Føj for de radikale -qva deres lede video
Fra : Malene P

Dato : 25-01-05 18:35

Jeg har aldrig brudt mig om det grimme lille hønserøvfjæs, Marianne Jelved.
Men jeg har hidtil aldrig opfattet hende som dum. Det er hun nu -og endnu
mere ulækker i sine holdninger og metoder end nogensinde. Fy for satan en
modbydelig video rettet imod en enkelt person, kællingen står og forsvarer
lige nu i aftenens TV-avis.

Malene P

Fra : Peter Westh

Dato : 25-01-05 18:56

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> modbydelig video rettet imod en enkelt person, kællingen står og forsvarer

Selvom jeg egentlig sympatiserer meget med R politisk, må jeg sige at
videoen er for langt ude. Hovedparten af citaterne er direkte vildledende.

Citaterne kan ses i sammenhæng her:
http://www.radikale.dk/valg2005/Film/Citater/citat_kontekst.htm

/P

Fra : Kim2000

Dato : 25-01-05 20:05

> Citaterne kan ses i sammenhæng her:
> http://www.radikale.dk/valg2005/Film/Citater/citat_kontekst.htm

Nu er der altså nogen af os der kan huske deres rette sammenhæng, det man
laver er ganske enkelt noget citatfuckeri.

Nåja, så behøver man da ikke overveje de radikale, når man skal bestemme sig
til hvor krydset skal sættes.

mvh
Kim

Fra : J. Pedersen

Dato : 25-01-05 19:04

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Fy for satan en modbydelig video rettet imod en enkelt person,
> kællingen står og forsvarer lige nu i aftenens TV-avis.

Synes den er helt på plads, den viser blot sandheden om den facistiske
regering vi har nu. På tide at folket får sandheden at vide.

Nu må hr. Berthel Haarder hives frem i lyset med sine afskyelige holdninger
til ikke-hvide mennesker istedet for at gemme sig bag tusindskroners
jakkesæt og store ministerbiler.

Fra : Knud Larsen

Dato : 25-01-05 19:27

"J. Pedersen" <monz@io.dk> wrote in message
> [...]
> holdninger
> til ikke-hvide mennesker istedet for at gemme sig bag tusindskroners

Er du over 11 år?

Fra : Malene P

Dato : 25-01-05 19:35

> Er du over 11 år?

Næppe målt på intellektuel udvikling.

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 25-01-05 19:32

"J. Pedersen" <monz@io.dk> skrev i en meddelelse

> Synes den er helt på plads, den viser blot sandheden om den facistiske
> regering vi har nu. På tide at folket får sandheden at vide.

OK -så vil du måske fortælle os her i gruppen "sandheden". Især det med "den
facistiske regering". Fortæl, fortæl.

Malene P

Fra : Jim

Dato : 25-01-05 19:43

> [...]
>
> "J. Pedersen" <monz@io.dk> skrev i en meddelelse

> OK -så vil du måske fortælle os her i gruppen "sandheden". Især det

Mon han kan nå det, inden hans mor beder ham om at slukke og gå i seng
her klokken 20.00?

Fra : G.B.

Dato : 25-01-05 22:41

"J. Pedersen" <monz@io.dk> skrev i meddelelsen

> Synes den er helt på plads, den viser blot sandheden om den facistiske
> regering vi har nu. På tide at folket får sandheden at vide.

Ja, så skide være med, at det er løgn.

Du er garanteret også Michael Moore-fan.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : G.B.

Dato : 25-01-05 22:42

> [...]

> holdninger til ikke-hvide mennesker istedet for at gemme sig bag
> tusindskroners jakkesæt og store ministerbiler.

Tænk at sådan nogen som dig får lov til at føre bil og sætte børn i verden.
Utroligt...

Fra : Pjensen73

Dato : 25-01-05 23:43

J. Pedersen skrev:

> Synes den er helt på plads, den viser blot sandheden om den facistiske
> regering vi har nu. På tide at folket får sandheden at vide.

Sandheden fra en radikal ??!!

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 07:49

> [...]

> Nu må hr. Berthel Haarder hives frem i lyset med sine afskyelige holdninger
> til ikke-hvide mennesker istedet for at gemme sig bag tusindskroners

Fat det dog, det har intet med hudfarve at gøre, men vi har fået lukket en masse
krigsliderlige og racistiske muhamedanere ind i vort land, og det må vi nu se at
få sat en stopper for, inden de får alle os oprindelige danskere stukket ned med
deres knive, som enhver (ung) muhamedanermand går rundt med.
--
NoTrabajo

Fra : Allan Larsen

Dato : 26-01-05 12:54

> [...]
holdninger
> til ikke-hvide mennesker istedet for at gemme sig bag tusindskroners

Facist tror, at hver mand er facist. Og man må være facist, når man vil, at
et mindretal skal tvinge det multietniske og -kulturelle samfund ned over
hovedet på flertallet.

Undrer mig i øvrigt ikke, at Det Radikale Venstre ikke holder sig for gode
til at bruge Goebelsmetoder. De var jo også temmelig fascineret af systemmet
for en små 60 år siden med Scavenius som foregangsmand.

Med venlig hilsen

Allan Larsen

Fra : PerX ...

Dato : 27-01-05 22:47

In article <Xns95E9C1EE3321Dmonziodk@212.242.40.196>, monz@io.dk says...
> [...]
>
> Nu må hr. Berthel Haarder hives frem i lyset med sine afskyelige holdninger
> til ikke-hvide mennesker istedet for at gemme sig bag tusindskroners

Du overbeviser aldrig nogen ved at nedgøre dem, så nu har du lige
skaffet flere på Haarders side. Tillykke.

Fra : Jim

Dato : 25-01-05 19:21

> [...]
> en
> modbydelig video rettet imod en enkelt person, kællingen står og

Hvis de radigales ulækre valgvideo er ok at anvende, så kan vi i DF godt
finde de ganle valgplakater frem, DFU blev lynchet for at have lavet.

J.

Fra : Allan Knaap

Dato : 25-01-05 19:39

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> modbydelig video rettet imod en enkelt person, kællingen står og forsvarer

Jeg læste de første første 2 afsnit og gad ganske simpelt ikke læse resten.
"taken out of context" , fordrejninger og henvisninger fra instanser der i
den grad er partiske så det batter.
Det viser jo de Radikale som de er : et lille usselt parti.

Hvis der er nogen der magter at anskue sagen objektivt og nøgternt og dermed
det job han bestrider er det Bertel Haarder.

Allan Knaap

Fra : hanzen

Dato : 25-01-05 20:56

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> instanser der i den grad er partiske så det batter.
> Det viser jo de Radikale som de er : et lille usselt parti.

Det overrasker mig at de Radikale vil synke så dybt. Jeg har sjældent været
enige med dem, men de har for det meste talt pænt til folk. Det virker mere
på mig som noget Mimis døende parti ville kunne finde på.

> Hvis der er nogen der magter at anskue sagen objektivt og nøgternt og
> dermed det job han bestrider er det Bertel Haarder.

Bertel er en succes.
Jeg håber virkelig at de Radigale har lavet et kæmpe selvmål med denne
video. Det burde få¨selv hard-core radikale vælgere til at studse.

--
hilzen
hanzen

Det er da fuldstændig ligegyldigt, hvordan det går i Danmark fremover, det
er ikke vores problem!
- Leif Bork Hansen, præst. TV interview. 2000

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 07:53

> Hvis der er nogen der magter at anskue sagen objektivt og nøgternt og dermed
> det job han bestrider er det Bertel Haarder.

Han er lidt for muhamedanervenlig. Alle hans tiltag med "positiv særbehandling"
af muhamedanere bryder jeg mig ikke om. Muhamedanerne opfatter noget sådant som
svaghedstegn og vil blot blive endnu mere tilskyndet til "hellig krig" mod os.
Vi skal derimod sætte os i respekt overfor muhamedanerne.

UDVISNING AF KRIMINELLE MUHAMEDANERE, DER IKKE ER DANSKE STATSBORGERE NU!
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 20:19

On Tue, 25 Jan 2005 18:34:50 +0100, "Malene P"
> [...]

>modbydelig video rettet imod en enkelt person, kællingen står og forsvarer

Det er da en ganske god video, hvordan kan du have problemer med den?

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 25-01-05 20:34

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Det er da en ganske god video, hvordan kan du have problemer med den?

Det er ikke et problem at den er fuldstændig fordrejet, - den slår faktisk
Michael Moore med flere længder.
Så vi har ikke fået amerikanske forhold, vi har fået amerikanske forhold
plus 75%.

"Flygtninge helt ned til syv år kan blive sat på smalkost, hvis de nægter at
samarbejde med myndighederne. Opgørelsen viser, at langt de fleste - 538
personer - kommer på madkasseordningen, fordi de modsætter sig at forlade
Danmark. Resten undlader at hjælpe Udlændingestyrelsen med oplysninger og
bliver derfor straffet med smalkost.

