
med et ja til forfatningen.

Referance :"Serbiens anarkistiske aktion der opløste Østrig-Ungarns
daværende "EU-stat med 11 medlemslande." Og kastede Europa ud i den første
verdenskrig.
Verdenskrig fordi der er alt for mange "spillere" på banen med alliancer og
interesser indbyrdes på kryds og tværs.
Dengang var billedet at de 2 store Østrig og Ungarn bestemte det hele mens
små lande som Serbien følte sig som fanger i projektet.
Danmark vil også blive en fange i Tyskland/Frankrigs EU-stat!
England kan ikke tillade en så stor Tyskland/Frankrig dominans!
Uret vil tikke imod krigen!

Hilsen
Jens

Fra : Mogens

Dato : 27-01-05 00:48

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Danmark vil også blive en fange i Tyskland/Frankrigs EU-stat!
> England kan ikke tillade en så stor Tyskland/Frankrig dominans!

Mage til pessimistisk sludder skal man godt nok
lede længe efter. Slug et par lykkepiller,så tror jeg
at du lidt lysere på tilværelsen .

Hilsen Mogens.

Fra : kvaerulant

Dato : 27-01-05 02:05

Mogens wrote:

> [...]
>>

>nationer.
>

> Mage til pessimistisk sludder skal man godt nok
> lede længe efter. Slug et par lykkepiller,så tror jeg

I er to yderpunkter, men der er bare det at når politikerne ikke tager
problemerne alvorlige
og tager dem i optagten
så vokser de dem over hovedet.

Fra : Lyrik

Dato : 27-01-05 14:01

Mogens wrote:
> [...]
>>

> Mage til pessimistisk sludder skal man godt nok
> lede længe efter. Slug et par lykkepiller,så tror jeg

+++++++++++++++++++++
Fortæl mig allerede nu om Danmark er et lykkeligt medlem i harmoni med
fællesskabet, -eller om Danmark allerede nu er ved at føle sig som fange i
et fangenskab? Vurdér følgende:

Danskerne kan ikke, på grund af EU-medlemsskab forhindre at danskerne
bliver forgiftet af importeret svinekød hvor 27% af det er
salmonellaforgiftet!

Er vi så fanger eller medlemmer?

Hilsen
Jens

Fra : Mogens

Dato : 27-01-05 18:03

> [...]
>
> Danskerne kan ikke, på grund af EU-medlemsskab forhindre at danskerne
> bliver forgiftet af importeret svinekød hvor 27% af det er

Salmonella har der været siden tidernes morgen og det vedbliver der at
være , man skal blot huske at stege sit kød ordentligt igennem.
Den bedste ting som er sket for Danmark - ja snart hele Europa,- er det
store EU fællesskab, for med det,er der skabt mulighed for at hjælpe de
fattige østeuropæiskelande på fode igen , efter kommunismens svøbe.

hilsen Mogens.

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 08:25

> Ser vi på USA, så ser vi en polarisering af befolkningen. Før boede de
> blandet med hinanden, dør om dør.

Hvornår boede de dør om dør? Dengang med slaveriet?

Det er da en udmærket fremlæggelse, du har, men dine præmiser er lidt
fordrejet, så de passer ind i dine udviklingstendenser.

LU