Den 26. januar 2005: Dårlige uddannelsesfo~
Fra : Tommy Rolf Nielsen

Dato : 26-01-05 21:56

Vi har alle været vidner til hvordan den nuværende regering har
gjort på uddannelsesområdet. Det er ved at fjerne 1,4 milliarder kr.
fra uddannelserne og fjernet skolepraktikken. Desuden går
folkeskolerne heller ikke ram forbi.

I folkeskolen er der problemer med at der proppes stadig flere
elever ind i de forskellige klasser og det betyder at der vil blive
tabt stadig flere elever på gulvet. Her tænker jeg ikke bare på
folkeskolen men også videre i de forskellige uddannelser på
gymnasier, handelsskoler, tekniske skoler, universiteter og
lignende.

En anden væsentlig ting er også vedligeholdelsen af bygninger,
udstyr og materialer, samt personale som skal rende endnu hurtigere.
Det er klart utilfredsstillende at flere elever op til en seks - syv
stykker skal deles om en PC´er, men så længe vi har den borgerlige
regering vil der ikke ske forbedringer på det felt - tværtimod da
der vil ske yderligere forringelser, hvis den fortsætter efter
valget. En anden virkning af personale som skal rende hurtigere er
mere stress og dermed mere sygdom!

Når så de elever der har lidt under disse nedskæringer så skal på
arbejdsmarkedet, kan det få betydning, da de så ikke vil være
fleksible. På den konto vil det betyde at endnu flere arbejdspladser
forsvinder til udlandet og det med en hastighed, så det der hidtil
er sket faktisk har været nærmest stillestående.

Kravene er at der skal investeres mere i uddannelse og forskning,
som hænger nøje sammen med at folkeskolen skal have nye bøger og
computere! Dette vil en socialdemokratisk regering arbejde for,
hvilket jeg kan stå helt og holden inde for.

Derfor: Stem på en af Socialdemokraternes Folketingskandidat når du
skal sætte dit kryds den 8. februar!

Tommy Rolf Nielsen

Fra : Leo Lummerkrogh

Dato : 20-02-06 04:49

Tommy Rolf Nielsen wrote:
> [...]
> hvilket jeg kan stå helt og holden inde for.
>
> Derfor: Stem på en af Socialdemokraternes Folketingskandidat når du

Tommy, er du ikke Glistrup-tilhænger længere ???

Fra : Jan

Dato : 05-03-06 01:41

Nærmere resterne af Bethel Haarder politikken der reffereres til og ja
irretere også mig lidt der bliver brugt
milliarder af kroner til ubrugeligt aktivering af folk på kontanthjælp, hvor
de kan få flere penge til at leve for end ved at tage en uddannelse til
samfundets bedste.

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 13-04-06 06:25

> [...]
> de kan få flere penge til at leve for end ved at tage en uddannelse til

Det hænger sådan sammen at der ikke må blive for mange "kloge" (intellektuelle
uddannede) mennesker i samfundet fordi flere folk så vil blive mere opmærksom på
det egentlige slaveri som de magthavende undertrykker os med, ligesom de unge
studenter i Kina har prøvet at gøre oprør imod! Derfor skal det være mere
"atraktiv" med et "dummere" og uvidende liv, i slaveri. :(

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 29-09-07 15:55

"Leo Lummerkrogh" <leo_lummerkrogh@hotmail.com.invalid> skrev i en
meddelelse news:43f93bd4$0$11696$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Dokumentation herfor?

Danmark har en af de laveste klassekvotienter, men samtidig de dårligst
udrustede elever. Lavere klassekvotienter har ingen indflydelse paa
elevernes faglige udbytte (Prof, Niels Egelund, Danmarks Pædagogiske
Universitet, September 2007) Om du så mener noget andet er uden betydning.

De sker sikkert ikke meget ved - om dette skulle ske. De har korte
arbejdsdage og lange ferier.

Dokumentation udbedes

Ren og skær påstand! Dokumentation?

Rent og skær vrøvl