Integrationsminister Bertel Haarder (V) er godt tilfreds med udviklingen:
»Vi skylder dem ikke noget. De har fået deres sag behandlet i alle
instanser, undertiden tager det op til seks år. Vi giver dem oven i købet et
pengebeløb for at rejse, hvis de samarbejder. Når deres sag er afsluttet, så
skal de ud. Det er alle enige om. Husk også på, at vi ikke sætter børn under
syv år på madkasse,« siger Bertel Haarder..."

Hvor ordene: "Vi giver dem oven i købet et pengebeløb for at rejse" -
bliver vist, mens violiner spiller og glade mennesker i Mjølnerparken
spiller fodbold.

Det er jo svindel i femte potens.

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 21:43

On Tue, 25 Jan 2005 20:33:55 +0100, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> [...]
>

>Hvor ordene: "Vi giver dem oven i købet et pengebeløb for at rejse" -
>bliver vist, mens violiner spiller og glade mennesker i Mjølnerparken

Det overordnede mål er jo at udstille venstres populist konkurrence
med DF, og det kan jeg kun bifalde. Alle politikere med selvrespekt
burde bruge et sprog der antydede at det er medborgere der debatteres.
Jeg kan leve med at DF har samme sprogbrug som fjolserne i denne NG,
men at vi skal se det samme sprog hos de bærende partier er sgu' en
skuffelse.

Regards Croc®

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-01-05 22:13

"Croc®" == Croc® <sbm@pc.dk> writes:

[Om RV's manipulationer]

> Det overordnede mål er jo at udstille venstres populist konkurrence
> med DF, og det kan jeg kun bifalde.

Hvis der så blev udstillet andet end de Radikales demagogiske evner,
ville det måske være værd at diskutere.

> Alle politikere med selvrespekt burde bruge et sprog der antydede at
> det er medborgere der debatteres.

Og du burde måske undlade at udstille dine seksulle
tilbøjeligheder. Jeg er ihvertfald rimeligt overbevist om at jeg kan
citere dig for "Jeg dyrker sex med små børn", hvis jeg får lov til at
plukke på samme måde. Det saglige indhold af det citat er til at
overse, og tilsvarende med RV's citatjagt.

> Jeg kan leve med at DF har samme sprogbrug som fjolserne i denne
> NG, men at vi skal se det samme sprog hos de bærende partier er sgu'
> en skuffelse.

Jeg er også skuffet over at ellers seriøse debattører udstiller
pædofile tendenser. Og sådan kan vi blive ved...

Faktum er at demagogien har fundet indpas det sidste sted jeg ville
forvente det.

--
/Wegge <http://wiki.wegge.dk>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 23:44

On 25 Jan 2005 22:12:37 +0100, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> [Om RV's manipulationer]

> Hvis der så blev udstillet andet end de Radikales demagogiske evner,
>ville det måske være værd at diskutere.

Der bliver helt klart udstillet andet. Når man ruller sig blandt svin
kommer man uvægerligt til at lugte.

> [...]
>plukke på samme måde. Det saglige indhold af det citat er til at
>overse, og tilsvarende med RV's citatjagt.

Gå bare igang, jeg vil vædde med at du ikke kan finde et
sammenhængende citat af den slags.

> Jeg er også skuffet over at ellers seriøse debattører udstiller
>pædofile tendenser. Og sådan kan vi blive ved...
>
> Faktum er at demagogien har fundet indpas det sidste sted jeg ville
>forvente det.

Hvis det skal til for at bekæmpe det om sig gribende fremmedhad, tjah
så for min skyld gerne.

Regards Croc®

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-01-05 23:45

"Croc®" == Croc® <sbm@pc.dk> writes:

> Der bliver helt klart udstillet andet. Når man ruller sig blandt
> svin kommer man uvægerligt til at lugte.

Med min erfaring kan jeg fortælle at det kun er hund og svin der
ruller sig blandt svin.

> Gå bare igang, jeg vil vædde med at du ikke kan finde et
> sammenhængende citat af den slags.

Jeg gider ikke gøre et forsøg. Det var et billigt retorisk trick på
det niveau du hylder. Du ved, når man ruller sig blandt svin, kommer
man selv til at lugte...

> Hvis det skal til for at bekæmpe det om sig gribende fremmedhad,
> tjah så for min skyld gerne.

Så du mener altså også at Louise Freverts noget alternative indgang
til utilpassede skoleelever er vejen til et bedre resultat i
folkeskolen?

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 00:02

On 25 Jan 2005 23:44:41 +0100, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> Med min erfaring kan jeg fortælle at det kun er hund og svin der
>ruller sig blandt svin.

Dit erfaringsgrundlag kan vist ikke danne baggrund for en afgørelse,
vendingen er velkendt af de fleste.

> Jeg gider ikke gøre et forsøg. Det var et billigt retorisk trick på
>det niveau du hylder. Du ved, når man ruller sig blandt svin, kommer
>man selv til at lugte...

Du gider ikke men fortsætter insinuationer om retoriske tricks, så
hvem er den useriøse her? Kender du ikke forskel på retorik og
ordsprog?

> Så du mener altså også at Louise Freverts noget alternative indgang
>til utilpassede skoleelever er vejen til et bedre resultat i
>folkeskolen?

Jeg ved ikke hvad du henviser til, da jeg ikke har haft tid til at
følge aviser og nyheder på det sidste.

Regards Croc®

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 26-01-05 00:05

"Croc®" == Croc® <sbm@pc.dk> writes:

> Dit erfaringsgrundlag kan vist ikke danne baggrund for en afgørelse,
> vendingen er velkendt af de fleste.

Heriblandt mig.

> Du gider ikke men fortsætter insinuationer om retoriske tricks, så
> hvem er den useriøse her? Kender du ikke forskel på retorik og
> ordsprog?

Jo, men du gør åbenbart ikke. Hvis du kan hylde den Radikal
udnyttelse af et ordsprog, kan andre vel også.

> Jeg ved ikke hvad du henviser til, da jeg ikke har haft tid til at
> følge aviser og nyheder på det sidste.

Det er en gammel nyhed. Men i korte træk drejede det sig om et
TV-program der lov LF være gæstelærer i en typisk uregerlig
folkeskole. Hun benyttede sig af mobning for at få dem til at holde
kæft, i bedste "Hensigten helliger midlet" tradition. Og det er vel
det du går ind for?

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:26

On 26 Jan 2005 00:05:10 +0100, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> [...]
>folkeskole. Hun benyttede sig af mobning for at få dem til at holde
>kæft, i bedste "Hensigten helliger midlet" tradition. Og det er vel

Jeg går helt ind for at udstille grupper der mobber andre pga.
hudfarve etnicitet etc. Hvis du kalder det mobning at bekæmpe mobning
så ja.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 07:58

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
> On 25 Jan 2005 22:12:37 +0100, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>

> Hvis det skal til for at bekæmpe det om sig gribende fremmedhad, tjah
> så for min skyld gerne.

Tænker du her på muhamedanernes fremmedhad mod os "vantro" danskere? - Nej, det
gør du nok ikke, for du virker både dum, blind og meget naiv. Det er du jo nok
ikke, du er bare halalhippie og kan derfor ikke se verden med klare øjne.
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:29

On Wed, 26 Jan 2005 07:58:07 +0100, "NoTrabajo"
<trabajono@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke, du er bare halalhippie og kan derfor ikke se verden med klare øjne.

Ja lille ven jeg er så dum at jeg mener mennesker skal bedømmes
individuelt og ikke som en gruppe. Tag dig selv som
karrierearbejdsløs, det skal andre der gerne vil yde noget i
samfundet, men som midlertidigt er uden job ikke klandres for.
Det er relevant at du er doven og småracistisk, det ville være useriøs
at overføre de samme egenskaber til alle arbejdsløse.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 12:08

> [...]

> Det er relevant at du er doven og småracistisk, det ville være useriøs
> at overføre de samme egenskaber til alle arbejdsløse.

Men du vil nok gerne være med til at bedømme nazister som en gruppe og ikke
foretage en individuel bedømmelse af dem, ikke?
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 01:14

> [...]
> Jeg kan leve med at DF har samme sprogbrug som fjolserne i denne NG,
> men at vi skal se det samme sprog hos de bærende partier er sgu' en

Jeg synes det er en kæmpeskuffelse at se De Radikale svindle med citater.
Præcis *hvad* var der galt med Haarders udtalelse ovenfor? Så det ER stadig
sådan, at man ikke må sige sandheden om noget som helst på
flygtninge/indvandrer-området, uden at blive skældt huden fuld, som minimum?

Pia K og nogle fra hendes parti, er tit for grove, det har du ret i, men
Haarder siger da ikke andet end hvad enhver kan se for sig selv, og han er
beundringsværdig ærlig og uden vævende bortforklaringer.

Fra : Andropov

Dato : 26-01-05 01:24

On Wed, 26 Jan 2005 01:13:49 +0100, "Knud Larsen"
> [...]

>Haarder siger da ikke andet end hvad enhver kan se for sig selv, og han er
>beundringsværdig ærlig og uden vævende bortforklaringer.

