Statistik over MF'eres deltagelse i afstem~
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-01-05 22:02

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at se en statistik over de enkelte MF'eres
deltagelse i afstemninger. Altså hvor mange gange de har deltaget i en
afstemning i forhold til hvor mange afstemninger der har været. Og
også gerne antallet af gange de har taget ordet i folketingssalen og
stillet §20-spørgsmål.

Findes det og i givet fald: Hvor?

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 23:11

On Wed, 26 Jan 2005 22:01:35 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>afstemning i forhold til hvor mange afstemninger der har været. Og
>også gerne antallet af gange de har taget ordet i folketingssalen og

Der føres statistik over allehånde ting, men hvad skulle relevansen
være? Mener du kun at de arbejder hvis de sidder på røven i salen ved
alle afstemninger?

Regards Croc®

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-01-05 09:13

Croc® <sbm@pc.dk> writes:

> Der føres statistik over allehånde ting, men hvad skulle relevansen
> være? Mener du kun at de arbejder hvis de sidder på røven i salen ved
> alle afstemninger?

Nej, men har de ikke deltaget i mere end 2 afstemninger i løbet af 3
1/2 år, så er det nok ikke dem der får min stemme. Det var jo også
interessant om de havde stillet spørgsmål.

Mvh Trine

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 11:07

On Thu, 27 Jan 2005 09:13:29 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Nej, men har de ikke deltaget i mere end 2 afstemninger i løbet af 3
>1/2 år, så er det nok ikke dem der får min stemme. Det var jo også
>interessant om de havde stillet spørgsmål.

Nuvel ja men den problematik afslører en statistik intet om. Hvis du
vil vide noget om de enkelte politikeres indsats er du nok nødt til at
følge med selv.

Regards Croc®

Fra : Mogens

Dato : 27-01-05 00:19

> [...]
> 4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre
> spændende ting. Jeres hund er naturligvis også velkommen.

Hvad med dem som kun har en KAMEL,er de også velkommen??

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-01-05 09:14

" Mogens" <mogens@carpediem.dk> writes:

> Hvad med dem som kun har en KAMEL,er de også velkommen??

Markerne er der, så hvis I kan tøjre den ordentligt, så er jeg sikker
på at der kan findes en løsning. :)

Mvh Trine

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 22-04-05 16:53

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> 4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre
> spændende ting. Jeres hund er naturligvis også velkommen.

Sådan fungerer det vel ikke i praksis. Da alle medlemmer i et parti stemmer
ens, pånær i nogle etiske spørgsmål, behøver man ikke at være til stedet for
at stemme.

Ellers kunne man jo forestille sig at oppositionen fik en masse igennem mens
regeringen var på udflugt, el.lign.

Jesper