Venstre og Konservative pakker det vel blot mere ind, men meningen er
den samme.

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:36

> [...]
>sådan, at man ikke må sige sandheden om noget som helst på
>flygtninge/indvandrer-området, uden at blive skældt huden fuld, som minimum?

Jeg bryder mig personligt heller ikke om metoden, men nu ser vi atter
engang et valg, hvor de fremmede som gruppe skal trækkes gennem sølet,
og det er ekstremt populistisk at hoppe på den vogn. Derfor vil jeg
ikke blæse den video op til nogen diabolsk, da manøvren sker på den
bedste baggrund.

>Pia K og nogle fra hendes parti, er tit for grove, det har du ret i, men
>Haarder siger da ikke andet end hvad enhver kan se for sig selv, og han er
>beundringsværdig ærlig og uden vævende bortforklaringer.

Jeg er ikke sikker på Haarder's sindelag i denne sag. Han ville have
mere sympati, hvis han samtidig gik i brechen for de mennesker han er
integrationsminister for. Hele øvelsen handler om deres "som gruppe"
tilpasning, hvad der i sig selv er meningsløst, da deres baggrunde er
langt mere forskellige end de gennemsnitsdanskere der heller ikke kan
enes om dansk politik.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 14:03

> [...]
> og det er ekstremt populistisk at hoppe på den vogn. Derfor vil jeg
> ikke blæse den video op til nogen diabolsk, da manøvren sker på den

Ikke diabolsk bare citatfuskende dumt, hvad bliver det næste, når man kan
lave sådan noget?
Er "de fremmede" blevet trukket gennem sølet i denne valgkamp. Iøvrigt sjovt
at næsten alle der er meget bekymrede over samtaleniveauet bruger termen "de
fremmede", som jeg selv aldrig ville drømme om at bruge.

> [...]
> tilpasning, hvad der i sig selv er meningsløst, da deres baggrunde er
> langt mere forskellige end de gennemsnitsdanskere der heller ikke kan

Gør han ikke det? Det er dog som "gruppe", at indvandrere og efterkommere
læser dårligt, og som gruppe de kun er i arbejde med 38% mod typedanskeres
78%. Skulle man lave 100 integrationsministerier, ét for hver etniske
gruppe, eller opgive at finde løsninger på indvandringsområdet fordi folk
ikke er 100% ens?

Det er da iøvrigt let at forståb at de nydanskere som er fuldt integreret, -
hvad det så end betyder - bliver kede af at man omtaler problemerne med de
nydanskereb som *ikke* er bare i nærheden af at være det - og derudover
kalder dem "fremmede", selv om de har valgt at være danskere. Men det kan nu
engang ikke være anderledes, når man får et stort nyt segment i
befolkningen, som har en, nogen gange kolliderende, kulturopfattelse, og
hvoraf kun et mindretal bidrager til samfundets økonomi.
De "ældre" kommer jo heller ingen vegne med at forlange, at man holder op
med at tale om hvad de kommer til at koste i fremtiden, når der bliver flere
af dem relativt, OG medicinsk behandling hele tiden stiger i pris langt over
inflationen, OG vi kan forvente at leve mange år som passive modtagere af
ydelser.

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 22:29

On Wed, 26 Jan 2005 14:03:22 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>at næsten alle der er meget bekymrede over samtaleniveauet bruger termen "de
>fremmede", som jeg selv aldrig ville drømme om at bruge.

Hvilket ordvalg ville du bruge i stedet for? Folk blander jo
indvandrere og flygtninge i en pærevælling, selv adoptivbørn får lov
at føle danskernes småligheder nu til dags.

> [...]
>78%. Skulle man lave 100 integrationsministerier, ét for hver etniske
>gruppe, eller opgive at finde løsninger på indvandringsområdet fordi folk

For mig er en integrationsmionister en der arbejder for at skal
integreres i det danske samfund, og jeg mener integreres ikke
assimileres. Dette er ikke just det indtryk man får når man hører
gruppen omtalt af den fløj der er åh så optaget af udlændinge selv i
tredie led.

> [...]
>inflationen, OG vi kan forvente at leve mange år som passive modtagere af

Mener du at den debattone der har været i DK de sidste 5-6år er
befordrende for integrationen, og dermed baner vejen for deres
deltagelse i det økonomiske liv?

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-01-05 06:32

> Mener du at den debattone der har været i DK de sidste 5-6år er
> befordrende for integrationen, og dermed baner vejen for deres
> deltagelse i det økonomiske liv?

Muhamedanerne skal blot ophøre med at voldtage og overfalde os danskere, så
kunne det godt være at tonen blev mildere. Er der noget at sige til at tonen
bliver skræpet, nu hvor vi i årtier har oplevet at mahamedanere og halalhippier
har ødelagt vort land?
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 10:03

On Thu, 27 Jan 2005 06:31:53 +0100, "NoTrabajo"

> [...]
>bliver skræpet, nu hvor vi i årtier har oplevet at mahamedanere og halalhippier

Belæringen om forskel på individer og gruppe var totalt spild af tid
kan jeg se.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-01-05 10:36

> Belæringen om forskel på individer og gruppe var totalt spild af tid
> kan jeg se.

Ja, for dit vrøvl bliver ikke mere rigtigt af at blive gentaget.

Du har ikke svaret mig på mit "spørgsmål", om du også vil se på nazister som
individer og ikke som gruppe?

Summen af (mange) individer bliver til en gruppe, men det er nok mere end du kan
fatte.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-01-05 10:15

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Hvilket ordvalg ville du bruge i stedet for? Folk blander jo
> indvandrere og flygtninge i en pærevælling, selv adoptivbørn får lov
> at føle danskernes småligheder nu til dags.

At bruge termen "de fremmede", betyder jo netop at man ikke sondrer, og det
må være ubehageligt for nydanskere at hele tiden skulle kaldes "fremmede".
Når man i gamle dage havde "fremmede" i hjemmene, så var det folk som gik
igen. Man behøver jo iøvrigt ikke altid sondre mellem flygtninge og
indvandrere, kun når et emne er specielt flygtningerelateret. De fleste
flygtninge ER også indvandrere, de har bare i starten nogle specielt gode
forhold.

> [...]
> assimileres. Dette er ikke just det indtryk man får når man hører
> gruppen omtalt af den fløj der er åh så optaget af udlændinge selv i

Man er optaget af udlændinge selv i tredje led, fordi de ikke er gledet ind
i samfundet på lige fod med andre. Mange kommer stadig i skole uden at kunne
dansk. Jeg så lige forleden, at en børnehavepædagog ligefrem undskylder at
de hovedsagelig taler dansk i børnehaven, - det har været indstillingen fra
"de rigtige meningers mennesker" i årevis. Vi har ikke været for hårde, vi
har været for bløde, det Haarder kalder den kyniske godhed, som skader
mennesker i stedet for at hjælpe, - efter devisen: "Så lad dog barnet" der
har været en rædsel for at blande sig i andre menneskers kultur. Og DET er
så blevet ændret de sidste fem seks år, som alle kommentatorer, også "de
gode mennesker" er enige om. Det kan så lyde som om tonen er helt ændret,
men vi KAN vel heller ikke bare lukke ører og øjne og lade som om alt er
fryd og gammen, mens problemerne vokser, - som vi har gjort i 20 år? Nogle
af dem, der så har fået voldslukket munden i mange år, går så noget "over
board", når de nu gerne må have lov at udtrykke deres følelser. Selv en
Hanne Reintoft har forståelse for at "de svage" som har problemerne inde på
livet hvor de bor, og som kommer til at betale for globaliseringen,
naturligvis må have lov at udtrykke deres bekymring for fremtiden, og have
lov til at brokke sig over indvandrere som fx håner enlige mødre, - som hun
skrev.

> Mener du at den debattone der har været i DK de sidste 5-6år er
> befordrende for integrationen, og dermed baner vejen for deres
> deltagelse i det økonomiske liv?

Jeg hører mest folk som TALER om debattonen, og som tager afstand fra den.
Jeg ved ikke om der virkelig er andre end nogle få rabiate DF'ere, som siger
grimme overgeneraliserende ting. Men som jeg skriver andetsteds, "tonen" er
i det hele taget mere grov nu om dage, så det er den sikkert også på
indvandringsområdet.

Nu er jo som bekendt også citatfusk blevet en del af gode menneskers
repertoire, hvad mon det næste bliver?

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-01-05 10:42

> [...]
> indvandrere, kun når et emne er specielt flygtningerelateret. De fleste
> flygtninge ER også indvandrere, de har bare i starten nogle specielt gode

Sådan noget må du ikke påstå. Husk at vi er blevet tudet ørerne fulde af, at der
er ikke noget flygtninge hellere vil, end at vende tilbage til deres hjemlande.
Husk at der er ingen der forlader sit hjemland og rejser den halve jord rundt
for sjov.

Det er utroligt, hvad halalhippierne har forsøgt at bilde os ind de seneste
årtier. Det er utroligt hvad halalhippiesvin kan finde på at bilde os ind i
"humanismens" hellige navn. Det er på tide at vi får lavet et opgør med de
landsforræderiske møgsvin, der er årsag til at vores land er blevet befængt med
muhamedanere.
--
NoTrabajo

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 26-01-05 10:35

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Det overordnede mål er jo at udstille venstres populist konkurrence
> med DF, og det kan jeg kun bifalde.

..... Så hvis bare målet er Ædelt er alle midler Retfærdige?

Jeg er sikker på at Pave Pious den 5., Lenin, Stalin, Hitler, Pol Pot, Bin
Laden og mange andre "Radikale" er enige med dig i det synspunkt.

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 22:23

On Wed, 26 Jan 2005 10:35:05 +0100, "Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@die_spammer_die.ericsson.com> wrote:

>.... Så hvis bare målet er Ædelt er alle midler Retfærdige?

Ikke nødvendigvis, men taget i betragtning hvordan den anden fløj
omtaler andre, er denne sag i småtingsafdelingen.

>Jeg er sikker på at Pave Pious den 5., Lenin, Stalin, Hitler, Pol Pot, Bin
>Laden og mange andre "Radikale" er enige med dig i det synspunkt.

Mon ikke din slags er tættere forbundet med dem, Jeres livssyn er
stort set ens.

Regards Croc®

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 27-01-05 11:17

> Mon ikke din slags er tættere forbundet med dem, Jeres livssyn er
> stort set ens.

Hvad *ved* du overhovedet om mit livssyn? og "min slags"? om noget?

Det er *dig* der - iøvrigt igen & igen hele tråden igennem - gladeligt
postulerer at "Målet Helliger Midlet" og at det stiller dig i et uheldigt
lys kan du bare ikke injuriere dig ud af, Taber!

Lad det ligge.

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 11:59

On Thu, 27 Jan 2005 11:17:13 +0100, "Frithiof Andreas Jensen"

> [...]
>postulerer at "Målet Helliger Midlet" og at det stiller dig i et uheldigt
>lys kan du bare ikke injuriere dig ud af, Taber!

Tja set over alle indlæg fra os begge, er det tydeligt du er den med
fremmedhadet, og jeg er den der udstiller din og ligestilledes idioti.

Regards Croc®

Fra : hanzen

Dato : 27-01-05 12:13

> [...]
>>
> Tja set over alle indlæg fra os begge, er det tydeligt du er den med
> fremmedhadet, og jeg er den der udstiller din og ligestilledes idioti.

Aha nu forstår jeg hvordan det hænger sammen.
Du har ret og dem der er uenige med dig er selvfølgelig idioter.
Det må være dejligt at være ufejlbarlig.

Er du GUD? Eller bare endnu en uægte søn?

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 13:57

On Thu, 27 Jan 2005 12:12:41 +0100, "hanzen" <hanzen@removemailme.dk>
wrote:

>Aha nu forstår jeg hvordan det hænger sammen.
>Du har ret og dem der er uenige med dig er selvfølgelig idioter.
>Det må være dejligt at være ufejlbarlig.

Jeg laver fejl som alle andre mennesker i denne verden. Det har dog
intet at gøre med ret eller uret i et opgør med idiotisk fremmedhad.
Der findes kun rigtigt og forkert.

>Er du GUD? Eller bare endnu en uægte søn?

Nej religiøs idioti overlader jeg til dem der har det behov.

Regards Croc®

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 01-02-05 16:46

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Tja set over alle indlæg fra os begge, er det tydeligt du er den med
> fremmedhadet, og jeg er den der udstiller din og ligestilledes idioti.

Tjah - Hvis du nu var så indsigtsfuld og besad så meget indlevelsesevne som
du selv synes at du er begavet med ville du jo have bare eet enkelt argument
udover "Du er dom".

Såeh - det eneste du formår at udstille er dig selv.

Fra : Croc®

Dato : 01-02-05 20:00

On Tue, 1 Feb 2005 16:45:36 +0100, "Frithiof Andreas Jensen"

>Tjah - Hvis du nu var så indsigtsfuld og besad så meget indlevelsesevne som
>du selv synes at du er begavet med ville du jo have bare eet enkelt argument
>udover "Du er dom".

jeg har indsigtsevne nok til at afgøre du er en dilettant udi politisk
debat. Der er ingen seriøse debattører der quoter som du gør her. En
sætning revet ud af sammenhæng viser kun dit formål, og stempler kun
en, nemlig dig selv.

>Såeh - det eneste du formår at udstille er dig selv.

Det lykkedes da fint at udstille dig.

Regards Croc®

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 02-02-05 09:57

> jeg har indsigtsevne nok til at afgøre du er en dilettant udi politisk
> debat.

.... Sikkert, men her viser du så igen at du selv formår ikke andet end
billige personangreb.

> Der er ingen seriøse debattører der quoter som du gør her.

Haha: "Seriøs" == "Enig med Dig"?!? Google noget op!!!

> En
> sætning revet ud af sammenhæng viser kun dit formål, og stempler kun
> en, nemlig dig selv.

Jeg Quoter såmænd trofast HELE indholdet i DIN post - I tilfælde af at du
ikke længere kan huske den *kan* du jo gå et step tilbage i tråden og
sammenligne. Mit eget "bidrag" klippet - Der er vel ingen grund til at
gentage sig selv ad infinitum? Og igen: To steps tilbage ... hvis du
allerede savner det.

Er der noget galt med tegnsætningen og stavningen - nu du alligevel er så
godt igang med din egen helt unikt overbevisende retoriske stil?

Fra : Croc®

Dato : 02-02-05 14:26

On Wed, 2 Feb 2005 09:57:24 +0100, "Frithiof Andreas Jensen"

>... Sikkert, men her viser du så igen at du selv formår ikke andet end
>billige personangreb.

Det hedder svar på tiltale når du er den der starter, men det har du
vel allerede glemt.

>Haha: "Seriøs" == "Enig med Dig"?!? Google noget op!!!

Det behøver jeg ikke. Gør du selv dit hjemmearbejde, da dette ikke er
en fritidsklub for langtidsledige.

> [...]
>sammenligne. Mit eget "bidrag" klippet - Der er vel ingen grund til at
>gentage sig selv ad infinitum? Og igen: To steps tilbage ... hvis du

Som var en afsluttende bemærkning i en tråd, men du har måske ikke
opdaget træstrukturen på usenet endnu?

>Er der noget galt med tegnsætningen og stavningen - nu du alligevel er så
>godt igang med din egen helt unikt overbevisende retoriske stil?

Du kan stave som du vil og evner, det er mig bedøvende ligegyldigt.

Regards Croc®

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 04-02-05 14:42

> Det hedder svar på tiltale når du er den der starter, men det har du
> vel allerede glemt.

Lige mine ord!

> Det behøver jeg ikke. Gør du selv dit hjemmearbejde, da dette ikke er
> en fritidsklub for langtidsledige.

Er da *dit job* at poste så meget som du gør ??

> Som var en afsluttende bemærkning i en tråd, men du har måske ikke
> opdaget træstrukturen på usenet endnu?

Du har måske ikke opdaget at "den afsluttende bemærkning på en tråd" er den
sidste i rækken og ikke den du siger/tror det er??

Fra : T. Liljeberg

Dato : 06-02-05 18:35

On Tue, 01 Feb 2005 20:00:22 +0100, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> En
>sætning revet ud af sammenhæng viser kun dit formål, og stempler kun
>en, nemlig dig selv.

Ironisk, når man tænker på trådens emne...

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Peter Risager

Dato : 25-01-05 21:24

> Fy for satan en modbydelig video rettet imod en enkelt
> person, kællingen står og forsvarer lige nu i aftenens TV-avis.

"Det her valg handler om holdninger."

Nu skal du høre min holdning Marianne: Du er en desperat, alt for gammel
kvinde, smut nu, mens du har chancen
for at gå med bare en lille smule ære i behold.

--
Peter Risager

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 21:45

On Tue, 25 Jan 2005 21:24:22 +0100, "Peter Risager" <peden@anarki.dk>
wrote:

>"Det her valg handler om holdninger."

Du har helt ret, og derfor skal alle med racistiske tilbøjeligheder
udstilles.

>Nu skal du høre min holdning Marianne: Du er en desperat, alt for gammel
>kvinde, smut nu, mens du har chancen
>for at gå med bare en lille smule ære i behold.

Bliver man æreløs af at være de eneste der nægter at fremføre
populisme?

Regards Croc®

Fra : Peter Risager

Dato : 25-01-05 21:48

> Bliver man æreløs af at være de eneste der nægter at fremføre
> populisme?

Absolut ikke, men man kan ikke køre kamp imod populisme, med endnu mere
populisme.

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 22:11

On Tue, 25 Jan 2005 21:48:00 +0100, "Peter Risager" <peden@anarki.dk>
wrote:

>Absolut ikke, men man kan ikke køre kamp imod populisme, med endnu mere
>populisme.

Så må du lige forklare hvor du ser radikal populisme.

Regards Croc®

Fra : Peter Risager

Dato : 25-01-05 22:13

> Så må du lige forklare hvor du ser radikal populisme.

Du mener ikke at det er populistisk at sige at regereings udlændinge politk
er dårlig?

Fra : Kim2000

Dato : 25-01-05 22:14

..

> Du mener ikke at det er populistisk at sige at regereings udlændinge
> politk er dårlig?

Nærmere politisk selvmord

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 23:46

On Tue, 25 Jan 2005 22:14:09 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

>.

>Nærmere politisk selvmord

Kun i de kredse du bevæger dig i. Der findes stadig masser af
anstændige mennesker i DK.

Regards Croc®

Fra : Kim2000

Dato : 26-01-05 00:54

> Kun i de kredse du bevæger dig i. Der findes stadig masser af
> anstændige mennesker i DK.

Lad os nu lige holde fast i at den linie som regeringen har lagt, bakkes
fuldt ud op af socialdemokratiet (i hvert fald til efter valget), så med
andre ord, så er det godt og vel 80% af den stemmeberettigede del af
befolkningen der støtter den linie.

Mvh
Kim

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:41

On Wed, 26 Jan 2005 00:54:07 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

> [...]
>fuldt ud op af socialdemokratiet (i hvert fald til efter valget), så med
>andre ord, så er det godt og vel 80% af den stemmeberettigede del af

Hvordan kan du sætte lighedstegn mellem politiske partier og vælgere?
Jeg kan da udmærket stemme på et parti uden at være enig i deres
samlede politik. Svaret på dette spørgsmål skal findes i
undersøgelser, og her er der det samme tilbageværende billede hver
eneste gang, at småracisterne i dette land heldigvis fortsat er i
mindretal.

Regards Croc®

Fra : Kim2000

Dato : 26-01-05 12:09

> Hvordan kan du sætte lighedstegn mellem politiske partier og vælgere?
> Jeg kan da udmærket stemme på et parti uden at være enig i deres
> samlede politik.

Hva? Hvis du havde sagt du kunne finde på at stemme på et parti selvom du
ikke er enig med alt hvad partiet står for, kan jeg forstå dig. Men
overordnet set må man da være enig med det samlede resultat af partiets
politik, før man stemmer på det.

Indvandringspolitikken fylder meget af DF, V, og K´s politik, dette punkt må
nødvendigvis være et emne som man forholder sig til inden man sætter sit
kryds. Jeg konstaterer at ved sidste valg blev midterfløjen, der stod for
uændret tossegodhed, så blev de nærmest udryddet og det ser ud til at blive
det samme ved dette valg.

>Svaret på dette spørgsmål skal findes i
> undersøgelser, og her er der det samme tilbageværende billede hver

Det er rigtigt at der er anstændige mennesker i dette land, der ikke vil
acceptere voldtægt, vold, bandekriminalitet, narko osv osv. 82% af
kriminaliteten for unge 15-18 begås af indvandre(1). Er disse tal slet ikke
noget der får dig til at reagere?

Mvh
Kim

(1) Københavns politis tal

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 08:13

> Kun i de kredse du bevæger dig i. Der findes stadig masser af
> anstændige mennesker i DK,

der mener, at at blot skal finde os i muhamedanernes gebærden her i Danmark.
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:42

On Wed, 26 Jan 2005 08:12:36 +0100, "NoTrabajo"

>der mener, at at blot skal finde os i muhamedanernes gebærden her i Danmark.

Du har slet ikke indsigt i anstændige menneskers meninger, det fremgår
tydeligt af dine indlæg.

Regards Croc®

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 23:45

On Tue, 25 Jan 2005 22:12:39 +0100, "Peter Risager" <peden@anarki.dk>
wrote:

>Du mener ikke at det er populistisk at sige at regereings udlændinge politk
>er dårlig?

Populisme er at jage en folkestemning, og kritik af udlændinge-
politikken er vist ikke just en folkestemning blandt de højtråbende.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 01:35

> Populisme er at jage en folkestemning, og kritik af udlændinge-
> politikken er vist ikke just en folkestemning blandt de højtråbende.

De Radikale jager ikke en folkestemning, de jager de samme vælgere som Mimi
J. jager, og som hende bruger de populistiske kneb for at komme i "maven" på
dem.

Og de har jo endog stor succes med deres jagt: alle "anstændige" mennesker
går ind for større indvandring, og er enige om at problemer kun kan skyldes
gammeldanskeres træskhed og svig. (vi er verdens 4. rigeste land osv osv)
"Cigarer kommer fra Cuba og appelsiner fra Kina, - der er ikke noget som
hedder dansk kultur eller danskere - derfor skal vi have en stor
indvandring" det er logik for indvandromaner, eller folk som lider af
immigranitis.

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:45

On Wed, 26 Jan 2005 01:35:07 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>hedder dansk kultur eller danskere - derfor skal vi have en stor
>indvandring" det er logik for indvandromaner, eller folk som lider af

Du ekstrapolerer om de radikale. Der er himmelvid forskel på at føre
en seriøs debat om hvordan indvandring skal tackles i samfundet, og
til at sige de støtter større indvandring. Uden at kende deres
valgoplæg, tvivler jeg dog på at den holder i retten.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 14:14

> [...]
> til at sige de støtter større indvandring. Uden at kende deres
> valgoplæg, tvivler jeg dog på at den holder i retten.

Det er IKKE seriøst, når man hævder at antallet af indvandrere intet
betyder, det er kun hvorvidt integrationen er en succes der tæller, - når
man VED at denne integration har store vanskeligheder i alle europæiske
lande, og at jo flere af samme etniske gruppe, der kan leve uden kontakt med
samfundet i en ghetto, jo mindre chance for at det nogensinde vil lykkes med
denne flygtige "succes", - som man troede man havde i hånden i Sverige og
Holland, men hvor det viser sig at fuglen ER fløjet.

Man vil af med 24års reglen, og man vil have langt lempeligere
asylbehandling, begge dele betyder forøget indvandring. De Radikale vil
gerne tilbage til dengang vi modtog 20.000 om året, selv om de heller ikke
aner, hvordan man skal integrere dem i samfundet, det er nærmest
forbryderisk naivt og blåøjet. De Radikale har mange gode politikker, men
indvandringspolitikken er ikke en af dem. Jeg ville ellers så gerne stemme
på Naser Khader, han er jo prototypen på en indvandrer, som både kan beholde
dele af sin kultur, men som hovedsagelig forholder sig til den virkelighed,
han nu lever i. Han har pakket parabolerne mod al Arabiyya væk.

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 22:38

On Wed, 26 Jan 2005 14:14:19 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>denne flygtige "succes", - som man troede man havde i hånden i Sverige og
>Holland, men hvor det viser sig at fuglen ER fløjet.

Jo det er vældigt seriøst når bare man pudser sine briller og fjerner
forudindtagethed. Amerikanske økonomer har jo netop påpeget
nødvendigheden af indvandring i Europa, for ikke at blive fanget i en
skav alderfordeling. Der skal være nogle mennesker der kan arbejde for
at forsørge fremtidens ældre. Du kan jo bare sammenligne
befolkningssammensætningen i USA kontra EU. Hvem tror du vil få de
største problemer i fremtiden?

> [...]
>dele af sin kultur, men som hovedsagelig forholder sig til den virkelighed,
>han nu lever i. Han har pakket parabolerne mod al Arabiyya væk.

Jeg skal ikke sige hvor mange vi kan tåle at modtage for at
integration skal lykkes, men hele humlen går jo netop ikke ud på at
integrere dem der kommer, men hvorvidt det er muligt at smide dem ud
igen. Det klima der findes i DK i dag betyder at vi ender med de
dårligst fungerende, for resten der har de menneskelige resourcer
iorden vil slet ikke opholde sig her.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-01-05 00:30

> [...]
> at forsørge fremtidens ældre. Du kan jo bare sammenligne
> befolkningssammensætningen i USA kontra EU. Hvem tror du vil få de

EU får de største problemer, for vi vil importere ufaglærte, som vi netop
ikke har brug for. I USA har indvandrere en *højere* erhvervsfrekvens end
type-amerikanere, her har de den halve af typedanskernes, og koster altså en
formue i stedet for at bidrage til økonomien. I USA bliver kriminelle
indvandrere deporteret uanset hvor længe de har været i landet, OG alle ved
de bidrager til samfundet, derfor er de meget mere populære end i Europa.
Iøvrigt bliver importerede indvandrere også ældre og det vil være en
evighedsmaskine, med nødvendigheden af flere og flere. Men som Mary Robinson
siger, så kommer de under alle omstændigheder, derfor kan vi lige så godt
lukke grænserne op. Og det er jeg da også ved at tro, - hvis jeg troede på,
at de velmenende ville indrømme at de havde været for ønsketænkende, så
ville jeg sige: luk bare op og lad os få titusinder ind og "let the music
begin". Men jeg VED med 100%s sikkerhed, at NÅR det så går ad helvede til,
så vil de velmenende finde, at det er vores egen skyld. Det behøver man
ingen krystalkugle for at forudse.

> [...]
> igen. Det klima der findes i DK i dag betyder at vi ender med de
> dårligst fungerende, for resten der har de menneskelige resourcer

Så galt er det vel heller ikke. Grunden til at man tror at klimaet er så
forfærdeligt i Danmark, er at vi har en hær af gode mennesker, som hver dag
beretter om "rædslerne". I andre lande kunne man ikke drømme om at kritisere
sig selv på den måde. Alle mellemmenneskelige relationer er blevet mere
barske de sidste 20 år, alm skoleelever kalder hinanden de værste ting, og
trafikanter går amok når noget går dem imod, plus at myndighederne bliver
fysisk angrebet hver dag. Det går naturligvis også ud over indvandrere, men
betyder bare, at de er blevet en del af herligheden, - de "føler" så ofte,
at det især er dem, der er i modtagerrollen, man hører jo ikke så meget om
de gammeldanskere der bliver svinet til af nydanskered, eller de skolelærere
der bliver truet, hvis de nævner noget om Koranen (som en lærer fortalte om
i P1, og om de tæskehold som huserer på Amager og holder religiøst check på
andre muslimer). Det ville en Radikal ikke kunne nævne uden at falde
besvimet om.

Vi kunne nu i aften se udsendelsen om "De falske børn", og se hvordan vi
sætter himmel og jord i bevægelse for at gøre det så godt som muligt for en
lille irakisk dreng. OG hvordan vi beholder mange børn som kunne sendes
tilbage til deres rigtige familier, selv om det ofte betyder plejehjem til
800.000 kr pr år OG en stor risiko for at sådanne børn bliver rodløse og
kriminelle, mao det kommer ofte til at koste os utrolig meget både økonomisk
og harmonisk. Men vi hører kun om hvor forfærdelige vi er, jeg gad nok vide
hvad man gør med sådanne børn i fx Italien og Grækenland, mon de bruger ret
mange psykiske og økonomiske ressourcer på dem, jeg tvivler. I Frankrig
plejer man også at være brutale, men elsker at kritisere Danmark for vores
tilsyneladende nederdrægtighed, fordi vi nu kun er nummer to tre på
humanitetsskalaen i verdensmålestok.

Iøvrigt "ender vi" ikke, med de dårligst fungerende, dem har vi altid fået,
de søger altid hen, hvor man kan leve godt uden at arbejde, det er der ikke
noget nyt i. Forskellen på i dag og tilstanden for 25 år siden, er at nu
hører indvandrere hver dag fra "kunstnere" og De Radikale og Mimi-typer,
hvor forfærdeligt de bliver behandlet, og hvorfor skulle de ikke tro på det?
Som formanden for palæstinensisk forening sagde for et par år siden: "Vi
havde hørt, at man kunne have et godt liv i Danmark uden at arbejde, - men
nu er vi vrede" - og det kan man da godt forstå, når mange pinger siger, at
det skal han være.

Iøvrigt betegnende, at man ikke kan finde værre citater fra Haarder, uden at
måtte manipulere og ændre ord i nogle ellers rimelige betragtninger. Det
skulle så bevise at manden er en ren satan, men vi kan altså konstatere, at
vi ikke er længere ude mht disse formodede nedgøringer af indvandrere, end
at man må opfinde dem.

Hvad har "de velmenende" egentlig tænkt sig, må man overhovedet ikke
beskæftige sig med problemerne med den forsvundne integration, og med
risikoen for parallelsamfund, og dertil hørende høj kriminalitet, og
smuldrende velfærd?

Man kan gøre mere mht at bringe solstrålehistorier, det er rigtigt, men
desværre ER problemerne jo virkelige, og de kan ikke ønsketænkes væk. Og det
er IKKE bare "vores skyld", selv om vi er lutheranere og elsker synd og
skyld.

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 00:58

On Thu, 27 Jan 2005 00:29:34 +0100, "Knud Larsen"
> [...]

>er IKKE bare "vores skyld", selv om vi er lutheranere og elsker synd og

Det handler slet ikke om at finde solstrålehistorier. Det handler om
at de ansvarlige for tingenes tilstand i dag er de politikere der ikke
kunne administrere indvandringen til samfundets bedste. Det er dem
retteligt bør kritiseres, og ikke alle der ikke er danskere i mindst
fem led.

Den debat er værd at forholde sig til, og langt mere interessant end
zenofobernes muslimforskrækkelse, der kun skader og absolut intet
gavner.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-01-05 01:53

> [...]
> kunne administrere indvandringen til samfundets bedste. Det er dem
> retteligt bør kritiseres, og ikke alle der ikke er danskere i mindst

Ikke alle problemer i denne verden kan administreres væk! Det ER jo
betegnende, at man i Sverige, som har stået på hovedet de sidste 20 år, mht
at få indvandringen til at fungere, og som har defineret sig selv som et
indvandringsland, - hvor det svenske flag næsten ses som en sjofelhed, - at
deres integration også er en total fiasko.

Det KUNNE jo tænkes, at man ikke KAN integrere hundredetusinder af
andenkulturelle personer i vor moderne tid med paraboler mod hjemlandet og
stærke anti-autoritære træk, plus en renæssance inden for den stærke tro på
en yderst jaloux Gud og hans tro væbnere. Allerede for 20 år sider skrev
kloge mennesker, at masseindvandringen til Europa var et kæmpeeksperiment,
som ingen kunne vide om ville lykkes, - og det er det altså ikke rigtigt i
nogen af de europæiske lande, selv om man har haft flere forskellige
tilgange til sagen. De tyske tyrkere taler fx dårligere tysk nu end for 20
år siden, her i DK er 2-3.G nydanskerne bare på ca samme niveau mht
danskforståelse som 1. generations indvandrerne, - dog ikke rivende
tilbagegang som i Tyskland.
En fjerdedel af alle pakistanere og bangladeshere i England mellem 18 og 67
år har aldrig været i arbejde overhovedet, og børnene scorer elendigt i
skolen, - og de har nu haft 60 år til at få det til at fungere. Og tænk, de
har ingen Bertel Haarder eller Pia K. at give skylden.
Hvem skal vi give skylden i England? For indvandrerne selv har naturligvis
ingen skyld, og det er et rent tilfælde at kinesiske og indiske indvandrere
klarer sig *bedre* end gennemsnittet af englændere, - hvilken politiker skal
vi give kredit for deres succes? for det kan naturligvis ikke have noget med
deres kultur at gøre?

> Den debat er værd at forholde sig til, og langt mere interessant end
> zenofobernes muslimforskrækkelse, der kun skader og absolut intet
> gavner.

Selvfølgelig gavner det ingen at være muslimforskrækket, men det skader ikke
at være islam-årvågen, og det gælder for både muslimer og os andre. Det er
og bliver en vanskelig balancegang: hvis man får alt for megen "velkommen
til islam", - og lad os dog fejre deres højtider og få bygget nogle
kulturcentre, som de gamle ortodokse kan propagandere fra, - som det viser
sig at være tilfældet i resten af Europa og i USA. Så bygger man jo også en
fast base for de militante anti-vestlige, der kun kan svømme som fisk i
havet, hvis der er godt med institutioner og stærkt troende over det hele.
Man må finde en måde at holde sig midt på vejen, uden at falde i nogen af
grøfterne, med henholdsvis "jubelvelkommen til denne skønne fredsreligion,
og måtte den brede sig" og "islam og muslimer planlægger at nedlægge os alle
ved først givne lejlighed".
Trist vi skal til at beskæftige os med religion i offentligheden igen, efter
at den var blevet kyst hjem til kødgryderne, - også de fundamentalistiske
kristne vejrer jo morgenluft. Hvis der var en Gud, ville han fri os fra de
religiøse, det er jeg sikker på, medmindre han elsker kiv og strid og
rablende helvedesprædikener.

Fra : Croc®

Dato : 27-01-05 10:21

On Thu, 27 Jan 2005 01:52:41 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>indvandringsland, - hvor det svenske flag næsten ses som en sjofelhed, - at
>deres integration også er en total fiasko.

Sverige er en katastrofe det kan vi ikke blive uenige om.

> [...]
>vi give kredit for deres succes? for det kan naturligvis ikke have noget med

Jeg har på intet tidspunkt været af den formening det skulle være
forbudt at være kritisk overfor de problemer der vitterligt er. Det
jeg beder om er at holde snot og skæg for sig. Det kan ikke være
rigtig at utilpassede indvandrere bliver synonym med alle fremmede,
fordi vi har små racister rendende her i DK der med deres højtråben
prøver at sætte dagsordenen.
Det er fuldstændig lige så grotesk når en italiener bosiddende i DK
gennem 30 år, bliver generet på gader og stræder uden selv at foretage
sig noget, som når de utilpassede laver deres ballade. For mig er den
reaktion racisterne møder gruppen af indvandrere som helhed med, helt
helt på linie med de utilpassede indvandreres. Med andre ord er det
idioterne på begge sider der giver problemer.
Faktum er jo at langt den overvejende del af indvandrerne sagtens kan
begå sig i vores samfund, men de har fået det betyligt sværere gennem
de sidste 20 år alene grundet idiotiske danskeres læggen dem for had.

> [...]
>kristne vejrer jo morgenluft. Hvis der var en Gud, ville han fri os fra de
>religiøse, det er jeg sikker på, medmindre han elsker kiv og strid og

Du ved udmærket vi har samme syn på religion, men her er vi desværre
ikke i flertal, og må vente til en større del "har set lyset", selvom
udviklingen i øjeblikket går den forkerte vej.

Langt hen af vejen har jeg altid ønsket at folks religion skulle
respekteres, men virkeligheden viser at religiøse ingen respekt har
for andre synspunkter, og derfor kan en fuldstændig sekularisering af
vesten ikke gå hurtigt nok.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 27-01-05 11:44

> [...]

> helt på linie med de utilpassede indvandreres. Med andre ord er det
> idioterne på begge sider der giver problemer.

Pr definition ja. Jeg ser heldigvis ikke folk blive generet på gader og
stræder, men læser jo næsten hver uge om "omringningstilfælde" hvor man
aldrig gætter forkert mht hvilken gruppe der står bag.
Som jeg før har berettet: i "gamle dage" hørte jeg hele tiden om hvordan
ingen ville sætte sig ved siden af en indvandrer i bussen, - og jeg kiggede
og kiggede dag efter dag når jeg brugte bussen, og så ikke én eneste gang et
eksempel på denne påståede udbredte "skik". Derfor er jeg "lidt" skeptisk
mht hvor slemt det er. Jeg hørte også - da jeg var lærer på den muslimske
skole, allerede dengang hvordan indvandrere blev generet på gader og
stræder, - men det VAR altså kun mine børn fra skolen, der generede
forbipasserende med trusler om at brænde i helvede, og ikke et øje tog dem
det ilde op. Det ER da sikkert blevet værre nu, men jeg håber det er lige så
overdrevet som det var dengang.

> Faktum er jo at langt den overvejende del af indvandrerne sagtens kan
> begå sig i vores samfund, men de har fået det betyligt sværere gennem
> de sidste 20 år alene grundet idiotiske danskeres læggen dem for had.

Igen, jeg ser altså ikke at "de" bliver lagt for had, der hvor jeg færdes,
tingene går jo stille og fredelige.
Mht at "begå sig", så ville det jo forbedre scoren, hvis lidt flere end 38%
havde et arbejde.

Noget der tangerer emnet er, at det er i ledende muslimers interesse at
hævde, at de er udsat for islamofobi over alt og allevegne, det kan bruges
som pressionsmiddel, og til at holde unge muslimer fra at integrere sig i
samfundet. Det er jo hamrende groft at hævde, at "man" bliver forfulgt, som
jøderne blev i 1930erne, det er - forhåbentlig - en villet forvanskning af
historien for nytteværdien, ellers er den da helt gal. Man bliver forfulgt
som jøder i nazitiden, OG man hævder det er imod menneskerettighederne, at
man ikke kan få familien til Danmark, som man så gerne vil. Det hænger ikke
rigtig sammen.

Nu får man jo i UK en lov, som gør det farligt at kritisere islam eller
Profeten, og den får man især på baggrund af rædselsberetninger om
islamofobi, som for 99%s vedkommende har været vildt overdrevne og helt hen
i vejret, - se den lange rapport om emnet fra et engelsk blad.

Her er et indlæg fra en englænder:

Iqbal Sacranie, the motormouthed 'general secretary' of the 'Muslim
Council of Great Britain' has been caught lying again.

For the third time he has publicly stated that '98 per cent of those
stopped and searched under anti-terror laws in the UK are Muslim.

The real figure is 14 percent, and applies to all Asians (5 per cent of
population), not Muslims (under 3 per cent). Moreover, only
a tiny proportion of stop and searches in the last year took place
under anti-terror laws anyway.

Both Sacranie and Muslim News editor, Ahmed Versi, have claimed trhat
since 9/11 assaults on Muslims in the UK have reached
the 'highest level' ever.

In fact, such assaults are decreasing: 344 have taken place acording to
something called the 'Islamic Human Rights Commission',
but nearly all of these have been deemed too minor even to be included
in official government tallies (the odd bearded loudmouth
denouncing Jews in the high street getting shoved over is not a serious
assault). Of the 44 cases recently highlighted bythe IHRC,
the worst appeared to have involved a taxi driver being shouted at, and
in none of them is it clear that the 'assaults' took place
because the alleged victim was known to be a Muslim.

All of which should be astonishing given the unending series of brutal
attacks by Muslims, in the name of Islam, on peaceful citizens
of almost every nation on earth with a significant Muslim population
(in the UK, two children are known to have been murdered by
Islamist gangs since 9/11): testimony to the tolerance and patience of
the British people.

Why then is Sacranie and his ilk attempting to frighten law abiding
Muslims into thinking they are at risk of attack? Obviously, because
it enables him to wield his illegitimate power over them, but also
because it helps him to foist on our dimwitted, frightened 'government'
yet more obnoxious and illiberal measures to stifle free speech and
limit dissent, so that we should be browbeaten into a grudging
'respect' for Islam, and every other pointless religion, and Sacranie
et al grow ever more powerful.
Obviously the man's a genius. Someone recommend him for an OBE

Minder mig om, at allerede for 10 år siden så jeg en kendt svensk humanist -
og tidligere toneangivende marxist - dengang leder af deres største
indvandrerfritidssted i Stockholm sige: "Det er jo et faktum, at langt flere
svenskere er blevet overfaldet af indvandrere, FORDI de er svenskere, end
den anden vej rundt" Og jeg sværger på at han ansås for et ultra-ærkegodt
menneske i Sverige, derfor har det vægt, hvad han sagde, ikke mange havde
turdet sige det samme uden hans baggrund. Sandheden har haft trange kår
under korrekthedens sværd, og det tager lidt tid at vænne sig til at
situationen, som den var i 20 år, nu er ændret noget, - bortset fra hos
"kunstnere" og selvautoriserede stor-humanister, som stadig mener vi er
djævelens yngel, og at grænserne skal lukkes helt op, jo før jo bedre.

Fra : Joakim von And

Dato : 28-01-05 12:27

snip...

> [...]
et
> eksempel på denne påståede udbredte "skik".

Jeg havde også hørt om den beretning.
Foretog derfor min egen lille undersøgelse af problemets omfang og hver gang
der var et ledigt sæde i bussen, var det pudsigt nok ved siden af en
indvandrer. Det slog simpelthen aldrig fejl

JvA

Fra : Knud Larsen

Dato : 28-01-05 19:16

"Joakim von And" <ncm_ab@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der var et ledigt sæde i bussen, var det pudsigt nok ved siden af en
> indvandrer. Det slog simpelthen aldrig fejl

Nu kører jeg sjældent i bus, så kender ikke situationen lige nu, - de sidste
år - måske har folk læst om fænomenet så mange gange, at de tror på det og
følger det?

Men det må da være herligt, hvis der altid er mindst ét ledigt sæde, det var
der ikke i "gamle dage".

Vi har tidligere talt om det her, jeg ved at også DADK bemærkede, at han
aldrig så denne adfærd i praksis, og han observerede også i lange tider.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-01-05 22:23

"Croc®" == Croc® <sbm@pc.dk> writes:

Seneste nyt! En af de ellers flittige debattørr i denne nyhedgruppe
afslører at han endnu ikke er så politisk moden at han forstår
begrebet populisme:

> Så må du lige forklare populisme.

Var det svar nok?

Og for den undrende læser, vil jeg naturligvis forklare tricket:

Man starter med et helt almindeligt citat, som for eksempel:

> Så må du lige forklare hvor du ser radikal populisme.

Det kan naturligvis ikke bruges til at slå folk i hovedet med, så vi
lægger hjenen i blød, og fjerner ord indtil vi har et slagkraftigt
citat der, om ikke andet, holder den rækkefølge ordene oprindeligt
faldt i:

> Så må du lige forklare **** ** ** ******* populisme.

Og helt uden at snyde, ser vi således hvordan den radikale populisme
pludselig har forvandlet Croc til en, politisk set, meget uvidende
person.

Fra : Croc®

Dato : 25-01-05 23:52

On 25 Jan 2005 22:23:16 +0100, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> Seneste nyt! En af de ellers flittige debattørr i denne nyhedgruppe
>afslører at han endnu ikke er så politisk moden at han forstår
>begrebet populisme:

> Var det svar nok?

Nej det du laver er citatfusk ved at klippe i sætningen. Havde du lidt
tæft for ordkløveriets kunst, kunne du bruge metoder der ikke afslører
dig selv som en sølle debattør.

Din ovenstående klipning vil i en debat altid ende som den tabende
part, da det oprindelige tekststykke er frit tilgængeligt. Det samme
gælder for integrationsministerens udtalelser.

Der er himmelvid forskel på at forfalske en udtalelse som i dit
eksempel, og så at rive en hel sætning korrekt citeret ud af
sammenhæng. Det sidste er måske nok tvivlsomt, men det første er
direkte at sammenligne med utroværdighed.

> [...]
>
> Og helt uden at snyde, ser vi således hvordan den radikale populisme
>pludselig har forvandlet Croc til en, politisk set, meget uvidende

Din øvelse svarer jo på ingen måde til det radikale eksempel i
videoen.

Regards Croc®

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 26-01-05 00:01

"Croc®" == Croc® <sbm@pc.dk> writes:

> Nej det du laver er citatfusk ved at klippe i sætningen. Havde du lidt
> tæft for ordkløveriets kunst, kunne du bruge metoder der ikke afslører
> dig selv som en sølle debattør.

Det glæder mig at du er mand nok til at afslutte denne debat. Betragt
det tilsvarende citatfusk på
<http://www.radikale.dk/valg2005/Film/Citater/citat_kontekst.htm#c7>

> Din ovenstående klipning vil i en debat altid ende som den tabende
> part, da det oprindelige tekststykke er frit tilgængeligt. Det samme
> gælder for integrationsministerens udtalelser.

Præcist, og det er netop derfor de Radikale har et
forklaringsproblem.

> [...]
> sammenhæng. Det sidste er måske nok tvivlsomt, men det første er
> direkte at sammenligne med utroværdighed.

Du burde måske have undersøgt sagen nærmere, inden du kastede dig ud
i et hovedkuls forsvar for noget du ikke selv kan stå inde for.

Kettle ... pot ... black?

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:52

On 26 Jan 2005 00:00:35 +0100, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> Det glæder mig at du er mand nok til at afslutte denne debat. Betragt
>det tilsvarende citatfusk på
><http://www.radikale.dk/valg2005/Film/Citater/citat_kontekst.htm#c7>

Bortset fra passus med pakkes ind i vat som ikke har betydning for
sætningen, er der ikke anvendt samme metode som du brugte.

> Præcist, og det er netop derfor de Radikale har et
>forklaringsproblem.

Vi er ikke enige, de har klippet ud af sammenhæng, men de har ikke
klippet sig til en anden betydning. Der hvor tråden snapper, er de
billeder folk uden kendskab til sammenhængen danner når de ser
videoen, og det er legalt at påpege den spekulation der ligger bag den
ide.

> Du burde måske have undersøgt sagen nærmere, inden du kastede dig ud
>i et hovedkuls forsvar for noget du ikke selv kan stå inde for.

Jeg vil heller ikke forsvare den brugte metode i sig selv. Jeg vil
forsvare at man prøver at få en vinkel på fremmeddebatten, og i det
lys vil jeg acceptere videoen.

><http://www.radikale.dk/valg2005/Film/Citater/citat_kontekst.htm#c7>
>
> Kettle ... pot ... black?

Nope.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 08:10

> Du har helt ret, og derfor skal alle med racistiske tilbøjeligheder
> udstilles.

Hvad er det at have racistiske tilbøjeligheder? Er det, når man IKKE siger pænt
tak, når man "har smagt" en muhamedaners kniv?
--
NoTrabajo

Fra : Croc®

Dato : 26-01-05 10:53

On Wed, 26 Jan 2005 08:10:26 +0100, "NoTrabajo"

>Hvad er det at have racistiske tilbøjeligheder? Er det, når man IKKE siger pænt
>tak, når man "har smagt" en muhamedaners kniv?

Start med et kritisk blik på dig selv, og svaret vil muligvis langsomt
dæmre frem i bevidstheden.

Regards Croc®

Fra : a@brygge.dk

Dato : 26-01-05 00:39

Knud Larsen wrote:

> [...]
-
> bliver vist, mens violiner spiller og glade mennesker i

Tja det kan jo ikke være mere end et par timer siden du så videoen og
alligevel svigter din hukommelse.

Klippet viser en kvinde, der er ved at blive eksorteret ud til et
ventende fly med sine ejendele i papkasser. Hun følger velvilligt med,
da den danske stat jo udover at give hende afslag på asyl jo oven i
købet har givet hende et pengebeløb for at rejse.

Rimeligt præcist. Det er ikke et citat taget ud af sammenhæng, men
sat i sammenhæng.

En lille opgave til dig (nu da du ikke kunne huske hvad du så bare et
par timer siden). Prøv at se klippene igen og prøv at forklar
sammenhængen imellem citaterne og billederne. Prøv nu, jeg er sikker
på selv du kan overkomme det, hvis bare du prøver.
Forresten, hvornår viser filmen nogen der spiller fodbold?

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 01:28

<a@brygge.dk> wrote in message

Knud Larsen wrote:

> [...]
> spiller fodbold.
>
> Det er jo svindel i femte potens.

Tja det kan jo ikke være mere end et par timer siden du så videoen og

Jeg tænker kun på den kunstneriske udførsel af videoen, - fakta har jeg jo
lært af De Radikale er ligegyldige, det er "følelserne i maven", det kommer
an på.

[...]

Og hvad skulle vi lære af at se en kvinde få afslag og penge for at rejse?
At alle som søger asyl SKAL have det, ellers er vi ravruskende rasende
racistiske torturbødler og menneskehandlere i klasse A4?

HVAD præcis er det, vi skal blive oprørte over i Haarders præcise udtalelse?
og af at se en kvinde følge velvilligt med efter hun er blevet betalt for at
rejse hjem?
Var der ingen violiner, mens den stakkels, vel pr definition forfulgte
kvinde, vaklede sønderknust afsted med sine papkasser? Haarder havde
bestukket Flygtningehjælpen til at dømme hende ude?

Hvis ingen bliver sendt hjem, når de ikke har krav på asyl, med eller uden
penge, så kan vi roligt forvente 100.000 asylsøgere om året. Men det gjorde
vel heller ikke noget, "hvad er problemet?" som en debattør her, og vel også
en Mimi Jakobsen og du, ville sige?

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-05 02:06

<a@brygge.dk> wrote in message
> [...]

Knud Larsen wrote:

Du bruger også en newsreader, der sørger for at ingen djævel kan se, hvem
der skriver hvad? Google's?

Fra : G.B.

Dato : 26-01-05 03:21

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Du bruger også en newsreader, der sørger for at ingen djævel kan se,
> hvem der skriver hvad? Google's?

Det er grebet om sig på det sidste, har jeg lagt mærke til. Flere
skribenters news-programmer gør åbenbart, at der ikke indrykkes med et ">"
når der svares på indlæggene. Mon ikke det er noget web-baseret crap af en
slags?

XFut dk.admin.netikette, hvor nogen måske kender svaret?

Fra : Kim2000

Dato : 26-01-05 01:03

> Jeg har aldrig brudt mig om det grimme lille hønserøvfjæs, Marianne
> Jelved.
> Men jeg har hidtil aldrig opfattet hende som dum.

Hvis man rent faktisk går ind og læser citaterne og den sammenhæng de er
pillet ud af, så vil man opdage at Bertel Haarder faktisk er en utrolig klog
mand, ikke at det er noget nyt. Men det er da mærkeligt at de radikale
ligefrem gerne vil fortælle deres vælgere det

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 08:18

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mand, ikke at det er noget nyt. Men det er da mærkeligt at de radikale
> ligefrem gerne vil fortælle deres vælgere det

Jeg tror at de radigale satser på, at langt de fleste KUN VIL LÆSE DE LØSREVNE
CITATER og blive forargede, og at kun et meget lille mindretal vil gide at læse
citatet i dets rette sammenhæng.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Westh

Dato : 26-01-05 08:44

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
LØSREVNE
> CITATER og blive forargede, og at kun et meget lille mindretal vil gide at

Der kan jo så være den pointe i det, at de fleste flygtninge og indvandrere
også kun hører brudstykkerne. Det, der Radikale påpeger, er at det sprog,
der er belvet god tone i debatten, i sig selv skader integrationen.

Men jeg vil mene, at det burde kunne gøres uden så meget citatfusk, som
valgvideoen gør sig skyld i. Specielt festsangen er jo helt i skoven.

/P

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-01-05 07:46

> [...]
> modbydelig video rettet imod en enkelt person, kællingen står og forsvarer

Jeg ser intet problem i Bertel Haarders udtalelser, men mange halalhippier vil
jo nok opfatte udtalelserne som den rene "racisme".
--
NoTrabajo

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 26-01-05 10:31

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har aldrig brudt mig om det grimme lille hønserøvfjæs, Marianne
Jelved.
> Men jeg har hidtil aldrig opfattet hende som dum.

Hvis det virker for Michael Moore hvorfor så ikke for "De Radikale"??

De har jo ikke noget at komme med til valget, Jelved ved det, så de kan lige
så godt brug den statsbetalte sendetid til at give deres vælgere lidt
psykologisk massage til at stive det vaklende selvværd af med.